Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS4 Avant 2.9 TFSI Glacier white - odebrana


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

"kiepska reakcja na gaz" ?? w jakiś realnych wartościach ?

Czy to tylko sentyment za V8 (i w Audi i w MB AMG) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, execuiter napisał:

Opisz wrazenia z jazdy emoji4.png w nowym motorze jest takie podsumowanie 365ea55a15dd1919e9efbbb9fa05481e.jpg

 

Oraz narzekaja na gorsza reakcje na gaz w stosunku do poprzednika z V8

 

Reakcja jest błyskawiczna jak na silnik biturbo , turbodziury po prostu nie ma.

Jest pewne grono ludzi ktorym z jakiegoś dziwnego powodu brakuje tego V8 ktory w przypadku RS4 był dla mie kompletnym niewypałem.Jednego czego moze brakować to dźwięku wysokokrecocego sie V8 ale tak jak mowię taki silnik a takiej charakterystyce nie pasuje do rodzinnego kombi z AWD.mnie nawet dźwięku nie brakuje bo ten V6 brzmi na prawde swietnie i zdecydowanie lepiej niz w RS5.

Ja mam juz pewne przemyślenia na temat tego auta ale napisze jak troche wiecej pojezdze bo na razie cały czas prawie po śniegu wiec ani osiągów ani prowadzenie nie da sie wykorzystać czy ocenić zreszta docieram wiec i tak ciskać nie mogę.

TO co sie od rzuca w oczy od pierwszego kilometra to ze auto jest mega lekkie w pokonaniu do poprzednika zwłaszcza z przodu.Jak by mu ujelomz 300kg a przeciez wiemy ze zdjelimtyli tylko 100. To oczywiscie zasługa V6 ktory jest mega kompaktowy.Druga rzec to układ kierowniczy ( mam bez Dynamic steering ) ktory jest jak nie z Audi.Bardzo precyzyjny i dobrze przekazuje co robia przednie koła.

Mysle ze to sa dwa główne czynniki ktore przeobraziła to auto w samochod ktory daje na prawde frajdę jazdy w zakrętach a nie tylko na prostej.

Polatalem tez troche bójkami i na śniegu to auto to bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, griga-st napisał:

Woow! Ale petarda! Gratuluję konsekwencji w spełnianiu marzeń :)

Fajnie że pokazujesz tego potwora tutaj bo mnie pewnie nigdy nie będzie stać wydać rocznego zarobku na furę :(  Biały od czasów B7 nie wychodzi z mody. Dobry wybór! :)

Rysiek kosztuje 600 tys. Jeżeli zarabiasz tyle w rok to oznacza, że miesięcznie zarabiasz 50 tys. pln. Z całym szacunkiem ale nie pitol, że przy takich zarobkach Rysiek jest nieosiągalny :) pozdrawiam.

Edytowane przez Kosmita
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Kosmita napisał:

Rysiek kosztuje 600 tys. Jeżeli zarabiasz tyle w rok to oznacza, że miesięcznie zarabiasz 50 tys. pln. Z całym szacunkiem ale nie pitol, że przy takich zarobkach Rysiek jest nieosiągalny :) pozdrawiam.

He he o tym samym pomyślałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

80 tys.€ cena "golasa". 600 to niemalże drugie tyle. Miałem na myśli raczej tą pierwszą liczbę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, griga-st napisał:

80 tys.€ cena "golasa". 600 to niemalże drugie tyle. Miałem na myśli raczej tą pierwszą liczbę ;)

Audi Finans czynu cuda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, griga-st napisał:

80 tys.€ cena "golasa". 600 to niemalże drugie tyle. Miałem na myśli raczej tą pierwszą liczbę ;)

Nigdy nie patrzy się na cenę wyjściową samochodu, bo nigdy za tyle samochodu nie kupisz, bo to bez sensu. To po pierwsze. Po drugie 300 to moja A4 kosztowała, cena eSy wyjściowa to ponad 300 k pln, po konfiguracji ponad 400 trzeba liczyć. RS zaczyna się od 407 tys. czyli min. trzeba te 500 dać. Inna sprawa, że finansowanie teraz jest przyjazne dla klienta i wręcz nie opłaca się tych samochodów brać za gotówkę.

A jeszcze inna sprawa, że też pozytywnie turdziemu zazdroszczę i też jest to mój jakiś tam cel marzeniowy (z tych materialnych) :)

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kosmita napisał:

Nigdy nie patrzy się na cenę wyjściową samochodu, bo nigdy za tyle samochodu nie kupisz, bo to bez sensu. To po pierwsze. Po drugie 300 to moja A4 kosztowała, cena eSy wyjściowa to ponad 300 k pln, po konfiguracji ponad 400 trzeba liczyć. RS zaczyna się od 407 tys. czyli min. trzeba te 500 dać. Inna sprawa, że finansowanie teraz jest przyjazne dla klienta i wręcz nie opłaca się tych samochodów brać za gotówkę.

