turdzi Opublikowano 2 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2017 1 godzinę temu, mystic.pl napisał: BTW jestem ciekawy turdzi jak długo Ci zejdzie aby przyzwyczaić się do białej przestrzeni przed przednią szybą w czasie jazdy. Ostatnio jeździłem kilka dni białą a6 i strasznie rozpraszała / dekoncentrowała mnie biała maska. Jednak ciemny kolor auta lepiej wpływa na koncenyrację na otoczeniu w czasie pojeżdżawki. Wiesz co mam w pracy służbowego golfa w kolorze srebrnym i jakos nigdy nie zwróciłem uwagi na to co prawda srebrny to nie biały ale mysle ze to kwestia przyzwyczajenia.
mystic.pl Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) 4 godziny temu, turdzi napisał: Zeby nie było Rs6 jest nadal mega i uwazam ze nadal wyglądem bije m5 i E63 ale przy tym co w środku prezentuje A4/5 , Q7 o nowym A7 juz nie wsponinajac to jest to obiekt muzealny.Niestety i stety doczekaliśmy sie w samochodach tego przez co przechodził rynek telefonów komórkowych pare lat temu.W tej chwili po trzech latach technologia w środku jest całkowicie przeterminowana.jeszcze pare lat temu model z dzis a model z wczoraj różniły sie designem w tej chwili to juz obiekty muzealne. Jedynie ten ekran MMI mogli rozwiązać jakoś lepiej, bo wygląda jak doklejony rodem z MB. Całe szczęście w Q7 zdążyli zatwierdzić wysuwany ekran zanim nowe przepisy bezpieczeństwa weszły w usa, mówiące, że system czujników i kamer musi być dostępny od razu po uruchomieniu auta. Edytowane 2 Grudnia 2017 przez mystic.pl
Gość Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Design i kokpit w RS4 B9 robi robote choc nie jestem fanem wersji AVANT , w RS6 linia już troche faktycznie sie zestarzala, natomiast ma doładowane V8 pod maska. Nie slyszalem nowego RS4 ale slyszalem RS5 i niestety akurat przy dosc mocnym konkurencie co prawda z innej ligi bo przy MB E63 AMG S brzmiał jak mały przykoscielny chórek przy symfonii na sali koncertowej.MB tym modelem po prostu miazdzy na chwile obecna konkurencje, takiego stockowego wilka w owczej skorze nie ma na rynku chyba drugiego. To jakie dzwieki wydaje i sie odpycha zjadajac prawie wszystko na drodze co sie pojawi...to MB wyprzedzil znowu konkurencje...ale to inny poziom choc patrzac na cene nowego rs juz niewiele do niego brakuje . Ale polecam wizyte w MB. Srodek nocą tego pojazdu to istny kosmos.
marcin_o23 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 rozumiem wasze podniecenie, rs4 to jedyne b9 na które można spojrzeć z zachwytem ale żeby ładniejsze od rs6 , rs6 pomimo że już po liftingu 2 lata jeździ pod drogach to bije je wyglądem, a dźwięk moim zdaniem jak na auto za 500koła+ jest co najwyżej fajny, amg od zawsze gniotły eres-y dźwiękiem
mlody020 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 17 godzin temu, turdzi napisał: Zeby nie było Rs6 jest nadal mega i uwazam ze nadal wyglądem bije m5 i E63 ale przy tym co w środku prezentuje A4/5 , Q7 o nowym A7 juz nie wsponinajac to jest to obiekt muzealny.Niestety i stety doczekaliśmy sie w samochodach tego przez co przechodził rynek telefonów komórkowych pare lat temu.W tej chwili po trzech latach technologia w środku jest całkowicie przeterminowana.jeszcze pare lat temu model z dzis a model z wczoraj różniły sie designem w tej chwili to juz obiekty muzealne. Dlatego pisalem ze nie ma co porównywać tych aut do siebie... Obecne rs6 mozna porownac technologicznie z b8, a nie b9. Jak wyjdzie nowy rs6 to wowczas go mozna bedzie przystawic do nowego rs4. (Choc zalążek nowego rs6 jest, przeciez juz jest noqe a7 wiec jak bedzie wygladac w srodku troche juz wiadomo...
