Skocz do zawartości
IGNOROWANY

licznik z fisem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam audi A6 2.5 tdi bez komputera pokładowego i chce założyć liczniki z pełnym fisem. CZy jak przełoże liczniki to będzie mi wszystko działało czy trzeba będzie coś przerabiać a jak tak to co??

Opublikowano

witam.mysle ze jest troche problem. trzeba programowac kluczyki i byc moze wymienic transponder w kluczykach,jest to kosztowne. najlepiej spytac fachowcow sa oni na www.c-tronic.pl ,tam jest nr.tel. wszystko dokladnie wyjasnia.

Opublikowano

A jeśli wymieniam licznik na taki sam z powodu awarii poprzedniego to też trzeba programowac kluczyki i wymienic transponder w kluczykach ????

Opublikowano

Też choruje na licznik z Fis-em ale po przeczytaniu ponad 40 postów na ten temat stwierdziłem że przy mojej instalacji dłubanina w pinach i lutowanie nie ma sensu i może sie to tylko skończyć stratami niz zyskiem.

Poszukaj dokładnie w archiwum znajdziesz dużo postów na temat :)

Opublikowano

KacperWKK w 97 jak widzę w twoim profilu były liczniki bez immo więc można sobie kominować spokojnie. Problem z kontrolą żarówek rozwiążesz poprzez podanie masy na piny 19,16 Manetke tez można założyć albo 3 przyciski do sterowania. Ewentualnie dwa ( do przodu i reset) tylko trzeba pożyczyć sygnał spalania z ecu czego nie miałem jeszcze czasu zrobic bo nie mam schematu łącza ecu. wszystkie operacje wykonjesz na kostce brakującej do fisa. Warto poszukać na forach audi 80. Oni często kombinują i wkładają liczniki z a4

Opublikowano

kazda wymiana licznika nawet na taki sam wiaze sie z programowaniem kluczykow,chodzi o imobilajzer,a wymiana transpondera w kluczykach zalezy od rocznika samochodu,jesli jest od 2001 to nie. taki koszt to ok 400 zl.,jesli posiada imob.

Opublikowano
kazda wymiana licznika nawet na taki sam wiaze sie z programowaniem kluczykow,chodzi o imobilajzer,a wymiana transpondera w kluczykach zalezy od rocznika samochodu,jesli jest od 2001 to nie. taki koszt to ok 400 zl.,jesli posiada imob.

To znaczy,że jeśli kupię jakiś używany licznik np za 500zł to jeszcze muszę ponieść koszt około 400zł za wymianę transpordera w kluczykach ???? A nie można ze starego licznika przenieść imobilajzer do nowego ?????

Opublikowano

Niestety nie bo immo i licznik to jedna całość. Pamiętaj jak będziesz kupował licznik od kogos to żeby podał ci kod do immo ten co jest przy przywieszce od kluczyków a najlepiej kup z kluczykami to będą i transpondery.

Opublikowano

Nie rozumiem do końca.A jak mi wejdą te inne,nowe kluczyki do mojej starej stacyjki ?????

Opublikowano

To znaczy,że jeśli kupię jakiś używany licznik np za 500zł to jeszcze muszę ponieść koszt około 400zł za wymianę transpordera w kluczykach ???? A nie można ze starego licznika przenieść imobilajzer do nowego ?????

Można, ale trzeba zagadać z tymi co kręcą liczniki, żeby skopiowali zawartość pamięci.

Tylko tyle, że nie zawsze się da. Jeśli zupełnie inne liczniki lub inny producent, to nie skopiuje.

Opublikowano

Czyli mam rozumieć,że jeśli uda mi się znależć dokładnie taki sam licznik tego samego producenta to jest szansa skopiować zawartość pamięci ??? A stare kluczyki będą wtedy kompatybilne z nowym licznikiem ????

Opublikowano

Jak znajdziesz taki licznik i skopiujesz zawartość pamięci to stare kluczyki wsadzasz w stacyjkę i uruchamiasz samochód.

Opublikowano

Z przeprogramowaniem IMMO nie powinno byc zadnych problemow. Sam to robilem u siebie i wszystko zajelo 5 minut. Spec podlacza sie do komputera, zczytuje dane ze starych zegarow, wklada nowe zegary, programuje je, odpala samochow i kasuje 150 zl :) Wspominal mi cos, ze w innych zegarach moze byc wiecej problemu, ale wszystko jest do zrobienia.

Opublikowano

Podlacze sie w ten temat. Chcialbym sie upewnic czy dobrze zrozumialem. Chce wymienic licznik w swojej furce. Teraz mam licznik UK-NSI i chcialbym go wymienic na normalny

Np na taki: http://moto.allegro.pl/item177434466_zegary_licznik_audi_a4_1_6_99.html

tylko ze ten jest z modelu 1.6 czy to tez jest jakis problem ?? bo ja mam silnik 1.8

I jak wyglada ta sprawa z tym immo przy wymianie licznika ??

Opublikowano

1.6 a 1.8 nie gra roznicy gorzej bo ten licznik jest na 32 piny a ty masz 26pinow duzo przerabiania a no i jeszcze problem z immo bo ty raczej nie bedziesz mial immo w liczniku a ten z allegro ma juz wbudowany w zegar .

Opublikowano
1.6 a 1.8 nie gra roznicy gorzej bo ten licznik jest na 32 piny a ty masz 26pinow duzo przerabiania a no i jeszcze problem z immo bo ty raczej nie bedziesz mial immo w liczniku a ten z allegro ma juz wbudowany w zegar .

Akurat Immo to nie problem bo się go nie podłącza w nowym liczniku i stara puszka gada z samochodem, wszystko gra.

Opublikowano

Witam wszystkich rezaczy.

Czy któryś z kolegów wie skąd podciągnąć sygnał spalania ? Kupiłem licznik z FIS'em z tego samego rocznika co oryginalny, czyli z '95, oraz z dwoma dodatkowymi zegarkami (voltomierz i temp.oleju). Po podłączeniu nie działa temperatura oleju, spalanie pokazuje około 53 litrów.

Niektórzy pisali że takowy sygnał należy podciągnąć pod kierownicę z ECU. Tylko nie wiem z którego pina.

Proszę o HELP

Pozdrawiam. :a4fan:

dział Newbie najpierw

[pre_pl]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...