CzarnyJezus Opublikowano 27 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2017 32 minuty temu, Damian320d napisał: Myślę że nie, jak bebechy dpf sprzedssz to odzyskasz 400? zl Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Kupuje ktoś w ogole takie rzeczy?
ecobuda Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Kupuje ktoś w ogole takie rzeczy? [emoji3]Sam wkład z dpf jest wart ok 500 zł nawet w postaci gruzu. Chemicy odzyskują z niego platyne. Sprzedasz to bez problemu na olx albo w słupach katalizatorów. Dobrze mieć jakieś fotki z demontażu cegiełki. Pozbieraj wszystko do wora i do skupu. Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
CzarnyJezus Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2017 17 godzin temu, ecobuda napisał: Sam wkład z dpf jest wart ok 500 zł nawet w postaci gruzu. Chemicy odzyskują z niego platyne. Sprzedasz to bez problemu na olx albo w słupach katalizatorów. Dobrze mieć jakieś fotki z demontażu cegiełki. Pozbieraj wszystko do wora i do skupu. Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka Ok. Czyli troche się zwróci zabieg. Zapomniałem jeszcze dodać, że też po nocy zawsze pod silnikiem na ziemi mam dwie plamki oleju. Jedna po środku, a jedna tak jak by pod filtrem powietrza mniej wiecej. Może to mieć jakiś wpływ na ten brak mocy itd?
ecobuda Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Ok. Czyli troche się zwróci zabieg. Zapomniałem jeszcze dodać, że też po nocy zawsze pod silnikiem na ziemi mam dwie plamki oleju. Jedna po środku, a jedna tak jak by pod filtrem powietrza mniej wiecej. Może to mieć jakiś wpływ na ten brak mocy itd? Raczej nie. A plamy mogą być z nieszczelnego dolotu powietrzaWysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
CzarnyJezus Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Opublikowano 1 Lutego 2018 Troche podziałane. Olej ciekł z pompy paliwa, termostat wymieniony, ale spalanie dalej chyba jak było tak jest - trasa 7l przy 100-120km/h.
akj123 Opublikowano 23 Lutego 2018 Opublikowano 23 Lutego 2018 Troche podziałane. Olej ciekł z pompy paliwa, termostat wymieniony, ale spalanie dalej chyba jak było tak jest - trasa 7l przy 100-120km/h. Czy wymiana termostatu pomogła i teraz wskazuje cały czas 90 stopni. Ponieważ mam podobny problem z temperaturą, jednak nie spada tak nisko jak u Ciebie. Ale długo się nagrzewa i faluje spadając do poziomu jak na zdjęciu.Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Damian320d Opublikowano 23 Lutego 2018 Opublikowano 23 Lutego 2018 Czy wymiana termostatu pomogła i teraz wskazuje cały czas 90 stopni. Ponieważ mam podobny problem z temperaturą, jednak nie spada tak nisko jak u Ciebie. Ale długo się nagrzewa i faluje spadając do poziomu jak na zdjęciu.Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Hej wyłącz klime i zobacz czy będzie trzymać temperaturę. U mnie jest tak samo, jak jade w trasie trzyma non stop 90 a jak już w korkach postoje i mam włączone grzanie to temp faluje. Raz tak raz srak. A spalanie mam takie samo, i watpie ze zejdziesz niżej.. Co do długiego nagrzewania sie to u mnie po wyłączeniu egr w ecu jest ten "problem" Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
akj123 Opublikowano 23 Lutego 2018 Opublikowano 23 Lutego 2018 Hej wyłącz klime i zobacz czy będzie trzymać temperaturę. U mnie jest tak samo, jak jade w trasie trzyma non stop 90 a jak już w korkach postoje i mam włączone grzanie to temp faluje. Raz tak raz srak. A spalanie mam takie samo, i watpie ze zejdziesz niżej.. Co do długiego nagrzewania sie to u mnie po wyłączeniu egr w ecu jest ten "problem" Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu TapatalkaDokładnie mam tak jak opisujesz. Dlatego pytam czy po wymianie termostatu trzyma cały czas 90 stopni. Nie wiem jak wygląda sprawa z egr, bo jak kupiłem to już DPF nie było to może i egr wyłączony. Muszę sprawdzić. A czy jak egr jest włączony to na postoju też tak spada tęperatura czy dzięki recyrkulacji ją trzyma.Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
CzarnyJezus Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Opublikowano 26 Lutego 2018 (edytowane) Tak, teraz trzyma temperature, chociaż kreska znajduje sie mniej wiecej 88-89 stopni jak dla mnie, nie jest to rowne 90. Nie wiem czym to spowodowane Edytowane 26 Lutego 2018 przez CzarnyJezus
kamil-vag Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 Zrób test licznika i zobacz czy wtedy staje na 90
CzarnyJezus Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Opublikowano 26 Lutego 2018 Nie mam vcds ani nic, także nie uda mi sie tego zrobic
kamil-vag Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 Co do EGR-a to pomaga na postoju dogrzać silnik, wpuszcza gorące spaliny z wydechu do dolotu... A jak jet zaślepiony to silnik ssie chłodniejsze ale czystsze powietrze...
luken66 Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 Jak długo nagrzewają się wasze BPW w obecnie panujących temperaturach ( -3 - +3), bo nie wiem czy u mnie szwankuje także termostat czy nie. Ogólnie auto mi się nagrzewa dość długo. Jak rano jadę do pracy to jadę około 7-8 minut przez miasto (max 60 km/h około 1.5km), następnie poza miastem muszę przejechać ze 2-3 km aby silnik się nagrzał do 90 stopni. Później już ładnie trzyma temperaturę, ale zastanawia mnie długie jego nagrzewanie. Co będzie jak przyjdzie mróz -15? To moja pierwsza zima z tym autem więc badam temat, może ten typ tak ma
Kimas97 Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 Silniki Diesla ogólnie sporo czasu się nagrzewają. Też mam BPW to w zależności jak jedziesz między 4-6 km i jest nagrzany do 90.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się