damian163 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Witam wszystkich ma problem z audi a4 b6 1.8 t 163 km z 2004 r a mianowicie po około tygodniowym staniu wybrałem sie audi w 20 kilometrową przejażdżkę.W jedna strone wszystko było ok lecz gdy wracałem z 2km od domu audi złapała temperaturę gdy dojechałem do domu miała 120 stopni.Wczesniej ubywało trochę plynu i kiedys tez mi złapała temperatur dolalem płynu do maxa i było wszystko ok.Poczekałem jak wystygnie i po 5 godzinach dolałem jej plynu do maxa lecz dalej wywalała płyn z zbiorniczka.gdy chodziła na wolnych obrotach i miała 60 i odkreciłem korek płyn po mału zaczynał wypływać z zbiorniczka.Wymieniłem termostat na nowy (termostat w środku posiada cewke chyba elektromagnetyczną sterowany przez dwa kabelki) lecz to nie przyniosło rezultatu.sprawdziłem ja na kompie miała stały bład czujnika wychodzącego z chłodnicy wiec kupiłem nowy ale dalej było to samo niby trzyma,90 stopni ale woda we wężach gotuje sie.Zwaliłem głowice dałem do sprawdzenia była szczelna,planowanie,nowa uszczelka,nowa pompa wody,nowy korek od zbiorniczka.Lecz i to nie pomogło nagrzewnice sprawdziłem za pomocą węża ogrodowego bez zadnego problemu woda przechodziła przez chlodniczke odpowietrzyłem nagrzewnice za pompca dziurki na weżu na poczatku grzała lecz gdy jechałem samochodem znowu sie zapowietrzyła niby ma 90 stopni u góry woda sie gotuje a dół chlodnicy zimny,gdy przed zwaleniem głowicy włozyłem stary termostat bez cewki zeby był włonczony na duzy obieg nie robiło sie cisnienie ale silnik sporadycznie lapał 90 stopni.i nie wiem czy moze kabelek co idzie do cewki moze gdzies mysza przegryzła na jednym jest stały minus a na drugim nic kiedy włozymy go do cewki to gdy go naciołem na drugim tez był minus ale mi sie wydaje ze tak musi być.Dziś zauwazyłem gdy przejechałem 10km z tego 2 km z predkoscia 140 to korektor wydechowy tam gdzie sie przykreca turbo był czerwony.Jak jej tak przycisne wtedy zaczyna z nawiewum leciec gorace powietrze ale jak odkrece korek od biorniczka cały płyn ucieka.Juz ja i mechanicy nie wiemy co może być.jeden zasugerował ze komputer nie otwiera termostatu.
golfagn Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 (edytowane) Pompa wody działa w pełni? Sprawdź czy komp otwiera termostat albo wyjmij termostat i sprawdź czy jest sprawny na krótko. Swoją drogą napisałeś w złym dziale- piszesz o układzie chłodzenia. Edytowane 1 Stycznia 2018 przez golfagn 1
damian163 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2018 dzieki za podpowiedz stara pompa wody była wymieniona ponieważ jak ją zdemontowałem to mi spadła i pekł wirnik.
wrestling1000 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Kolego jak trzyma ok 100 stopni to się nie gotuje problem tkwi w tym że ci ubywa płynu i się zapowietrza dlatego taki efekt i nagrzewnica nie grzeje 1
damian163 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2018 Jak ostygnie to płynu jest maximum.zastanawiam się jak płyn zacznie bulgotac we wezach to jak bym odloczyl kostkę od termostatu i dał plus i minus do cewki z akumulatora to czy powinien otworzyć obieg na chłodnice?