turdzi Opublikowano 3 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) To prawda A7 w środku kosmos.Przy tym to B9 juz jest outdated ...... Jest tylko jeden problem takiej dygitalizacji i zastępowaniu przelacznikow touch screenami w czasie jazdy działa to słabo.Co prawda bazuje na jakimś g...... Citroenie i liczę ze Audi i Porsche robi to lepiej ale i tak jestem ciekaw jak sie to bedzie sprawdzać w użytkowaniu.Na razie po moich skromnych doświadczeniach zachwycony nie jestem ale liczę na to ze to Francuzi niestety nieogarneli Edytowane 3 Grudnia 2017 przez turdzi
Kosmita Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Pamiętajcie, że są różne wydechy w RS-ach i pewnie w MB też. Nie każdy kto jeździ tego typu samochodem uważa, że ma być go słychać 3 przecznice dalej. Idea audi w tworzeniu RS-ów jest taka, że raczej ma być to niepozorne auto z niesamowitymi osiągami i właściwościami jezdnymi (niech popada trochę i takie amg z moim się nie może brać nawet i jeżdżą później w deszczu takie amg albo m jak kurde niepełnosprawni.. dlatego jak masz tego typu daily car’a nie można podniecać się tylko cyframi z toru). Na Comforcie brzmi to całkiem normalnie, na dynamic ryczy ale być może nie tak jak konkurencja. jak wejdzie RS5/4 Performance to porównasz z amg s wtedy. Teraz nie ma to sensu. Do wydechu dodam, że w piątek oglądałem nową RS3 na wydawce. Wchodziłem, odpalałem. Co się dowiedziałem - RS3 brzmi o wiele lepiej od RS5. Audi kieruje to do młodszych osób i jest głośniejsze - potwierdzone info. Także chodzi tu o grupę docelową. ps. I oczywiście nie zgadzam się, że tylko RS w b9 jest jako taki ładny. Wszystko zależy od konfiguracji pzdr
turdzi Opublikowano 3 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2017 To prawda w RS3 seryjny wydech jest głośniejszy od sportowego w RS5. Taka polityka bo i grupa docelowa zupełnie inna i dobrze bo wydech RS w RS3 jest tak głośny ze łeb chce urwać .Jest to fane przez 5 min na torze ale w codziennym użytkowaniu troche za głośne. Jezeli chodzi i dźwięki to jednak uwazam ze RS3 i R8 Plus bije w tech chwili wszystko pózniej jest długo nic i dopiero RS6 aczkolwiek wole dźwięk V8 z AMG. Jak jest z tym nowym 2.9 TFSI ciezko powiedzieć.Na pewno nie jest bardzo głośny i raczej stonowany.Mysle ze trzeba tym troche pojeździć dłużej bo po krótkiej jeździe ciezko cos wiecej powiedzieć.Potenclal na pewno jest ale to juz w połączeniu z jakimś innym aftermarketowym wydechem.
