wiciu6 Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Witam. Mam b8 2.0 TDI. Problem mam taki, że nie generuje silnik swojej mocy tj. 140km a jedynie okolice 120 km. Bylem już u dwóch speców i nikt nie może mi znaleść przyczyny spadku mocy. Wszystkie podzepsoły sprawdzane komputerem i na hamowni wykazywały normy. Chciałbym się dowiedzieć czy świece mogą mieć wpływ na moc, spalanie i okopconą rure którą mam teraz. EGR był czyszczony jakieś pół roku temu i ostatnimi dniami znowu zawalony. Kompletnie nie wiem czego się złapać. Kompresja w cylindrach jest też w normach. Turbo ok , CIśnienie paliwa ok, Przeplywomierz ok. DPF ciągle się zawala prawdopodobnie przez za dużą dawke i występuje wypalanie.
wiciu6 Opublikowano 9 Października 2017 Autor Opublikowano 9 Października 2017 wg VINu etc jest 143KM. Da się to jakoś sprawdzić fizycznie jaki to silnik - bo już sam nie wiem . W dodatku byl wgrany program dla 143KM i pokazywał mi te 140KM a tuner powiedzial że jakby była 120 to by i tak pokazało dużo więcej mocy.
wiciu6 Opublikowano 9 Października 2017 Autor Opublikowano 9 Października 2017 (edytowane) CAGA wg VINU Da się to jakoś potwierdzić na silniku? Edytowane 9 Października 2017 przez wiciu6
wiciu6 Opublikowano 9 Października 2017 Autor Opublikowano 9 Października 2017 co sądzicie o tych swiecach?
RALF76 Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 Świece mogą mieć wpływ na rozruch przy chłodniejszych dniach ale nie na moc...
golden87 Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 22 godziny temu, wiciu6 napisał: Witam. Mam b8 2.0 TDI. Problem mam taki, że nie generuje silnik swojej mocy tj. 140km a jedynie okolice 120 km. Bylem już u dwóch speców i nikt nie może mi znaleść przyczyny spadku mocy. Wszystkie podzepsoły sprawdzane komputerem i na hamowni wykazywały normy. Chciałbym się dowiedzieć czy świece mogą mieć wpływ na moc, spalanie i okopconą rure którą mam teraz. EGR był czyszczony jakieś pół roku temu i ostatnimi dniami znowu zawalony. Kompletnie nie wiem czego się złapać. Kompresja w cylindrach jest też w normach. Turbo ok , CIśnienie paliwa ok, Przeplywomierz ok. DPF ciągle się zawala prawdopodobnie przez za dużą dawke i występuje wypalanie. Robił Ci ktoś logi dynamiczne? Ktoś kto umie je zrobić i zinterpretować napewno znajdzie odpowiedz na Twoje pytanie.
wiciu6 Opublikowano 10 Października 2017 Autor Opublikowano 10 Października 2017 Firma Mototronik z Ilkowic sprawdzali mi auto na hamowni i komputerowo. Czy dynamiczne logi robili musze zapytać. Jest ktos kto zna się na tym okolice Tarnów, Rzeszów, Kraków?
golden87 Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 5 minut temu, wiciu6 napisał: Firma Mototronik z Ilkowic sprawdzali mi auto na hamowni i komputerowo. Czy dynamiczne logi robili musze zapytać. Jest ktos kto zna się na tym okolice Tarnów, Rzeszów, Kraków? Logi dynamiczne z reguly robi sie we 2 osoby... jedna prowadzi, druga loguje... niestety rzadko to spotykane u mechaników, raczej u pasjonatów.... Napisz ogłoszenie w swojej regionalnej grupie lokalnej że szukasz kogoś do zrobienia/interpretacji logów a pewnie ktoś się znajdzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się