Kosmita Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 6 minut temu, turdzi napisał: warunek jest taki że musi być dobrze wyposażone inaczej bieda. Dokładnie - i to jest podsumowanie wszystkiego.
cinkers Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 W to nie watpie, ze RS4 wyglada świetnie takze w srodku. Nikt tam biedy nie wybiera. A wlasnie - z czystej ciekawosci - przy konfigurowaniu takiej RS4 mozna isc po bandzie i rezygnowac z w miare podstawowych opcji w srodku? Czy tam juz nie ma zmiluj i każą wybierac na grubo? Wiadomo że fotele musza byc z RS4 ale co z reszta?Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Kosmita Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 (edytowane) 2 godziny temu, cinkers napisał: W to nie watpie, ze RS4 wyglada świetnie takze w srodku. Nikt tam biedy nie wybiera. A wlasnie - z czystej ciekawosci - przy konfigurowaniu takiej RS4 mozna isc po bandzie i rezygnowac z w miare podstawowych opcji w srodku? Czy tam juz nie ma zmiluj i każą wybierac na grubo? Wiadomo że fotele musza byc z RS4 ale co z reszta? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka W RS4 masz więcej w standardzie więc nie może wyglądać plastikowo. Minimalne fotele to co prawda alcantara ale w plastry miodu, co jest unikatowe. Minimalne wyposażenie w środku to przynajmniej pakiet ze skóry ekologicznej. Więc tych chamskich plastików nie ma. Ale np. można zostawić listwy aluminiowe i podstawową klimę, więc wtedy też to gorzej wygląda.. W drugą stronę możesz RS-a grubo skonfigurować bo masz fajne pakiety z przeszyciami i wtedy masz unikatowy środek. Tak samo z zewnątrz - w RS-ie ksenonów nie uświadczysz, ale matrixy już za dopłatą (standardem zwykłe LED-y). Więc RS też może być biedny ale poniżej pewnego poziomu go wziąć nie można. Z kolei górna granica jest moooocnooo rozciągnięta. Edytowane 28 Lutego 2018 przez Kosmita
turdzi Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Opublikowano 28 Lutego 2018 Zasada jest prosta.Mniejsze modele Audi tolerują mniej wyposażenia a większe nie bardzo.Granica leży miedzy A3 a A4 to zaczy ze jeszcze A3 moze byc biedne i bedzie OK ale A4 juz nie.Mam znajomego ktory kupił totalnie gola RS3 ta niebieska ze zdjeć.Jedynie do czego dopłacił to lakier i Bluetooth.Jezdzilem tym autem i przyznam szczerze ze kompletnie nic w nim nie brakuje.Z drugiej strony jak nawet wsiadziesz do biedniejszej S4 to wiać od razu braki.Niestety to wnętrze jest tak zrobione ze jak jest biednie to to niestety widac. Jezeli chodzi o RS4 to duzo jest w standardzie ale jest tez bardzo duzo opcji typowych tylko da RSow jak zawieszenie DRC , ceramika , ogranicznik prędkości pakiety stylistyczne ktore od razu windują cenę w kosmos.Z drogiej strony nie wyobrażam sobie jak mozna zamówić to auto bez pełnej nawigacji ? Jest tez sporo opcji połączonych gdzie jedna wymusza druga jak na przykład VC navigacje czy podgrzewana szyba ładowanie indukcyjne.I tak mozna wymieniać bez końca. Z drugiej strony nik nie kupuje takiego auta z biednym wyposażenie bo raz ze to bez sensu a dwa ze zazwyczaj samochody w tym przedziale cenowym sa finansowane w taki czy inny sposob a wiec koszt wyposażenia w praktyce nie jest jednorazowym wydatkiem tylko jakimś niewielkim ułamkiem miesięcznego kosztu utrzymania auta gdzie 20 czy 30K w cenie samochodu nie robi dużej różnicy.
cinkers Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Dzięki Panowie za odpowiedź. Oczywiście, ten kto kupuje RS4 wie po co to robi więc nie zakładam, że będzie oszczędzał na dodatkach Byłem po prostu ciekawy czy można mieć RS4 jako stosunkowego golasa. Oby nikt nie wpadł nigdy na tak szalony pomysł
marcintuchola Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 RS nareszcie zaczyna mi się podobać tak jak RS4 B5 było dla mnie najpiękniejsze tak teraz RS4 B9. Gratuluje auta marzeń!
turdzi Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Opublikowano 2 Marca 2018 Eee tam B7 tez było fajne.Naj mniej do mnie przemawiało B8
Osta Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 Turdzi w ogóle orientowałeś się jakie są koszty serwisowania takiej RS4? Chodzi mi o podstawę jak opony, klocki, tarcze, zawias, oleje itd. W ogóle po przebiegu załóżmy 150-200tyś km moc w takiej RS spada i trzeba zrobić jakiś delikatny remont? Tylko zapewne większość właścicieli przesiada się do nowszego auta i nie pakuje kasy
krzychu252 Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 5 godzin temu, Osta napisał: Tylko zapewne większość właścicieli przesiada się do nowszego auta i nie pakuje kasy Sądzę, że masz rację
turdzi Opublikowano 3 Marca 2018 Autor Opublikowano 3 Marca 2018 9 minut temu, krzychu252 napisał: Sądzę, że masz rację Zazwyczaj albo szybko przesiadają sie na nowe wla jeżdżą nimi bardzo długo. Ja nie mam nic przeciwko jezdzic nim 10 lat bo nie jestem typem co musi mieć nowe co 3. Gwarancja jest 5 lat i to naturalny okres posiadania a pózniej sie zobaczy.Teraz wszystko idzie w technologie hybrydowe i EV a ja kompletnie nie jestem na to kwotowy mentalnie wiec będę sie pewnie starał trzymać jak naj dłużej. Odnosnie serwisu to w poniedziałek jadę na wymianę oleju to zobaczę ale serwis nie powinien byc droższy niz zwykłego 3.0 TDI ale zapewne takie rzeczy jak tarcze czy klocki raczej bedą droższe.
