fellini1470 Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Witajcie !!! Chcialem was zapytac jak najlepiej jest obnizyc zawieszenie.Mam A4 model 97, na wysokim, standartowym zawieszeniu.Chcialbym aby moje Audi mialo 3 cm przeswit miedzy kolem a krawdedzia blotnika.Teraz ta wysokosc jest wieksza.Sadze ze jest to jakies 5 cm,moze 5,5.Co powinienem zrobic ze sprezynami?Mozna je sprasowac, mozna wymienic.Jezeli chodzi o wymiane, to jakich mam szukac??? Moze ktos poda mi numery fabryczne???? Czy obnizenie wplynie nie kozystnie na wlasciwosci trakcyjne i czy bedzia to mialo ujemny wplyw na amortyzatory???? Prosze o porade, pozdrawiam - Fellini. [ Dodano: 07-03-2007, 07:29 ] Chcialem jeszcze powiedziec, ze posiadam a4 w wersji 1.8 turbo.Czy to jakas roznica dla zawieszenia????? Fellini
Gość spedyt Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Co powinienem zrobic ze sprezynami? Sprężyny wymienić, żadnego prasowania czy obcinania Czy obnizenie wplynie nie kozystnie na wlasciwosci trakcyjne Nie, auto lepiej się prowadzi szczególnie w zakrętach i czy bedzia to mialo ujemny wplyw na amortyzatory???? Może mieć
Gik Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Co do obnizenia, moja a4 jest o 40mm nizsza niz seryjne.... i wszystko co napisal spedyt jest ok . Dodam tylko,ze w miastach jest problem z parkowaniem (zwlaszcza w szczycie) gdzie wszystkie miejscowki bez kraweznikow sa pozajmowane... o dziurach nie wspominajac... przetaczac sie trzeba dlugo przez takie ulice :exclaim: Bo jakos nie usmiecha mi sie zostawienie czesci zderzaka,tlumika do trzesienia sie da sie szybko przyzwyczaic... . Za to na rownej drodze wwwrrm :twisted: A i jeszcze 17''+ to juz w ogole na dziurach bedzie zabojstwem
Gość Iceman Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Co do obnizenia, moja a4 jest o 40mm nizsza niz seryjne.... i wszystko co napisal spedyt jest ok . Dodam tylko,ze w miastach jest problem z parkowaniem (zwlaszcza w szczycie) gdzie wszystkie miejscowki bez kraweznikow sa pozajmowane...o dziurach nie wspominajac... przetaczac sie trzeba dlugo przez takie ulice :exclaim: Bo jakos nie usmiecha mi sie zostawienie czesci zderzaka,tlumika do trzesienia sie da sie szybko przyzwyczaic... . Za to na rownej drodze wwwrrm :twisted: A i jeszcze 17''+ to juz w ogole na dziurach bedzie zabojstwem jakim zabójstwem ja moją mam 60 mm opuszczoną i na 18 latm , rocznie robie po Polsce 60-70000 km , jedyne co trzeba sie nauczyc to potrzyc ma 10 m przed samochód na droge ale do tego można się przyzwyczajić
Gik Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Wszystko zalezy od tego do czego uzywasz samochodu i gdzie nim najczesciej jezdzisz. W trasie to zgadzam sie, bardzo szybko sie do tego przyzwyczajasz i da sie nawet bardzo polubic :] Ale w miescie(Szczecin,Wroclaw bo tam najczesciej jestem)... i kiedy MUSISZ zaparkowac a w najlepszym wypadku zostaje miejsce na jakims kosmicznym krawezniku.... zostaje Ci jedynie znalezienie innego... i potem trzeba leciec kawal do samochodu :biggrin: Ale ja i tak w planach mam 17'' do swojej Żabki. ps. no no.... cudny avancik.... kolor, felgi prawie z moich snow
Gość Iceman Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Wszystko zalezy od tego do czego uzywasz samochodu i gdzie nim najczesciej jezdzisz. W trasie to zgadzam sie, bardzo szybko sie do tego przyzwyczajasz i da sie nawet bardzo polubic :] Ale w miescie(Szczecin,Wroclaw bo tam najczesciej jestem)... i kiedy MUSISZ zaparkowac a w najlepszym wypadku zostaje miejsce na jakims kosmicznym krawezniku.... zostaje Ci jedynie znalezienie innego... i potem trzeba leciec kawal do samochodu :biggrin: Ale ja i tak w planach mam 17'' do swojej Żabki. ps. no no.... cudny avancik.... kolor, felgi prawie z moich snow no Wrocław to tragedia wracałem przez Wrocław masakra slalom gigant miałem ale co sie nie robi żeby wyglądac
Gość spedyt Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 jakim zabójstwem ja moją mam 60 mm opuszczoną i na 18 latm , rocznie robie po Polsce 60-70000 km , jedyne co trzeba sie nauczyc to potrzyc ma 10 m przed samochód na droge ale do tego można się przyzwyczajić Potwierdzam bo widziałem auto na żywca. Najważniejsza jest uwaga i będzie ok :exclaim: A Wrocław to masakra
kred Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 kolego radze ci zbytnio nie kombinowac z zawiecha i trzymac sie blisko standardowego rozmiaru. kupilem niedawno a4 z niemiec obnizona wygladajaca jak pocisk :biggrin: przednie kola schowane w nadkolach-bardzo maly przeswit. przekonalem sie o uzytecznosci autka jak zawisnalem na spiacym policjancie i dodatkowo doprasowalem podwozie!!!!!!!!!!!!!
