Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS4 Avant 2.9 TFSI Glacier white - odebrana


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

Listwy i wykończenie w aluminium antracyt.

Powody są dwa.Raz to fotele z boku są wykończone listwami w takim samym kolorze a dwa to uważam że do stylistyki tego wnętrza ciemne listwy w tym karbon nie pasuje i eska dużo traci w ciemnym wykończeniu.Dkdatkowo karbon jakoś mi się już opatrzył.

Te zdjęcia wyżej mają takie właśnie wykończenie i z daleka wygląda trochę jak karbon tyle e w tytanowym kolorze.

 

downloadfile-25.jpg

downloadfile-13.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, 

Dzięki za info.

Rzeczywiście na tych zdjęciach wydać wyraźniej ...

Ciekawe te listwy... połączenie struktury carbon'u z listwą alu,

Będzie bdb :D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno.Bedzie dobrze nie ma bata RS w białym kolorze po prostu zawsze wyglada dobrze.

I te felgi urosły we mnie .I fajne jest to ze sa tylko dostępne w RS a nie innych modelach o mniejszym wymiarze.image.jpg

Edytowane przez turdzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawel ,gratuluje wyboru i czekam az Cie wypatrze gdzies na Hoffsveien :wink:

Ogolnie B9 tak srednio mi sie podoba ,ale RS wymiata ,to zupelnie inne auto.

Co do konfiguracji ,jestem zdecydowanym zwolennikiem alkantary i mimo minusow takich jak kiepskiej jakosci skora po bokach (chociaz w B8 tego nie zauwazylem ,nie wiem jak B9) ,czy brak mozliwosci dodania kolorowego przeszycia i tak bym ja wybral.

No i kolor niebieski badz czerwony jak dla mnie ,ale bialy tez pasuje jak najbardziej ,a najwazniejsze to to ,ze wlasciciel ma byc zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Marcin.

Odnosnie Alkantary to powiem tak.Jezeli jakość eko skory była by taka jak w B8 nie było by  problemu ale w B9 albo zmienili dostawce ale szukali oszczędności bo jakość jest tragiczna.To po prostu cerata.To troche tak jak z Navi w B8 jak sie widzalo konsole z i bez to wiedziałes ze musi byc z.Tak samo tu jest po to zeby wiedzieć czego nie zamawiać i na co wyda pieniądze.Plusem sa czerwone szwy ktore pasują bardziej do charakteru auta.Mysle ze to jakos przeżyje :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjęcie.JPGWe wrzesniu jak jeździłem RS5 to zrobiłem sobie zdjęcia.Ta skóra to cerata.

Edytowane przez turdzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Faktycznie na zdjęciu ta alcantara wygląda na gorszej jakości (nie taka mięsista) jak w poprzednich generacjach a4,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, turdzi napisał:

Dzięki Marcin.

Odnosnie Alkantary to powiem tak.Jezeli jakość eko skory była by taka jak w B8 nie było by  problemu ale w B9 albo zmienili dostawce ale szukali oszczędności bo jakość jest tragiczna.To po prostu cerata.To troche tak jak z Navi w B8 jak sie widzalo konsole z i bez to wiedziałes ze musi byc z.Tak samo tu jest po to zeby wiedzieć czego nie zamawiać i na co wyda pieniądze.Plusem sa czerwone szwy ktore pasują bardziej do charakteru auta.Mysle ze to jakos przeżyje :) 

W b9 tak jest z klimą 3-strefową:) nie chciałem tego póki nie zobaczyłem jak wygląda ze zwykłą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, black4 napisał:

Witaj,

Faktycznie na zdjęciu ta alcantara wygląda na gorszej jakości (nie taka mięsista) jak w poprzednich generacjach a4,

Pozdrawiam

Alkantara jest OK chodzi  o pseudo skórę po bokach które jest dramatycznej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kosmita napisał:

W b9 tak jest z klimą 3-strefową:) nie chciałem tego póki nie zobaczyłem jak wygląda ze zwykłą :)

Dokładnie i później Cię to będzie drażnić bo cały czas na to patrzysz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje, ze w koncu uda sie ogarnac jakis zlot w Oslo, to obejrze sobie na zywo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, turdzi napisał:

Dokładnie i później Cię to będzie drażnić bo cały czas na to patrzysz 

To samo w b8... jedno strefa wyglada strasznie a „3 zone” podkręca wnętrze wizualnie :) 

w RS „3 zone” jest w standardzie  ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy na jakim rynku u mnie tak.

