Damian320d Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 Witam prosze o analize logow z grupy 11, wstawiam zdjecia poniewaz vaglog nie dziala.Nowe turbo nie regenerowane. Egr offDpf off Sprawdzcie chlopaki czy wszystko gra Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 Trochę ospale wstaje - widać nawet po N75, że daje wysterowanie 95%, żeby turbo wstało... Ale później jest już dobrze, trzyma ładnie ciśnienie... Może to kwestia samej turbiny a dokładniej regulacji sztangi gruszki podciśnienia... króciec na VACum masz sztywny nie lata ? Przejrzyj od niczego wężyki podciśnienia... 1
Damian320d Opublikowano 21 Października 2017 Autor Opublikowano 21 Października 2017 Trochę ospale wstaje - widać nawet po N75, że daje wysterowanie 95%, żeby turbo wstało... Ale później jest już dobrze, trzyma ładnie ciśnienie... Może to kwestia samej turbiny a dokładniej regulacji sztangi gruszki podciśnienia... króciec na VACum masz sztywny nie lata ? Przejrzyj od niczego wężyki podciśnienia...Oki posprawdzam dokładnie w wolnej chwili. A czy jest sens w ogole zawracac sobie tym glowe? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 A nie masz wrażenia, że trochę długo reaguje na gaz ? jak Ci to nie przeszkadza to nie musisz nic robić
Damian320d Opublikowano 21 Października 2017 Autor Opublikowano 21 Października 2017 A nie masz wrażenia, że trochę długo reaguje na gaz ? jak Ci to nie przeszkadza to nie musisz nic robić [emoji14]Tak troche[emoji850] no cóż będę patrzył. Dzięki Kamil miłego wieczoruWysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 Wgląda na to że ten typ tak ma Na dowód wstawiam wykres z hamowni swojego BPW, zrobiony 9 latek temu przy okazji robienia programu . Miało wtedy dwa latka i 53 kkm przebiegu Popatrz na krzywą momentu , dopiero przy 2k RPM w ori programie jest on ograniczany, pokrywa się to z logiem , wtedy ciśnienie doładowania dobija do zakładanego , po programie ma to miejsce pi razy oko przy 1850 RPM 1
Damian320d Opublikowano 21 Października 2017 Autor Opublikowano 21 Października 2017 Wgląda na to że ten typ tak ma [emoji4] Na dowód wstawiam wykres z hamowni swojego BPW, zrobiony 9 latek temu przy okazji robienia programu . Miało wtedy dwa latka i 53 kkm przebiegu Popatrz na krzywą momentu , dopiero przy 2k RPM w ori programie jest on ograniczany, pokrywa się to z logiem , wtedy ciśnienie doładowania dobija do zakładanego , po programie ma to miejsce pi razy oko przy 1850 RPM To wszystko jasne, tak ma być, dzięki [emoji16]Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
MARCIN 80B4 Opublikowano 19 Lipca 2019 Opublikowano 19 Lipca 2019 Witam podepnę się po ten temat bo walczę z przeładowaniem turbiny geometrie na aucie czyściłem z 2 razy grusze podmieniłem wszystko płynnie działa a jak widać po logach przeładowuje potrafi też wejść sobie w tryb awaryjni czekam na wszelkie sugestie jak zauważyłem w moim programie wartość zadana ciśnienia jest większa niż w logach powyżej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się