krzyniek Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 no Wrocław to tragedia wracałem przez Wrocław masakra slalom gigant miałem "slalom gigant"....... ja bym powiedział że to jazda po muldach a co do kolegi fellini1470 to może zgadaj sie z kimś kto chce swoją niunie podnieść i odsprzeda Ci to i owo...
verus Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 to może zgadaj sie z kimś kto chce swoją niunie podnieść i odsprzeda Ci to i owo... znajdziesz kogoś bez problemu, jedni obniżają inni podwyższają pojeździsz pół roku i znów się z kimś zamienisz na wyższe
McArius Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Witajcie !!!Chcialem was zapytac jak najlepiej jest obnizyc zawieszenie.Mam A4 model 97, na wysokim, standartowym zawieszeniu.Chcialbym aby moje Audi mialo 3 cm przeswit miedzy kolem a krawdedzia blotnika.Teraz ta wysokosc jest wieksza.Sadze ze jest to jakies 5 cm,moze 5,5.Co powinienem zrobic ze sprezynami?Mozna je sprasowac, mozna wymienic.Jezeli chodzi o wymiane, to jakich mam szukac??? Moze ktos poda mi numery fabryczne???? Czy obnizenie wplynie nie kozystnie na wlasciwosci trakcyjne i czy bedzia to mialo ujemny wplyw na amortyzatory???? Prosze o porade, pozdrawiam - Fellini. [ Dodano: 07-03-2007, 07:29 ] Chcialem jeszcze powiedziec, ze posiadam a4 w wersji 1.8 turbo.Czy to jakas roznica dla zawieszenia????? Fellini ja walczę z zawiechą ale w odwrotną stronę znaczy się mam w swojej niuni wstawione w Niemczech sprężyny obniżające H&R - 40mm. I W PIĄTEK JADę JE WYP.. W CHOLERę nie dlatego że są złe, ale dlatego że na polskie drogi to się nie nadaje (nawet na koleinach po tirach można brzuchem szorować o asfalt) Konkluzja: W przyszłym tygodniu z chęcią się ich zatem pozbędę za rozsądne (nieduże pieniądze)
verus Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 ciekaw jestem jaki masz prześwit, ile cm mniej wiecej od dolnej krawędzi spoilera do ziemi ?
Gość Iceman Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 "slalom gigant"....... ja bym powiedział że to jazda po muldach ja musze omijac anie przelatywac po dziurach
Szewczenko7 Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 do wyboru masz gwint , sprezyny , amory + sprezyny
seeker76 Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Hehe, ja zostawiam orginal Jak podjezdam na parking pod blok to idealnie pasuje dol zderzaka do chodnika (2mm) Ale rozmiar feli bym chetnie zmienil na jakies 17....
poziek Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 weźcie no, bo mnie przestraszyliście... ja właśnie będe zakładał ori s-linową zawieche...
verus Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 weźcie no, bo mnie przestraszyliście... ja właśnie będe zakładał ori s-linową zawieche Nikt tu nie straszy, jazda z taką zawiechą w tym gównianym kraju po parszywych drogach to partyzantka. Jedziesz i Twoje oczy wyglądają tak :eek: Najlepszy byłby allroad albo terenówka i to być może jest jedyne słuszne rozwiazanie.
Gość rob Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 co Wy na takie cóś http://www.zender-tuning.com/audi_a4_a4b5_304_Poland.html
SebMis Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 niby OK, ale ja polecam razem z tymi sprężynkami jakieś dobre amortyzatory;) np. KONI z regulacją siły tłumienia aby odpowiednio ustawić charakterystykę zawiasu do potrzeb umiejętności i stylu jazdy
Huddig Opublikowano 12 Marca 2007 Opublikowano 12 Marca 2007 Witam ,moje audi wyglądało jak poniżej-ładnie nie? Ale z przykroscia musiałem zmienic to zawieszenie bo robie 50tyś rocznie i cały czas masakrowałem dolną osłone nie wspominając o komforcie jazdy i ciagłe problemy z prostowaniem felg.Prawda jest taka na nasze polskie drogi odradziłbym sportowego zawieszenia-cierpią na tym wszystkie elementy zawieszenia(szybciej się zuzywają) Tydzień temu zmieniłem wszystkie wahacze ,końcówki drążka i amortyzatory na TRW,oryginalne założyłem tylko spręzynki Audi.Również zmienilem wzystkie tarcze i klocki firmy ATE osłonę i wszystkie gumy ,koszt tej imprezki około 5400zł. Obecnie testuje te zamienniki,badż razie komfort jazdy jest nie porównywalny!!! Komplet sportowych sprężyn odsprzedam za 250zł jeżźeli ktoś by chciał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się