A jeszcze inna sprawa, że też pozytywnie turdziemu zazdroszczę i też jest to mój jakiś tam cel marzeniowy (z tych materialnych) :)

Bardzo niewiele  kupuje takie auta za gotówkę o to mija się z celem blokownie tyle kapitału w samochodzie.Zdecydwanje łatwiej patrząc na taki zakup w perspektywie miesięcznej wedle budżetu który chcemy na to przeznaczyć.To też otwiera inne in e możliwości jeżeli chodzi o wyposażnie bo wted to czy tamto kosztuje Cię X00 pl miesięcznie zamiast 10 czy 15 K w jednorazowym wypadku.

Odnośnie wyposażenie to prawda a im wyżej A4 , A6 tym gorzej.Ma mam przyzwoite A3 w samymym wyposażeniu a jeszcze było parę wolnych pozycji w konfiguracji.Reanie trzeba dołożyć 20%do ceny zakupy w przypadku A4 i A6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, turdzi napisał:

Bardzo niewiele  kupuje takie auta za gotówkę o to mija się z celem blokownie tyle kapitału w samochodzie.Zdecydwanje łatwiej patrząc na taki zakup w perspektywie miesięcznej wedle budżetu który chcemy na to przeznaczyć.To też otwiera inne in e możliwości jeżeli chodzi o wyposażnie bo wted to czy tamto kosztuje Cię X00 pl miesięcznie zamiast 10 czy 15 K w jednorazowym wypadku.

Odnośnie wyposażenie to prawda a im wyżej A4 , A6 tym gorzej.Ma mam przyzwoite A3 w samymym wyposażeniu a jeszcze było parę wolnych pozycji w konfiguracji.Reanie trzeba dołożyć 20%do ceny zakupy w przypadku A4 i A6.

Po prostu w marce premium min. Ok. 100k to opcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, griga-st napisał:

mnie pewnie nigdy nie będzie stać wydać rocznego zarobku na furę :( 

Pozostaje Ci jeździć Porsche :grin:  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, granatowy napisał:

Wiemy :decayed:

hehehe wyszło, że się chwalę lecz tym razem miałem na względzie podkreślenie, że zwykłe A4 kosztuje ok. 300 więc nie operujmy takimi kwotami w przypadku RS-a. Tutaj trzeba drugie A4 dołożyć..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do Ciebie pytanko, trochę jeździsz z boxem na dachu?

Jak wrażenia przy wyższych prędkościach (mam na myśli około 140 km/h) chodzi mi dźwięk, bardzo żagiel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mlody020 napisał:

Mam do Ciebie pytanko, trochę jeździsz z boxem na dachu?

Jak wrażenia przy wyższych prędkościach (mam na myśli około 140 km/h) chodzi mi dźwięk, bardzo żagiel?

Wszystko zalezy od boksa i bagażnika.Teraz z Wingbar Thule jest znaczna różnica w stosunku do zwykłego bagażnika ale masę czuć na zakrętach.Im bardziej załadowany tym bardziej czuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dzis doszło polerka ale już się ubrudzilo :(

 

FB_IMG_1518633620809.jpg

FB_IMG_1518633604388.jpg

20180214_152249.jpg

Edytowane przez turdzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.02.2018 o 23:45, turdzi napisał:

Reakcja jest błyskawiczna jak na silnik biturbo , turbodziury po prostu nie ma.

Jest pewne grono ludzi ktorym z jakiegoś dziwnego powodu brakuje tego V8 ktory w przypadku RS4 był dla mie kompletnym niewypałem.Jednego czego moze brakować to dźwięku wysokokrecocego sie V8 ale tak jak mowię taki silnik a takiej charakterystyce nie pasuje do rodzinnego kombi z AWD.mnie nawet dźwięku nie brakuje bo ten V6 brzmi na prawde swietnie i zdecydowanie lepiej niz w RS5.

Ja mam juz pewne przemyślenia na temat tego auta ale napisze jak troche wiecej pojezdze bo na razie cały czas prawie po śniegu wiec ani osiągów ani prowadzenie nie da sie wykorzystać czy ocenić zreszta docieram wiec i tak ciskać nie mogę.

TO co sie od rzuca w oczy od pierwszego kilometra to ze auto jest mega lekkie w pokonaniu do poprzednika zwłaszcza z przodu.Jak by mu ujelomz 300kg a przeciez wiemy ze zdjelimtyli tylko 100. To oczywiscie zasługa V6 ktory jest mega kompaktowy.Druga rzec to układ kierowniczy ( mam bez Dynamic steering ) ktory jest jak nie z Audi.Bardzo precyzyjny i dobrze przekazuje co robia przednie koła.

Mysle ze to sa dwa główne czynniki ktore przeobraziła to auto w samochod ktory daje na prawde frajdę jazdy w zakrętach a nie tylko na prostej.

Polatalem tez troche bójkami i na śniegu to auto to bajka.

Rs5 przecież ma ten sam silnik i pewnie wydech?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Kodzak33 napisał:

Rs5 przecież ma ten sam silnik i pewnie wydech?

Ale inaczej słychać  go w coupe, a inaczej w Avancie. Poza tym w RS-ie można domówić sportowy wydech (można go odróżnić po czarnych końcówkach). Niektórzy błędnie (nie mówię o turdzim) porównują z jednego modelu "zwykły" wydech, ze sportowym z drugiego modelu. Ale w Avancie ogólnie odczucia dźwiękowe będą bardziej wzmożone niż w coupe.

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...