Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS4 Avant 2.9 TFSI Glacier white - odebrana


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 minut temu, turdzi napisał:

 warunek jest taki że musi być dobrze wyposażone inaczej bieda.

Dokładnie - i to jest podsumowanie wszystkiego. 

Opublikowano

W to nie watpie, ze RS4 wyglada świetnie takze w srodku. Nikt tam biedy nie wybiera. A wlasnie - z czystej ciekawosci - przy konfigurowaniu takiej RS4 mozna isc po bandzie i rezygnowac z w miare podstawowych opcji w srodku? Czy tam juz nie ma zmiluj i każą wybierac na grubo? Wiadomo że fotele musza byc z RS4 ale co z reszta?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, cinkers napisał:

W to nie watpie, ze RS4 wyglada świetnie takze w srodku. Nikt tam biedy nie wybiera. A wlasnie - z czystej ciekawosci - przy konfigurowaniu takiej RS4 mozna isc po bandzie i rezygnowac z w miare podstawowych opcji w srodku? Czy tam juz nie ma zmiluj i każą wybierac na grubo? Wiadomo że fotele musza byc z RS4 ale co z reszta?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

W RS4 masz więcej w standardzie więc nie może wyglądać plastikowo. Minimalne fotele to co prawda alcantara ale w plastry miodu, co jest unikatowe. Minimalne wyposażenie w środku to przynajmniej pakiet ze skóry ekologicznej. Więc tych chamskich plastików nie ma. Ale np. można zostawić listwy aluminiowe i podstawową klimę, więc wtedy też to gorzej wygląda.. W drugą stronę możesz RS-a grubo skonfigurować bo masz fajne pakiety z przeszyciami i wtedy masz unikatowy środek. Tak samo z zewnątrz - w RS-ie ksenonów nie uświadczysz, ale matrixy już za dopłatą (standardem zwykłe LED-y). 

Więc RS też może być biedny ale poniżej pewnego poziomu go wziąć nie można. Z kolei górna granica jest moooocnooo rozciągnięta.

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano

Zasada jest prosta.Mniejsze modele Audi tolerują mniej wyposażenia a większe nie bardzo.Granica leży miedzy A3 a A4 to zaczy ze jeszcze A3 moze byc biedne i bedzie OK ale A4 juz nie.Mam znajomego ktory kupił totalnie gola RS3 ta niebieska ze zdjeć.Jedynie do czego dopłacił to lakier i Bluetooth.Jezdzilem tym autem i przyznam szczerze ze kompletnie nic w nim nie brakuje.Z drugiej strony jak nawet wsiadziesz do biedniejszej S4 to wiać od razu braki.Niestety to wnętrze jest tak zrobione ze jak jest biednie to to niestety widac.

Jezeli chodzi o RS4 to duzo jest w standardzie ale jest tez bardzo duzo opcji typowych tylko da RSow jak zawieszenie DRC , ceramika , ogranicznik prędkości pakiety stylistyczne ktore od razu windują cenę w kosmos.Z drogiej strony nie wyobrażam sobie jak mozna zamówić to auto bez pełnej nawigacji ? Jest tez sporo opcji połączonych gdzie jedna wymusza druga jak na przykład VC navigacje czy podgrzewana szyba ładowanie indukcyjne.I tak mozna wymieniać bez końca.

Z drugiej strony nik nie kupuje takiego auta z biednym wyposażenie bo raz ze to bez sensu a dwa ze zazwyczaj samochody w tym przedziale cenowym sa finansowane w taki czy inny sposob a wiec koszt wyposażenia w praktyce nie jest jednorazowym wydatkiem tylko jakimś niewielkim ułamkiem miesięcznego kosztu utrzymania auta gdzie 20 czy 30K w cenie samochodu nie robi dużej różnicy.

Opublikowano

Dzięki Panowie za odpowiedź.

Oczywiście, ten kto kupuje RS4 wie po co to robi więc nie zakładam, że będzie oszczędzał na dodatkach :) Byłem po prostu ciekawy czy można mieć RS4 jako stosunkowego golasa. Oby nikt nie wpadł nigdy na tak szalony pomysł :D 

Opublikowano

RS nareszcie zaczyna mi się podobać :) tak jak RS4 B5 było dla mnie najpiękniejsze tak teraz RS4 B9. Gratuluje auta marzeń! :)

 

Opublikowano

Eee tam B7 tez było fajne.Naj mniej do mnie przemawiało B8 

Opublikowano

Turdzi w ogóle orientowałeś się jakie są koszty serwisowania takiej RS4? Chodzi mi o podstawę jak opony, klocki, tarcze, zawias, oleje itd. W ogóle po przebiegu załóżmy 150-200tyś km moc w takiej RS spada i trzeba zrobić jakiś delikatny remont? Tylko zapewne większość właścicieli przesiada się do nowszego auta i nie pakuje kasy

Opublikowano
5 godzin temu, Osta napisał:

Tylko zapewne większość właścicieli przesiada się do nowszego auta i nie pakuje kasy

Sądzę, że masz rację :)

Opublikowano
9 minut temu, krzychu252 napisał:

Sądzę, że masz rację :)

Zazwyczaj albo szybko przesiadają sie na nowe wla jeżdżą nimi bardzo długo.

Ja nie mam nic przeciwko jezdzic nim 10 lat bo nie jestem typem co musi mieć nowe co 3.

Gwarancja jest 5 lat i to naturalny okres posiadania a pózniej sie zobaczy.Teraz wszystko idzie w technologie hybrydowe i EV a ja kompletnie nie jestem na to kwotowy mentalnie wiec będę sie pewnie starał trzymać jak naj dłużej.

