Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 1.8T Modyfikacja na około 240KM Pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam potrzebuje waszej pomocy chce wydusic około 240km nie wiecej, gaz jest do 250 km zalozony a naped oska wiec wiecej raczej nie ma sensu. obecnie po programie auto ma około 200km silnik BFB 

Chce zmienić turbo na k03RS HYBRYDE DO 270KM  z firmy z Wrocławia koszt 1900zl wtryski od audi s3 1.8T 380cc  slyszalem ze sa p&p do BFB i intercooler z fmic.pl ten dedykowany do b6 

Plus downpipe 

Dolot już mam silikonowy 

Czy to wszystko wystarczy? I będzie plug&Play? 

I oczywiście na koniec nowe strojenie 

Jaki koszt strojenia i gdzie na dolnym slasku polecacie? 

Proszę o porady co do fmic gotowego zestawu 

Czy bez rezania się obejdzie? 

I od kogo kupić downpipe

Jak u was to wygląda? 

 

 

 

Opublikowano

Też się zbieram do podniesienie mocy, na razie zbieram informacje oraz wprowadzam drobniejsze modyfikacje (usztywnienie zawieszenia poprzez wymianę drążków stabilizatora, zmiana układu hamulcowego na mocniejszy 320/288)... Też trafiłem na "dedykowany" zestaw intercooler'a z fmic.pl, ale w opisie było wyraźnie napisane, że może wymagać modyfikacji przy montażu, a największa to chyba wspawanie gniazda na mapsensor, więc takie p&p to NIE jest - polecam doczytać/dopytać sprzedawcę o szczegóły jak to wygląda na dzień dzisiejszy.

Opublikowano (edytowane)

Ja co prawda mam AMB ale praktycznie to to samo co BFB. 

Mam turbo k03rs, wtryski od s3, DP 3 cale, przelot na 3 tłumikach 2,5cala, TIP, przepływomierz z vr6 3cale, FMIC 180 - na tym zestrojone na 98 i jest ponad 240 kucy. Mam problem z zapłonem ale tuner mówił, że jak to ogarniemy to powinno spokojnie 20-30 kucy dojść. 

Turbo kupowałem na allegro - http://allegro.pl/turbosprezarka-hybryda-k03-k04-064-audi-vw-1-8-t-i7005475832.html?snapshot=MjAxNy0xMS0yM1QxMzozNzozOC45ODFaO2J1eWVyOzgxNTgxOGY4OWU1NTMwNTc1OWJiMjVlZGMwODUzMzdhNjIzMzZiYTJlZTRjYjBlODg0NGU1YWEyNDgyZDg0OGI%3D

FMIC - 1500zł z montażem

DP - 800zł z montażem 

Robiłem w turbo elicie w Gdańsku.

Strojenie ok 1500zł z wyłączeniem sondy itp.

Edytowane przez SebaX88
Opublikowano

a jak Ty żeś założył /podłączył przepływkę od vr6?

 

Opublikowano

siema radziej widzę ze grzebiesz tak jak ja zobacz sobie u mnie w temacie pozdro 

Opublikowano

Bedzie grubo jak sie uda.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jak masz zamiar robic 240PS to nie musisz brac hybrydy k03s. Wystarczy zdrowa seryjna k03s. Wtryski duzo taniej dorwiesz od saaba 2.3T (koszt to 150zl), a fmic gotowy nie pasuje p&p, trzeba poprzerabiac, dorobic mocowania itp, wiec lepiej zlecic komus robote (w 1500zl powinienes z fmicem sie zamknac) no i na koniec strojenie. Wyzej ktos slusznie zauwazyl, ze bedziesz musial sprzeglo ogarnac i masz dwa proste sposoby - albo wyciagasz swoje i obijasz kewlarem albo wrzucasz sprzeglo z dociskiem z AWX i masz zapas(ogarnia 450nm). 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...