Robson1980 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Witam mam pytanie czy dotrysk paliwa do gazu ma sens? W moim Audi A4 b6 1.8t 163km mam od niedawna założony taki zestaw LPG: - STAG qnext plus obd - KME Silver turbo - baracuda 130 na listwie - zbiornik 45l? Auto idzie jak pocisk i wszystko było by oki gdyby nie fakt że 48l gazu wystarcza na 335kilometrow i do tego łyka 12l zupy. Gazownik powiedział że trzeba wyregulować dotrysk paliwa. Czy dotrysk paliwa jest potrzebny? Proszę o opinię. Pozdrawiam
bochenowski Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Ja założyłem kme bez dotrysku i wszystko git. Przy niezłym pałowaniu robię na takim zbiorniku jak Twoj 350-370 km. Czyli cos u Ciebie nie tak z ta instalacja
darko Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 żadnego dotrysku Pb,instalacja ma być tak wyregulowana,że na gazie ma tak samo iść do końca jak na benzynie, można było spokojnie założyć barracudy 115, i jak 48 l gazu starcza na 335 km skoro podane,że zbiornik ma 45 l
Robson1980 Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Opublikowano 28 Listopada 2017 Zapewne zbiornik 55L. Dokładnie zbiornik 55 baracudy 130 bo chce go czipoac maja nidy dać radę do 220kmWysłane z mojego Lenovo TAB 2 A10-70L przy użyciu Tapatalka
Robson1980 Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Opublikowano 28 Listopada 2017 Jutro jestem umówiony z gaownikiem na regulację. W rozmowie z nim objaśnił że dotrysk ma za zadanie smarować silnik i tym samym przedłuża żywotność gniazd zaworowychWysłane z mojego Lenovo TAB 2 A10-70L przy użyciu Tapatalka
Robson1980 Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Opublikowano 28 Listopada 2017 A tak przy okazji czy idzie włożyć większą bańkę do sedana?Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A10-70L przy użyciu Tapatalka
mix99 Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 9 godzin temu, Robson1980 napisał: Jutro jestem umówiony z gaownikiem na regulację. W rozmowie z nim objaśnił że dotrysk ma za zadanie smarować silnik i tym samym przedłuża żywotność gniazd zaworowych Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A10-70L przy użyciu Tapatalka jakieś czary mary ten Twój gazownik wyprawia, aut odpala na Pb jak złapie odpowiednią temperatura ma jeździć na samym LPG.
Robson1980 Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 Byłem u zagmena dotrysk wyłączony instalować wyregulowana zobaczymy jak teraz będzie. Co do butli czy idzie założyć większą niż 54l w sedanie?Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A10-70L przy użyciu Tapatalka
tomekp94 Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) 4 godziny temu, Robson1980 napisał: Byłem u zagmena dotrysk wyłączony instalować wyregulowana zobaczymy jak teraz będzie. Co do butli czy idzie założyć większą niż 54l w sedanie? Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A10-70L przy użyciu Tapatalka 58l wchodzi ale drozsza sporo, 650x230, mozna i wyzsza dac ale podloga w góre pójdzie Edytowane 29 Listopada 2017 przez tomekp94
siwak Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Ja u siebie mam całą instalacje Landi Renzo pod maska seryjny bex po przekroczeniu 40C silnik pracuje tylko na samym LPG spalanie 10-11L. Co do dotrysku to stosowany jest w Landi Renzo ale w przypadku mocnego silnika 250hp i więcej kiedy instalacja sie nie wyrabia np. przy wysokich obr od 4 tys
aiwer Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 U mnie siedzi stać 4 plus, barracudy 130, kme silver i butla 63l. Tankuje ok 52l. W mieście robię na tym min. 450km. W trasie ok 500km ale nie przekraczam 120km/h. Jazda z dzieckiem na więcej nie pozwala [emoji6]. Żadnego dotrysku nie mam, przełącza się na gaz przy 35st czyli niecałe 2 km przy obecnych minusowych temperaturach. Regulowałem sobie Sam lpg. ciagnie do odcinki na Samym lpg.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
rafiki5 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Opublikowano 24 Grudnia 2017 W moim przypadku również posiadam instalacje staga w 1.8t bfb od niecalego roku. U mnie problem był taki ze jak się okazało wywalalo checka bo gaz miał za ubogo w górnym zakresie obrotów. Ogólnie to szło do odcinki nic nie przerywalo nie poszarpywalo tylko ten nieszczęsny check. Skończyło się na tym że ustawił dotrysk 5% paliwa po przekroczeniu 4 tys. obrotów i od 2 tygodni jest spokój. Co o tym myślicie? Nie szło tego rzeczywiście wyregulowac samym lpg bez dotrysku? Czy gazwonik poszedł poprostu na skróty. Z tego co wiem to reduktor jest czerwony do 250km, a wtryski z tego co znalazłem do 50km jeden czyli łącznie do 200km. Auto jest bez chipa
rafiki5 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Jeszcze co do butli mam 65l jest podgiety plywak i wchodzi równe 62l. W cyklu mieszanym robię na niej 450-470km z tym że lubię butowac auto na wysokich obrotach. Rekord jaki w trasie uzyskałem to 550km na autostradzie przy włączonym tempomacie na 145km/h
przem8 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Powinno Ci to latać bez żadnego dotrysku. Gazownik chyba nie wie jak to ustawić
aiwer Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Jeszcze co do butli mam 65l jest podgiety plywak i wchodzi równe 62l. W cyklu mieszanym robię na niej 450-470km z tym że lubię butowac auto na wysokich obrotach. Rekord jaki w trasie uzyskałem to 550km na autostradzie przy włączonym tempomacie na 145km/hA kto wpadł na taki genialny pomysł aby podginać pływak żeby więcej weszło? Nie bez powodu wchodzi mniej gazu niż jest butla. W lato jak będą duże temperatury to może być niebezpieczne. Gaz pod wpływem temperatury się rozpręża. Zmień gazownika, serio ci mówię.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się