Odnosnie serwisu to w poniedziałek jadę na wymianę oleju to zobaczę ale serwis nie powinien byc droższy niz zwykłego 3.0 TDI ale zapewne takie rzeczy jak tarcze czy klocki raczej bedą droższe.

Opublikowano
15 godzin temu, Osta napisał:

Turdzi w ogóle orientowałeś się jakie są koszty serwisowania takiej RS4? Chodzi mi o podstawę jak opony, klocki, tarcze, zawias, oleje itd. W ogóle po przebiegu załóżmy 150-200tyś km moc w takiej RS spada i trzeba zrobić jakiś delikatny remont? Tylko zapewne większość właścicieli przesiada się do nowszego auta i nie pakuje kasy

To nie NA tylko turbo a więc Carbon Buildup na pewno nie będzie tak upierdliwy jak w RS4 B8 o ile wogole to będzie jakiś problem. TO całkowicie nowy motor więc pewnie wyciągnęli jakieś wnioski.

Jeżeli nie będzie jakiś wypdek i wad fabryczych to nie widzę powodu dlaczego prawidłowo eksploatowany miał by nie wytrzymać 300tys bez jakiś poważnych ingerencji.

Opublikowano
To nie NA tylko turbo a więc Carbon Buildup na pewno nie będzie tak upierdliwy jak w RS4 B8 o ile wogole to będzie jakiś problem. TO całkowicie nowy motor więc pewnie wyciągnęli jakieś wnioski.
Jeżeli nie będzie jakiś wypdek i wad fabryczych to nie widzę powodu dlaczego prawidłowo eksploatowany miał by nie wytrzymać 300tys bez jakiś poważnych ingerencji.
Oj, z tym wyciaganiem wnioskow byłbym ostrozny [emoji19] w końcu na czymś serwis musi zarabiać [emoji41] wszystko wszystkim ale moim zdaniem producenci przesadzaja. Rozumiem jakas przeplywka co jakis czas, zaworki wymienic w ASO. Ale nie silniki zatarte czy zasyfione i jedyna opcja wymiana silnika! To sa jakies jaja. Jeszcze kilka takich lat i naprawde 1.8T zaczna drozec zamiast taniec [emoji4]
Oczywiscie zakladam, że wersje RS sa tworzone jednak do jezdzenia bo to flagowce marki ale historia pokazuje, że i te modele cierpialy na konstrucyjne bolaczki.
ASO zaciera rece, porzadni mechanicy zacieraja rece, a Ty placisz...
Jedyna opcja teraz chyba to wlasnie kupic nowe auto i jezdzic przez jakis czas ze spokojna glowa (choc i to roznie wychodzi).

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
30 minut temu, cinkers napisał:

Oj, z tym wyciaganiem wnioskow byłbym ostrozny emoji19.png w końcu na czymś serwis musi zarabiać emoji41.png 

Czyli "programowane psucie" ? Bez przesady. Serwis ma zarabiać na tych nielicznych silnikach w RS4 i psuć opinię o Audi ??

Opublikowano

Opinia o silnikach Audi niestety i tak kuleje od kilku lat. Z jakim ogarniętym mechanikiem nie rozmawiam... Mam nadzieję, że chociaż RS'om tego nie robią, ale za wcześnie by mówić o trwałości tego silnika i osprzętu. Oby autor tematu jeździł jak najdłużej :hi:

A może pakiecik ABT? :D 

 

Opublikowano
3 godziny temu, krzychu252 napisał:

Czyli "programowane psucie" ? Bez przesady. Serwis ma zarabiać na tych nielicznych silnikach w RS4 i psuć opinię o Audi ??

To silnik także w Porsche -> Panamera 4S i Cayenne więc liczę na to że za dużo by stracili.

Opublikowano
1 godzinę temu, cinkers napisał:

Opinia o silnikach Audi niestety i tak kuleje od kilku lat. Z jakim ogarniętym mechanikiem nie rozmawiam... Mam nadzieję, że chociaż RS'om tego nie robią, ale za wcześnie by mówić o trwałości tego silnika i osprzętu. Oby autor tematu jeździł jak najdłużej :hi:

Jak tak czytam to "wszyscy" narzekają na silniki Audi i VW (i innych firm też) i jakoś "wszyscy" kupują Audi i VW (i pozostałe).

Obawiam się że cześć tych opinii tworzą średnio ogarnięci mechanicy na podstawie 10-15-letnich źle eksploatowanych silników.

To że był np. silnik 1,4 TSI z złym łańcuchem rozrządu to nie znaczy że ogólnie silniki VW czy Audi kuleją.

Opublikowano

Tymczasem dziś po raz pierszy poniżej 10L. Trasa 85km i raczej zgodnie z przepisami oraz w dużej części na adaptacyjnym crousie control.

20180304_153914.jpg

Opublikowano
W dniu ‎2018‎-‎01‎-‎30 o 17:24, turdzi napisał:

Relacji live ciąg dalszy :)

IMG_6397.jpg

Trudzi, jak dobrze widzę to nie masz przycisku Auto Hold.

Specjalnie nie zamawiałeś ?

Masz jakiś sprytny sposób na "trzymanie" samochodu np. na światłach ?

Opublikowano

Teraz tak patrzę i widzę, że zrobili mały kroczek do przodu ze skrzynią automatyczną :thumbup1: Nie trzeba przechodzić przez R aby wklepać D po przejściu z P ...

Przez  takie coś  skrzynie szybciej były wyjechane, szczególnie w tych autach , które były używane w mieście :)

Opublikowano

Automaty najbardziej dostają po d*pie przez ciagle wrzucanie na P podczas stania np na światłach


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...