kamil-vag Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Pisałeś, że robiłeś nastawy podstawowe i reset na kanale 0.
Sebqull Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2018 (edytowane) No to zrobilem ale myślałem ze każdą grupę oddzielnie można zrobić jeszcze ale nie mozna ;). Edytowane 4 Stycznia 2018 przez Sebqull
Sebqull Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2018 Panie Roball udało się wyeliminować tą usterkę? Mi nie
Sebqull Opublikowano 1 Marca 2018 Autor Opublikowano 1 Marca 2018 Udało się komuś rozwiązać ten problem? Może panel trzeba cały wymienić ......?
roball Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 U mnie dmuchawa przestała dmuchać, także przy obecnych temperaturach problem przegrzewania zniknął :]
roball Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Zrobiło się cieplej, zauważyłem inną rzecz: nagrzewnica cały czas jest gorąca. Czy to normalne ?
MaTeo85 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 nagrzewnica będzie gorąca bo płynie przez nią ciecz chłodząca ta samo co przez silnik. jak masz sprawną klimę to będziesz miał zimny parownik. reszta zależy od ustawienia klap czy na kratki poleci gorące powietrze z nagrzewnicy czy zimne z parownika.
roball Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Zrobiłem wczoraj trasę ok 500km, 28stopni na zewnątrz, cztery osoby w aucie, klima na auto ustawiona na 22stopnie. Z górnych nawiewów wieje tak, że można sobie niemal paluchy odmrozić, a z dołu wieje lekko ciepłym ?. Skończyłem trasę na chłodnym parkingu wyłączyłem silnik, włączyłem tylko zapłon, ustawiłem LO i auto i co, dalej dmucha lekko ciepłym. Obudowa nagrzewnicy gorąca. @MaTeo85 moje poprzednie samochody miały zawór lub pompkę na nagrzewnicy, w takim A6 też chyba był jakiś elektrozawór od tego, ale jak rozumiem w A4 nie ma takich rzeczy. Może warto coś dorobić ?
MaTeo85 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 co mam odpowiedzieć? nikt nie mówił że nasze auta są idealne. mają już swoje lata jak i niedociągnięcia. moze jakimś rozwiazaniem bedzie wymiana klimatronika na taki z młodszego rocznika... bo co jakis czas robili aktualizacje oprogramowania więc może coś tam pozmieniali na lepszego.
emilk89 Opublikowano 11 Grudnia 2020 Opublikowano 11 Grudnia 2020 Czy ktoś rozwiązał problem? Mam to samo na panelu ustawione 16 stopni w auto a w samochodzie nie da się wytrzymać.
pila24 Opublikowano 11 Grudnia 2020 Opublikowano 11 Grudnia 2020 11 minut temu, emilk89 napisał: Czy ktoś rozwiązał problem? Mam to samo na panelu ustawione 16 stopni w auto a w samochodzie nie da się wytrzymać. Problem z klapami sterującymi,pokaż jakie masz błędy z klimy. Jak nie pokazuje błędów to zrób output test (po 30 sekund na każdym silniczka trzymaj) i znów sprawdź błędy.
emilk89 Opublikowano 11 Grudnia 2020 Opublikowano 11 Grudnia 2020 5 minut temu, pila24 napisał: Problem z klapami sterującymi,pokaż jakie masz błędy z klimy. Jak nie pokazuje błędów to zrób output test (po 30 sekund na każdym silniczka trzymaj) i znów sprawdź błędy. Wszystkie silniczki nasmarowane, potencjometry wyczyszczone, adaptacja zrobiona, ustawienia fabryczne przywrócone, brak jakichkolwiek błędów. Zastanawiam się nad wymianą panelu klimatronika
kamil-vag Opublikowano 11 Grudnia 2020 Opublikowano 11 Grudnia 2020 Przejrzyj wskazania ze wszystkich czujnikow temp na wylocie z kratek, może któryś przekłamuje sporo i dlatego klapa ciepłego powietrza się więcej uchyla... Czyste masz kratki na wlocie klimatronika? Działa ten mały wiatraczek?
emilk89 Opublikowano 11 Grudnia 2020 Opublikowano 11 Grudnia 2020 2 minuty temu, kamil-vag napisał: Przejrzyj wskazania ze wszystkich czujnikow temp na wylocie z kratek, może któryś przekłamuje sporo i dlatego klapa ciepłego powietrza się więcej uchyla... Czyste masz kratki na wlocie klimatronika? Działa ten mały wiatraczek? Jutro sprawdzę wszystkie wskazania na wylocie kratek. W vcds da radę sprawdzić czy działa ten mały wiatraczek? Dzisiaj go czyscilem bo myślałem że cały w kurzu ale był w miarę czysty
pila24 Opublikowano 11 Grudnia 2020 Opublikowano 11 Grudnia 2020 Słychać jak pracuje ten wiatraczek w klimatroniku. A co do testu to przysłuchaj czy podczas jego przebiegu każda z klap pracuje,możliwe iż silniczek pracuje a klapa stoi. U siebie mam klimatronik z b7 (ostatni wypust) i zauważyłem ogólną poprawę działania układu wentylacji w aucie,jednak nowsze oprogramowanie i sprzęt działają na nowszych algorytmach,co daje się odczuć.
emilk89 Opublikowano 12 Grudnia 2020 Opublikowano 12 Grudnia 2020 Jeszcze jedno mnie zastanawia czy błąd termostatu w sterowniku silnika może być przyczyną tego że klimatronik grzeje o 5 stopni więcej czy raczej nie ma to nic wspólnego
emilk89 Opublikowano 12 Grudnia 2020 Opublikowano 12 Grudnia 2020 Jeszcze jedno mnie zastanawia czy błąd termostatu w sterowniku silnika może być przyczyną tego że klimatronik grzeje o 5 stopni więcej czy raczej nie ma to nic wspólnego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się