wrestling1000 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Króciec wymieniony, zaślepka bloku silnika tez, węże szczelne? Z termostatem nic nie kombinuj bo on się otwiera skoro trzyma temperaturę bo inaczej by ci temperatura mogła dojść wyżej setki 1
damian163 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) Z tego co wymieniłeś to nic nie było wymieniane tylko jak by miała dziurę na weżu to czy by miała takie ciśnienie bo nieraz węże są jak kamień i już mi się zdążyło ze wywalił wodę dołem zbiorniczka to jak by miała dziurkę to czy nie powinna lecieć para z niej i ciśnienie nie powinno być niższe?jak zwalalem głowice rozgrzalem auto do 90 stopni i zdjełem dolny wąż od chłodnicy to zleciało jakieś 2,5 L płynu tylko reszta jak zdjołem termostat. Edytowane 2 Stycznia 2018 przez damian163
goldi Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Dev nie przeczytałeś tematu damian już zrobił głowicę i uszczelkę chyba że jest głowica ma micro pekńięcia 1
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 12 minut temu, goldi napisał: Dev nie przeczytałeś tematu damian już zrobił głowicę i uszczelkę chyba że jest głowica ma micro pekńięcia dobrze doczytałem temat cała operacja nie została dokłądnie wykonana 1
damian163 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 Nie sądzę ponieważ Stara uszczelka była w bardzo dobrym stanie i nie było po niej nic widać żeby gdzieś puszczala.a nowa była przykrecona tak jak było napisane na uszczlce kluczem dynamometrycznym i kontomierzem.ciśnienia nie ma weżch przed temperaturą 90 stopni dopiero się robi jak woda wrze w górnym wezu.
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 6 minut temu, damian163 napisał: Nie sądzę ponieważ Stara uszczelka była w bardzo dobrym stanie i nie było po niej nic widać żeby gdzieś puszczala.a nowa była przykrecona tak jak było napisane na uszczlce kluczem dynamometrycznym i kontomierzem.ciśnienia nie ma weżch przed temperaturą 90 stopni dopiero się robi jak woda wrze w górnym wezu. to skąd ciśnienie na układzie ? co było robione z blokiem przed załozeniem głowicy ? 1
damian163 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) z blokiem nic nie było robione jedynie przejechany papierem sciernym recznie.sprawdze ja na zawartosc co2 w płynie i zobacze czy nie jest chłodnica zapchana duża. Edytowane 2 Stycznia 2018 przez damian163
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 a mi się wydaje że blok na styku z glowicą zrobił się w łòdkę stąd problem przykładał ktoś przymiar ? 1
damian163 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 Nie nikt nic z blokiem nie robił myślałem że jak głowica jest cała to pewnie gdzieś uszczelka puszczala ponieważ na jakieś 600 km z 1L płynu gdzieś znikalo zrobię test na zawartość CO2 i jeżeli będzie pozytywny to wszystko się wyjaśni. 1 godzinę temu, damian163 napisał: Widget blockquote
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 52 minuty temu, damian163 napisał: zrobię test na zawartość CO2 i jeżeli będzie pozytywny to wszystko się wyjaśni. będzie 1
bastiv40 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 1 godzinę temu, Dev napisał: a mi się wydaje że blok na styku z glowicą zrobił się w łòdkę stąd problem Co w takiej sytuacji się robi i ile to może kosztować? 1
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 potrzebny jest kamień z dużej szlifierki. płaską stroną szlifuje się blok wzdłuż silnika trzeba zaslepic wszystkie kanały aby nie nasypac korundu 1
damian163 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2018 Dzis zrobiłem test na co2 i wyszedł negatywny trzymalem auto 2500-3000 tys obrotów przez 10 min i nic jak był niebieski tak został. w nagrzewnicy nie ma wody zdjołem waż i nic ustawiłem na odpowietrznik przez 5 min nic potem troche popsikał i znowu nic i tak w kółko z 30 min wąż goracy co idzie do chłodnicy górny a dwa weze od nagrzewnicy zimne w górnym nie ma wody i w dolnym tez chyba albo jest mało.dziś jeszcze spróbuje odłączyc całkowicie nagrzewnice bo raz z niej leci woda a po chwili nie tak jakby gdzies jakiś wąż był zapchany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się