turdzi Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Opublikowano 4 Marca 2018 15 godzin temu, Osta napisał: Turdzi w ogóle orientowałeś się jakie są koszty serwisowania takiej RS4? Chodzi mi o podstawę jak opony, klocki, tarcze, zawias, oleje itd. W ogóle po przebiegu załóżmy 150-200tyś km moc w takiej RS spada i trzeba zrobić jakiś delikatny remont? Tylko zapewne większość właścicieli przesiada się do nowszego auta i nie pakuje kasy To nie NA tylko turbo a więc Carbon Buildup na pewno nie będzie tak upierdliwy jak w RS4 B8 o ile wogole to będzie jakiś problem. TO całkowicie nowy motor więc pewnie wyciągnęli jakieś wnioski. Jeżeli nie będzie jakiś wypdek i wad fabryczych to nie widzę powodu dlaczego prawidłowo eksploatowany miał by nie wytrzymać 300tys bez jakiś poważnych ingerencji.
cinkers Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 To nie NA tylko turbo a więc Carbon Buildup na pewno nie będzie tak upierdliwy jak w RS4 B8 o ile wogole to będzie jakiś problem. TO całkowicie nowy motor więc pewnie wyciągnęli jakieś wnioski. Jeżeli nie będzie jakiś wypdek i wad fabryczych to nie widzę powodu dlaczego prawidłowo eksploatowany miał by nie wytrzymać 300tys bez jakiś poważnych ingerencji.Oj, z tym wyciaganiem wnioskow byłbym ostrozny [emoji19] w końcu na czymś serwis musi zarabiać [emoji41] wszystko wszystkim ale moim zdaniem producenci przesadzaja. Rozumiem jakas przeplywka co jakis czas, zaworki wymienic w ASO. Ale nie silniki zatarte czy zasyfione i jedyna opcja wymiana silnika! To sa jakies jaja. Jeszcze kilka takich lat i naprawde 1.8T zaczna drozec zamiast taniec [emoji4] Oczywiscie zakladam, że wersje RS sa tworzone jednak do jezdzenia bo to flagowce marki ale historia pokazuje, że i te modele cierpialy na konstrucyjne bolaczki.ASO zaciera rece, porzadni mechanicy zacieraja rece, a Ty placisz...Jedyna opcja teraz chyba to wlasnie kupic nowe auto i jezdzic przez jakis czas ze spokojna glowa (choc i to roznie wychodzi).Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
krzychu252 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 30 minut temu, cinkers napisał: Oj, z tym wyciaganiem wnioskow byłbym ostrozny w końcu na czymś serwis musi zarabiać Czyli "programowane psucie" ? Bez przesady. Serwis ma zarabiać na tych nielicznych silnikach w RS4 i psuć opinię o Audi ??
cinkers Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Opinia o silnikach Audi niestety i tak kuleje od kilku lat. Z jakim ogarniętym mechanikiem nie rozmawiam... Mam nadzieję, że chociaż RS'om tego nie robią, ale za wcześnie by mówić o trwałości tego silnika i osprzętu. Oby autor tematu jeździł jak najdłużej A może pakiecik ABT?
turdzi Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Opublikowano 4 Marca 2018 3 godziny temu, krzychu252 napisał: Czyli "programowane psucie" ? Bez przesady. Serwis ma zarabiać na tych nielicznych silnikach w RS4 i psuć opinię o Audi ?? To silnik także w Porsche -> Panamera 4S i Cayenne więc liczę na to że za dużo by stracili.
krzychu252 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 1 godzinę temu, cinkers napisał: Opinia o silnikach Audi niestety i tak kuleje od kilku lat. Z jakim ogarniętym mechanikiem nie rozmawiam... Mam nadzieję, że chociaż RS'om tego nie robią, ale za wcześnie by mówić o trwałości tego silnika i osprzętu. Oby autor tematu jeździł jak najdłużej Jak tak czytam to "wszyscy" narzekają na silniki Audi i VW (i innych firm też) i jakoś "wszyscy" kupują Audi i VW (i pozostałe). Obawiam się że cześć tych opinii tworzą średnio ogarnięci mechanicy na podstawie 10-15-letnich źle eksploatowanych silników. To że był np. silnik 1,4 TSI z złym łańcuchem rozrządu to nie znaczy że ogólnie silniki VW czy Audi kuleją.
turdzi Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Opublikowano 4 Marca 2018 Tymczasem dziś po raz pierszy poniżej 10L. Trasa 85km i raczej zgodnie z przepisami oraz w dużej części na adaptacyjnym crousie control.
krzychu252 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 W dniu 2018-01-30 o 17:24, turdzi napisał: Relacji live ciąg dalszy Trudzi, jak dobrze widzę to nie masz przycisku Auto Hold. Specjalnie nie zamawiałeś ? Masz jakiś sprytny sposób na "trzymanie" samochodu np. na światłach ?
Norbas Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Teraz tak patrzę i widzę, że zrobili mały kroczek do przodu ze skrzynią automatyczną Nie trzeba przechodzić przez R aby wklepać D po przejściu z P ... Przez takie coś skrzynie szybciej były wyjechane, szczególnie w tych autach , które były używane w mieście
Tomeks Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Automaty najbardziej dostają po d*pie przez ciagle wrzucanie na P podczas stania np na światłachWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się