Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klimatyzacja grzeje o 5 stopni wiecej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pisałeś, że robiłeś nastawy podstawowe i reset na kanale 0.

Opublikowano (edytowane)

No to zrobilem ale myślałem ze każdą grupę oddzielnie można zrobić jeszcze ale nie mozna ;).

Edytowane przez Sebqull
Opublikowano

new.jpg

Opublikowano

Kodowanie jest OK.

Opublikowano

TAK myślałem eh....

Opublikowano

Panie Roball udało się wyeliminować tą usterkę? Mi nie :(

Opublikowano

Udało się komuś rozwiązać ten problem? Może panel trzeba cały wymienić ......?

Opublikowano

U mnie dmuchawa przestała dmuchać, także przy obecnych temperaturach problem przegrzewania zniknął :]

Opublikowano

Zrobiło się cieplej, zauważyłem inną rzecz: nagrzewnica cały czas jest gorąca. Czy to normalne ?

Opublikowano

nagrzewnica będzie gorąca bo płynie przez nią ciecz chłodząca ta samo co przez silnik. jak masz sprawną klimę to będziesz miał zimny parownik. reszta zależy od ustawienia klap czy na kratki poleci gorące powietrze z nagrzewnicy czy zimne z parownika. 

Opublikowano

Zrobiłem wczoraj trasę ok 500km, 28stopni na zewnątrz, cztery osoby w aucie, klima na auto ustawiona na 22stopnie. Z górnych nawiewów wieje tak, że można sobie niemal paluchy odmrozić, a z dołu wieje lekko ciepłym ?.  Skończyłem trasę na chłodnym parkingu wyłączyłem silnik, włączyłem tylko zapłon, ustawiłem LO i auto i co, dalej dmucha lekko ciepłym. Obudowa nagrzewnicy gorąca. @MaTeo85 moje poprzednie samochody miały zawór lub pompkę na nagrzewnicy, w takim A6 też chyba był jakiś elektrozawór od tego, ale jak rozumiem w A4 nie ma takich rzeczy. Może warto coś dorobić ?

Opublikowano

co mam odpowiedzieć? nikt nie mówił że nasze auta są idealne. mają już swoje lata jak i niedociągnięcia. moze jakimś rozwiazaniem bedzie wymiana klimatronika na taki z młodszego rocznika... bo co jakis czas robili aktualizacje oprogramowania więc może coś tam pozmieniali na lepszego.

Opublikowano

Czy ktoś rozwiązał problem? Mam to samo na panelu ustawione 16 stopni w auto a w samochodzie nie da się wytrzymać.

IMG_20201211_122737.jpg

IMG_20201211_122746.jpg

Opublikowano
11 minut temu, emilk89 napisał:

Czy ktoś rozwiązał problem? Mam to samo na panelu ustawione 16 stopni w auto a w samochodzie nie da się wytrzymać.

IMG_20201211_122737.jpg

IMG_20201211_122746.jpg

Problem z klapami sterującymi,pokaż jakie masz błędy z klimy. Jak nie pokazuje błędów to zrób output test (po 30 sekund na każdym silniczka trzymaj) i znów sprawdź błędy. 

Opublikowano
5 minut temu, pila24 napisał:

Problem z klapami sterującymi,pokaż jakie masz błędy z klimy. Jak nie pokazuje błędów to zrób output test (po 30 sekund na każdym silniczka trzymaj) i znów sprawdź błędy. 

Wszystkie silniczki nasmarowane, potencjometry wyczyszczone, adaptacja zrobiona, ustawienia fabryczne przywrócone, brak jakichkolwiek błędów. Zastanawiam się nad wymianą panelu klimatronika

Opublikowano

Przejrzyj wskazania ze wszystkich czujnikow temp na wylocie z kratek, może któryś przekłamuje sporo i dlatego klapa ciepłego powietrza się więcej uchyla... Czyste masz kratki na wlocie klimatronika? Działa ten mały wiatraczek? 

Opublikowano
2 minuty temu, kamil-vag napisał:

Przejrzyj wskazania ze wszystkich czujnikow temp na wylocie z kratek, może któryś przekłamuje sporo i dlatego klapa ciepłego powietrza się więcej uchyla... Czyste masz kratki na wlocie klimatronika? Działa ten mały wiatraczek? 

Jutro sprawdzę wszystkie wskazania na wylocie kratek. W vcds da radę sprawdzić czy działa ten mały wiatraczek? Dzisiaj go czyscilem bo myślałem że cały w kurzu ale był w miarę czysty

Opublikowano

Słychać jak pracuje ten wiatraczek w klimatroniku. A co do testu to przysłuchaj  czy podczas jego przebiegu każda z klap pracuje,możliwe iż silniczek pracuje a klapa stoi. U siebie mam klimatronik z b7 (ostatni wypust) i zauważyłem ogólną poprawę działania układu wentylacji w aucie,jednak nowsze oprogramowanie i sprzęt działają na nowszych algorytmach,co daje się odczuć.

Opublikowano

Jeszcze jedno mnie zastanawia czy błąd termostatu w sterowniku silnika może być przyczyną tego że klimatronik grzeje o 5 stopni więcej czy raczej nie ma to nic wspólnego

Opublikowano

Jeszcze jedno mnie zastanawia czy błąd termostatu w sterowniku silnika może być przyczyną tego że klimatronik grzeje o 5 stopni więcej czy raczej nie ma to nic wspólnego

 

 

 

 

IMG_20201212_124015.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...