 

co prawda RS5 ale fajna składanka.

 

 

 

Na driftbox 0-100 3.6 sek. Niezle Audi obecnie zaniża osiagi RSow.

Na jesieni jeździłem na torze S4 , RS3 potem TTRS i R8 Plus na sam koniec.Jezeli mam byc szczery to nie było jakiejś oszałamiającej różnicy w osiąga TTRS do R8.Znajomy odebrał niedawno RS3 Sedan i to auto tez idzie niemiłosiernie.Troche sie tym interesował i każde 2.5TFSI ma niezle gifty na hamowni a wpraktyce schodz ponizej 4 sek. Ciekawe co fabryka dorzuciła do tego 2.9TFSI bo z recenzji większości wynika ze jest szybsze niz fabryka podaje.Ja tez jak nim jeździłem to faktycznie zaskoczyły mnie osiagi bo spodziewałem sie ze idzie dobrze ale nie aż tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Norbas napisał:

To samo w b8... jedno strefa wyglada strasznie a „3 zone” podkręca wnętrze wizualnie :) 

w RS „3 zone” jest w standardzie  ? 

W b9 jeszcze większa przepaść. U nas rs nie ma 3 stref w standardzie.

 

Cytuj

Na driftbox 0-100 3.6 sek. Niezle Audi obecnie zaniża osiagi RSow.

Troche sie tym interesował i każde 2.5TFSI ma niezle gifty na hamowni a wpraktyce schodz ponizej 4 sek. Ciekawe co fabryka dorzuciła do tego 2.9TFSI bo z recenzji większości wynika ze jest szybsze niz fabryka podaje.

Wydaję mi się, że fabryka podaje przyspieszenie bez procedury. U mnie wyszło powtarzalne 5,4 (najlepszy 5,2) z procedurą LC. Bez LC wychodzi te katalogowe 5,8. Natomiast w zeszłym tygodniu obaliliśmy mit giftów od Audi na Klubowym hamowaniu aut (organizowała ekipa warszawska naszego Klubu). We wszystkich nowych autach wyszła praktycznie seria. Np. U mnie 257hp, w s3 316hp.. i tak jeszcze kulka nowych aut było hamowanych. +/- 5hp. Chyba, że ktoś nie umie auta hamować lub świadomie nabija "puste" konie to Ci wszędzie powychodzi +20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda na hamowni mozna wyrysowac wszystko ale o RS3 słyszę i czynam z rożnych źródeł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, turdzi napisał:

To prawda na hamowni mozna wyrysowac wszystko ale o RS3 słyszę i czynam z rożnych źródeł.

Dziwne no oglądałem filmik z hamowania RS3 2015 I nie było nawet serii..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Binek1.8T napisał:

Dziwne no oglądałem filmik z hamowania RS3 2015 I nie było nawet serii..

2015 to przeciez zupelnie inny silnik.

 

https://drivetribe.com/p/audi-tt-rs-vs-bmw-m2-vs-porsche-e1GHgGqORBi_BjhkPUkjOg?iid=JmLQzEGBQ2m_OXa6EMTyvw

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co? Ten 367konny 2.5 TFSI z generacji 8V to zupełnie inny silnik porównując do lifta 2017? Jak dla mnie to identyko to samo aby dodali 33konie a jak widać po filmiku to nawet troszkę więcej;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...