Marcin Gugu33 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Witam, od czego zacząć? 1.Czujnik temperatury g62 2. druga sonda- (czy może emulator)? 3. Wtedy dopiero podjechać do lpg sprawdzić? A może przepływka ? Duże spalanie 45lpg na 255km
przem8 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Jak masz vaga to zrób logi dynamiczne na pb i wcześniej skasuj błędy.
zwonko Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Wszystkie błędy intermitent, czyli sporadyczne. Sprawdzić czy poajwiają się na Pb i jw.
Marcin Gugu33 Opublikowano 5 Lutego 2018 Autor Opublikowano 5 Lutego 2018 Witam, wczoraj usunąłem błędy, przełączyłem już wcześniej na PB i dziś zrobiłem 61km (2x30km) i bez zgaszania na parkingu od razu podłączyłem kompa. z czytałem błędy - bez kasowania (foto) przeszedłem w silnik i po wszystkich grupach na Vag'u i zrobiłem video jak zachowują się parametry - śnieg sypie, więc na logi nie miałem szans. Grupa 32- Lambda 3.8% i 1.6 % Grupa 33 - Lambda -1.6 do 0.8% i 0.115 do 0.690 V Grupa 34 - B1-S1 - OK Grupa 36 ~ 0.490V B1- S2 - OK Grupa 37 - System OK Grupa 46 - Lambda Factor 0.033 , Cat B1 OK
Łukasz13 Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Sprawdz szczelność dolotu, podciśnienia i odme, gdzieś ciągnie lewe powietrze na jałowych, korekta 3.8, poza tym oprócz błedów drugiej sondy ok.
Marcin Gugu33 Opublikowano 5 Lutego 2018 Autor Opublikowano 5 Lutego 2018 ok postaram sie zrobić szczelności ale pewnie nie za szybko, to sonda za katem do wymiany? czy jechać do gazowników ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się