nieniedzielny Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 Dobry wieczór Borykam się od jakiegoś czasu z odpalaniem mojego samochodu. Stwierdziliśmy z mechanikiem, że do wymiany pompa paliwa. Wczoraj została wymieniona problem pozostał... Tak mam gaz ale to nie jest jego wina, wtryski nie zalewają. Sprawdzony samochód pod Vagiem błędów nie ma( no może prócz błędu z termostatem ale tak jak powiedział problem jest w większości tych silników i nie wadzi nikomu) Sytuacja wygląda następująco, włączam zapłon kręcę i kręcę i nic... Wyłączam zapłon kręcę i kręcę i nic po kolejnym włączeniu zapłonu zapala. Cholera wie o co chodzi. We wtorek jadę do elektronika może on coś poradzi. Do tej pory może ktoś się podzieli informacjami na ten temat, może ktoś juz podobny albo taki sam przypadek przechodził i udało mu się rozwiązać problem. Pozdrawiam
azure Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 Pompa - jaką zamontowałeś? Jakie jest cisnienie paliwa jak nie odpala?
nieniedzielny Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Opublikowano 8 Listopada 2017 Pompa - jaką zamontowałeś? Jakie jest cisnienie paliwa jak nie odpala?Nie wiem jakie ciśnienie paliwa jest jak nie odpala. Ogólnie zamontowanym oryginał 4 bary. Używana ale chłopak z forum powiedział że sprawnaWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
keczu Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 Jak mi padał zaworek odmy to też ciężko odpalał. Jak już uruchomiłem to lepiej, ale z rana trzeba było długo kręcić.
nieniedzielny Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Opublikowano 8 Listopada 2017 Jak mi padał zaworek odmy to też ciężko odpalał. Jak już uruchomiłem to lepiej, ale z rana trzeba było długo kręcić.To akurat nie jest kwestia porannego odpalania tego jestem pewien czy zimny czy ciepły jeden ujWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Repik Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Może czujnik położenia wału korobowego ? U mnie problemy z odpalaniem były spowodoane uszkodzeniem tego czujnika. Znajduję się pod filtrem paliwa, a jego "wtyczka" jest w okolicach zbornika do płynu spryskiwaczy.
luknor Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Czujnik położenia wału korbowego pod filterm paliwa? Jesteś pewien?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
k232 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Sprawdź czy nie masz przebicia na cewkach, może iskra nie dochodzi i odpalić nie chce, dopiero po kilku próbach. Czujnik położenia wału korbowego pokazało by błąd jak by auto nie odpalało w cale a jednak za którymś razem odpala.
nieniedzielny Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Opublikowano 9 Listopada 2017 Sprawdź czy nie masz przebicia na cewkach, może iskra nie dochodzi i odpalić nie chce, dopiero po kilku próbach. Czujnik położenia wału korbowego pokazało by błąd jak by auto nie odpalało w cale a jednak za którymś razem odpala.Jeśli chodzi o temat celem to tydzień temu wymieniłem wszystkie i świece również na nowki sztuki... Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Chyba że problem jest na kablach
k232 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 13 minut temu, nieniedzielny napisał: Chyba że problem jest na kablach Idź teraz do auta, jest ciemno i sprawdź czy na kablach nie ma błyskawic.
nieniedzielny Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Opublikowano 9 Listopada 2017 Idź teraz do auta, jest ciemno i sprawdź czy na kablach nie ma błyskawic.Przy włączonym zapłonie? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Weź sobie butelkę z rozpraszaczem wody, odpal auto, popsikaj po kablach i zobacz czy będą iskry i czy będą na kablach błyskawice.
nieniedzielny Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Opublikowano 9 Listopada 2017 Weź sobie butelkę z rozpraszaczem wody, odpal auto, popsikaj po kablach i zobacz czy będą iskry i czy będą na kablach błyskawice. Po cewkach? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 44 minuty temu, nieniedzielny napisał: Po cewkach? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Tak, nic Ci się nie stanie z cewkami a będziesz wiedział czy gdzieś jest przebicie.
azure Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 W dniu 8.11.2017 o 18:54, nieniedzielny napisał: Nie wiem jakie ciśnienie paliwa jest jak nie odpala. Ogólnie zamontowanym oryginał 4 bary. Używana ale chłopak z forum powiedział że sprawna Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka to zgaduj dalej... jak kolega pisał zmien zaworek pcv, jak nie pomoze zmierz cisnienie paliwa.
keczu Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 to zgaduj dalej... jak kolega pisał zmien zaworek pcv, jak nie pomoze zmierz cisnienie paliwa. A jakie masz obroty na jałowym? Objaw zawóru odmy to zasysanie korka oleju zwiększone obroty jałowego a jak się ściśnie wąż od zaworu do kolektora obroty spadają Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
nieniedzielny Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Opublikowano 15 Listopada 2017 Pompa wymieniona na nową tzn wkład ten pierdolnik PCV również wymieniony... Tragedia cholera wie, jadę po trasie, na ciepłym silniku gasze go, chce odpalić nic... Brak pomysłów. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
nieniedzielny Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Opublikowano 15 Listopada 2017 Zauważyłem pewna zależność że gdy kończę jazdę gasze samochód i chce ponownie zapalić ni cholere nie chce a gdy zamknę go i otworzę z centralnego zamka odpala od tyka... Może to komuś coś zasugeruje Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się