dayton2 Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 (edytowane) Czy jest ktoś w stanie wyczytac co mu jest po logach.Nieraz trzeba długo kręcić aby odpalił i ma drgawki i ogulnie lekkie wibracje na jałowym ale te drgawki najbardziej denerwują. Link do Logów https://www.fotosik.pl/u/dayton2/album/2471971 http://vaglog.com/log-000_ie40CQO.html http://vaglog.com/log-003_a84Ewqx.html http://vaglog.com/log-003_HR481.html http://vaglog.com/log-004_haQE8.html http://vaglog.com/log-007_A8p05kc.html http://vaglog.com/log-013_z2cEz6n.html http://vaglog.com/log-018_9Q8v1E.html http://vaglog.com/log-000_62v1lB.html http://vaglog.com/log-011_g1RE0e.html http://vaglog.com/log-023_HSg2KL.html Edytowane 11 Października 2017 przez dayton2 edycja
Tracer39 Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 Prawdopodobnie uszczelnienie pompowtrysku na 3 cylindrze do wymiany.
dayton2 Opublikowano 11 Października 2017 Autor Opublikowano 11 Października 2017 A synchronizacja powinna tak skakać
kamil-vag Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 EGR zaślepiony ? Synchro rzeczywiście skacze za bardzo... Bipy na 3 wtrysku dość dużo na minus i do tego wysoka korekcja - także jak kolega Tomek podpowiada, można się pokusić o wymianę o-ringów na pompowtryskach.
dayton2 Opublikowano 11 Października 2017 Autor Opublikowano 11 Października 2017 EGR nie zaślepiony uszcelnienia wymieniać odrazu na wszystkich pompkach czy tylko na 3 cylindrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się