Gość Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Pamiętajcie, że są różne wydechy w RS-ach i pewnie w MB też. Nie każdy kto jeździ tego typu samochodem uważa, że ma być go słychać 3 przecznice dalej. Idea audi w tworzeniu RS-ów jest taka, że raczej ma być to niepozorne auto z niesamowitymi osiągami i właściwościami jezdnymi (niech popada trochę i takie amg z moim się nie może brać nawet i jeżdżą później w deszczu takie amg albo m jak kurde niepełnosprawni.. dlatego jak masz tego typu daily car’a nie można podniecać się tylko cyframi z toru). Na Comforcie brzmi to całkiem normalnie, na dynamic ryczy ale być może nie tak jak konkurencja. jak wejdzie RS5/4 Performance to porównasz z amg s wtedy. Teraz nie ma to sensu. Do wydechu dodam, że w piątek oglądałem nową RS3 na wydawce. Wchodziłem, odpalałem. Co się dowiedziałem - RS3 brzmi o wiele lepiej od RS5. Audi kieruje to do młodszych osób i jest głośniejsze - potwierdzone info. Także chodzi tu o grupę docelową. ps. I oczywiście nie zgadzam się, że tylko RS w b9 jest jako taki ładny. Wszystko zależy od konfiguracji [emoji6] pzdr Kolego nie wiem co ty za bzdury piszesz ze to AMG S zostaje na mokrym z tylu ?Przeciez tam jest 4x4 ( 4 matic najnowszej generacji ) potrafiacy przeniesc do 100% mocy na tyl. Dzieki temu straty na kolach przy wiekszych predkosciach sa zdecydowanie mniejsze niz w torsenie w audi. E63 AMG S w serii zmiazdzy wszystkie RS4 i RS5 nawet podlubane softem na kazdym biegu i z każdej predkosci ( tam jest 612 KM i 850 NM, 3.4 do 100, v max 310 km/h ) wiec nie wiem co ty chcesz porownywac. A uwierz mi ze w trybie Comfort MB jest tak potulny i mily w prowadzeniu ze kazdy kto go widzi mowi o zwykla nowa E klasa.Ja wiem ze samozachwyt w 2.0 tfsi jest duzy bo jest to fajne mocne stockowe auto ale troszke sie zapedziles z osiagami, ktore moze sie scigac ale z M3 E46 lub S4 z 2000 roku a nie seriami AMG, bo tylko A klasa ma 4 cylindy ktora notabene wykreca tez takie czasy ze 2.0 tfsi dla niego nie jest zadna konkurencja.A wracajac do tematu to kazdy RS4 byl i bedzie kultowy. Kazdy jest nietuzinkowy i inaczej skonfigurowany.Pamietam jak pierwszy raz jechalem RS4 B5 porobionym na 480KM to przyspieszal na 4 tym biegu szybciej niz moje owczesne 200 konne bmw e46 na jedynce Konfiguracja w bialym kolorze mysle dosc niespotykana na drodze, dlatego tym bardziej ciekawie moze sie prezentowac i zwracac na siebie uwage.Duzo wytrwalosci w oczekiwaniu
turdzi Opublikowano 3 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2017 Mysle ze Kosmita mal na myśli C a nie E. E 63 S to obecnie w tej chwili kompletnie inna liga nawet patrząc z perspektywy RS6.Ogolnie segment sie ciekawie rozwiną z tymi E63 i M5 jako AWD z możliwością RWD.Ciekawe jaki ruch wykona Audi Sport z nowym RS6 ale wydaje mi sie ze podejdą tradycyjne na zasadzie ze Quattro to dziedzidztwo na którym budowała sie ta marka i dlatego bedzie tradycyjne stałe AWD. Zreszta jezeli patrzeć na statystyki sprzedaży tych aut w tej klasie mysle ze nie wiecej niz 15% kupuje te auta ze względu na to ze dany model jest obecnie najszybszy / najlepszey.Zdecydowana większośc to stali klienci marki których tak na dobra sprawe nie interesuje konkurencja.To tak jak w moim przypadku.Mnie kompletnie nie interesuje ze M3 sie lepiej prowadzi , C63 jest szybsze i lepiej brzmi a Giulia Quadrifoglio bije i jedno i drugie. Z tego punktu widzenia najwazniejsze zeby nowy model był lepszy niz poprzedni ale zapewne fabryki podglądając tez co robi i w jakim kierunku idzie konkurencja.
