nieniedzielny Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Dzień dobry Mam pytanko czy orientuje sie ktoś jakiej firmy pasek rozrządu był wypuszczany fabrycznie z silnikiem BFB 1.8 T 163 km. A4 b7 2006 r. Zastanawiam się czy po kupnie auta ktoś nie zmienił na inny. Pozdrawiam
przem8 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Jak był zmieniany rozrząd, a przypuszczam, że przez tyle lat powinien, to co Ci to da jeśli było robione na zamiennikach? 150 06B 109 119 F lub 06B 109 119F ze znakami vw audi - takie oznaczenia powinny być na pasku jeśli miałby być oryginalny zestaw.
nieniedzielny Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Opublikowano 1 Listopada 2017 Jak był zmieniany rozrząd, a przypuszczam, że przez tyle lat powinien, to co Ci to da jeśli było robione na zamiennikach? 150 06B 109 119 F lub 06B 109 119F ze znakami vw audi - takie oznaczenia powinny być na pasku jeśli miałby być oryginalny zestaw.Kwestia tego że mam przebieg 115 tys i w k. Serwisowej jest info o zmianie rozrządu jest przy 180kWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
zwiadowca85 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Rorzad wymienia się albo po danym przebiegu tu audi mówi o pierwszej wymianie po 180 tys km albo po danym okresie czasu ( nie czasem 5 lat ?)
nieniedzielny Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Opublikowano 1 Listopada 2017 Rorzad wymienia się albo po danym przebiegu tu audi mówi o pierwszej wymianie po 180 tys km albo po danym okresie czasu ( nie czasem 5 lat ?)Mam książkę serwisowa nie ma tam wzmianki o okresie czasowym w przypadku tego silnikaWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
zwiadowca85 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Najlepiej telefon do aso i oni wszystko powiedzą:) znalazłem w jednym temacie ktoś wymieniał w serwisie i oni twierdzą ze wymiana +-150tys km lub 7 lat.
przem8 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Ale ogólnie przyjęte jest, że 5 lat to taki czas po którym zmieniasz rozrząd nawet jak przejechał 10 tys Pasek się starzeje i traci swoje właściwości. Przejrzyj dokładnie książkę, powinien być gdzieś wpis jeśli była wymiana i historia była prowadzona do końca.
kdawid Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 Miałem identyczny problem. Moje B7 z 2006 roku miało w zeszłym roku przebieg około 115 tys i fabryczny rozrząd. Dzwoniłem i pisałem wszędzie nawet do Ingolstadt z pytaniem co w takim przypadku z rozrządem bo w książce jest info że wymiania się go po 180 tys i nie ma tam nic o wieku. Odpisali mi tak że zaleca się wizytę w ASO w celu weryfikacji w jakim stanie jest pasek i czy należy go wymienić.Jak miałem jechać do ASO i wierzyć w ich teorie i wątpliwą wiedzę to już wolałem wymienić rozrząd. Kupiłem nowy zestaw w ASO i wymieniłem u swojego mechanika. Stary pasek po 10 latach i przebiegu 115 tyś wizualnie wyglądał jak nowy. Nie miał żadnych pęknięć ani śladów starzenia gumy, co nie zmienia faktu że wolałem go wymienić i mieć święty spokój.Jak nie masz pewności kiedy był wymieniany rozrząd i czy w ogóle był, to radzę Ci go dla własnego spokoju i bezpieczeństwa wymienić.Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
jolley Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 ddawid, u mnie sytuacja jest podobna. Kupiłem teraz auto z 211000 przebiegu. Rozrząd był wymieniany w ASO w Szwajcarii przy 115kk w 2011 roku. Poprzedni właściciel mówił, że do 240kk na tym można jeździć. Mechanik oglądał pasek i wychodzi na to, że się zgadza, a sam pasek jest w dobrej kondycji (sam mechanik, pracujący w aso mówił, że na ori częściach to nawet i 10 lat jeżdżą i nie ma się co przejmować) Nie wiem czy pojeździć max z 10kk na tym rozrządzie (bo 25kk to bym nie zaznał świętego spokoju ) czy zmieniać już.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się