Gość Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Zgadza sie, kazdy klient szuka to co go interesuje w danej marce i uwaza to za najlepszy wybor choc inny moze oferowac wiecej/lepiej ale nie dla niego.Quattro z Torsenem dla Audi to jest historia i znak rozpoznawczy i napewno z niego nie zrezygnuja, zresza sam naped jest genialny i kazda kolejna generacja jest coraz lepsza. Mysle ze do RSow trafi system skretnych tylnych kol ktory chyba zadebiutowal w tym roku w nowym A8 jak sie sprawdzi,wtedy Audi przestanie miec problem z wyjezdzajacym przodem Co by nie powiedziec napewno „bedzie Pan zadowolony” a usmiech dlugo nie bedzie schodzil z twarzy i to jest najlepsze w motoryzacji gratki wyboru bo rzadko sie zdarza by ktos kupowal rodzinnego Avant’a z 450 PS pod maska
TomaszRT Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 18 minut temu, execuiter napisał: Quattro z Torsenem dla Audi to jest historia i znak rozpoznawczy i napewno z niego nie zrezygnuja, zresza sam naped jest genialny i kazda kolejna generacja jest coraz lepsza. Obawiam się, że z Torsena już jakiś czas temu całkiem zrezygnowali.. przynajmniej w A4/A5, A6/A7 i Q5.. Teraz jest tam asymetryczny stożkowy dyferencjał z zestawem sprzęgieł (mechanicznych) albo w ogóle brak centralnego dyferencjału i zestawy sprzęgieł (elektrohydraulicznych) zarówno pomiędzy skrzynią a wałem napędowym jak i pomiędzy tymże wałem a tylnym dyferencjałem.
turdzi Opublikowano 3 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2017 Godzinę temu, TomaszRT napisał: Obawiam się, że z Torsena już jakiś czas temu całkiem zrezygnowali.. przynajmniej w A4/A5, A6/A7 i Q5.. Teraz jest tam asymetryczny stożkowy dyferencjał z zestawem sprzęgieł (mechanicznych) albo w ogóle brak centralnego dyferencjału i zestawy sprzęgieł (elektrohydraulicznych) zarówno pomiędzy skrzynią a wałem napędowym jak i pomiędzy tymże wałem a tylnym dyferencjałem. W mocnych Audi typu S i RS chyba dalej jest Torsen bo nic takiego jak ultra quattro by tam nie wytrzymało ale fakt ze w tych słabszych jest powszechnie stosowany. Posuniecie rozumie bo ekologia redukcja zużycia paliwa i emisji ale troche szkoda ze do wyższych modeli tez trafił haldex.
TomaszRT Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) Ten stożkowy dyfer, o którym pisałem zadebiutował w 2010 w RS5.. Torsen chyba jeszcze tylko w Q7 został.. Natomiast Ultra tak jak piszesz, tylko w słabszych wersjach występuje.. Edytowane 3 Grudnia 2017 przez TomaszRT
topor Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Gratuluje samochodu, jest piekny, najbardziej zadziorny RS jaki powstał.
turdzi Opublikowano 4 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2017 12 godzin temu, TomaszRT napisał: Ten stożkowy dyfer, o którym pisałem zadebiutował w 2010 w RS5.. Torsen chyba jeszcze tylko w Q7 został.. Natomiast Ultra tak jak piszesz, tylko w słabszych wersjach występuje.. Racja skrot mylowy chodzilo mi o Crown Gear Diff bo tak to sie chyba fachowo nazywa.
mystic.pl Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Q7 to wiadomo nie wyścigówka ale torsen + skrętna tylna oś dają radę. Dodatkowo w SQ7 w opcji można dontać sportowy tylny dyfer + elektroniczną stabilizację - tzw zawieszenie dynamic czy jakoś tak.
mystic.pl Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Q7 to wiadomo nie wyścigówka ale torsen + skrętna tylna oś dają radę. Dodatkowo w SQ7 w opcji można dobrać sportowy tylny dyfer + elektroniczną stabilizację - tzw zawieszenie dynamic czy jakoś tak.
TomaszRT Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 17 minut temu, turdzi napisał: Racja skrot mylowy chodzilo mi o Crown Gear Diff bo tak to sie chyba fachowo nazywa. Tak to w Audi nazywają.. Ponoć jest to w stanie przenieść więcej momentu na oś o lepszej przyczepności niż Torsen, ale ile NM to nie znalazłem informacji.. U Ciebie w RS4 też takie coś będzie? 11 minut temu, mystic.pl napisał: Q7 to wiadomo nie wyścigówka ale torsen + skrętna tylna oś dają radę. Dają dają.. Jak na taką karetę to to się znakomicie prowadzi.. Przynajmniej SQ7, bo zwykłym nie jeździłem..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się