Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Buczenie, zapach spalin, słaby z dołu...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Wszystkich mam problem z audi a4 b6 1.9tdi 130km awx dziwne buczenie z filtra powietrza i z pod auta czuć wyraznie mocny smród spalin jakby tłumik byl dziurawy.i dodam że ma mula z niskich obrotów nie jest taki elastyczny.przepływomierz powietrza i zawór egr zostaly wymienione i rozrząd i filtry dodam ze po przegazowaniu jak obroty spadają to słychać uciekajace powietrze od strony pasażera.pozdrawiam?:hi:

Edytowane przez Tomiaudi2002
Opublikowano
Teraz, jedrus1 napisał:

Przedmuchy z wałka rozrządu do filtra powietrza.

Czyli co najlepiej zrobić a jest możliwość ze ci co robil rozrząd coś spartaczyli? Bo po wymianie zaczęło tak robić.

Opublikowano

Może rozrząd przestawiony a jeśli nie to wytarty wałek rozrządu.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak słychac uciekające powietrze to kanał, wejdź pod auto sprawdź dokładnie mocowanie węży powietrznych... może coś zruszone przy wymianie... druga sprawa sprawdź synchronizację rozrządu. 

Najlepiej jak Ty wejdziesz pod auto a druga osoba będzie robić przegazówki, powinieneś dotrzeć skąd dochodzą niepokojące dźwięki ;)

 

Opublikowano (edytowane)

Ustal skąd dochodzi buczenie, może rurka doprowadzająca spaliny do EGR-a nieszczelna, albo łącznik elastyczny wydechu, jak piszesz że pod maską śmierdzi spalinami .

Czasem też pękały albo luzowały się też kolektory wydechowe ...

:hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Koledzy miałem wąż od egr zaslepiony gdy go podlonczylem buczenie ustalo już tak mocno nie buczy ale jeszcze minimalnie słychać i czuć spaliny z pod auta jakby tłumik byl nie szczelny jak hamuje biegami to słychać takie furczenie.

Opublikowano

A też słyszałem o jakimś rezonator powietrza że on może byc szczelony i pytanie czy z kanału go zobaczę?

Opublikowano
13 godzin temu, Tomiaudi2002 napisał:

A też słyszałem o jakimś rezonator powietrza że on może byc szczelony i pytanie czy z kanału go zobaczę?

Rezonator powietrza połączony jest z rurami - dolotu / Intercoolera znajduje się on przy prawym kole za plastikowym/ szmacianym ,,nadkolem''.

Rzeczywiście niektórzy twierdzą że się uszkadza i np. go rozrywa , pęka lecz gdyby był poważnie uszkodzony auto wchodziło by ci w tryb awaryjny - a nawet jego uszkodzenie nie miało by aż tak wspólnego z spalinami.

 

Opublikowano
Godzinę temu, BartoszBB napisał:

Rezonator powietrza połączony jest z rurami - dolotu / Intercoolera znajduje się on przy prawym kole za plastikowym/ szmacianym ,,nadkolem''.

Rzeczywiście niektórzy twierdzą że się uszkadza i np. go rozrywa , pęka lecz gdyby był poważnie uszkodzony auto wchodziło by ci w tryb awaryjny - a nawet jego uszkodzenie nie miało by aż tak wspólnego z spalinami.

 

A to że buczy z filtara bylo by to możliwe?

Opublikowano
A to że buczy z filtara bylo by to możliwe?
Rozepnij rure od interkulera jak, będzie słychać mocne dudnienie to sprawdź wałek rozrządu. Prawdopodobnie wytarty. U mnie tak było, z ostrych krzywek zrobiły się śliwki.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Każda nieszczelność w rurach powietrza w silniku TDI powoduje dudnienie... czy to po zdjęciu filtra, czy EGR-a, czy nawet rury doprowadzającej do filtra... te rury i tłumik drgań po prostu to wyciszają... problem się zaczyna, jak dudnienie słychać wyraźnie kiedy wszystkie rury powietrzne są na swoim miejscu...

Nawet głupie otwarcie EGR-a dopuszcza dźwięk z wydechu co potęguje zjawisko dudnienia... 

Przebadałem już trochę tych TDI i wiem jak to się zachowuje... A szczególnie byłem zdziwiony, jak dudniło kiedy niezałożona była rura doprowadzająca (do testów odpalania) do filtra w silniku ATD 101KM... po założeniu totalna cisza - i od razu odpowiadam - wałek jest OK. 

Opublikowano
45 minut temu, kamil-vag napisał:

Każda nieszczelność w rurach powietrza w silniku TDI powoduje dudnienie... czy to po zdjęciu filtra, czy EGR-a, czy nawet rury doprowadzającej do filtra... te rury i tłumik drgań po prostu to wyciszają... problem się zaczyna, jak dudnienie słychać wyraźnie kiedy wszystkie rury powietrzne są na swoim miejscu...

Nawet głupie otwarcie EGR-a dopuszcza dźwięk z wydechu co potęguje zjawisko dudnienia... 

Przebadałem już trochę tych TDI i wiem jak to się zachowuje... A szczególnie byłem zdziwiony, jak dudniło kiedy niezałożona była rura doprowadzająca (do testów odpalania) do filtra w silniku ATD 101KM... po założeniu totalna cisza - i od razu odpowiadam - wałek jest OK. 

Też tak myślę bo auto oleju nie bierze ani nie kopci nawt po ostrym przegazowaniu nie chce dymka puścić i równo pracuje a przy zmianie biegu trochę go przymuli jakby cos go przytrzylamo i dajej ciągnie.i przy ruszaniu czuć jak autem trochę trzęsie.

Opublikowano
1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

Każda nieszczelność w rurach powietrza w silniku TDI powoduje dudnienie... czy to po zdjęciu filtra, czy EGR-a, czy nawet rury doprowadzającej do filtra... te rury i tłumik drgań po prostu to wyciszają... problem się zaczyna, jak dudnienie słychać wyraźnie kiedy wszystkie rury powietrzne są na swoim miejscu...

Nawet głupie otwarcie EGR-a dopuszcza dźwięk z wydechu co potęguje zjawisko dudnienia... 

Przebadałem już trochę tych TDI i wiem jak to się zachowuje... A szczególnie byłem zdziwiony, jak dudniło kiedy niezałożona była rura doprowadzająca (do testów odpalania) do 

Czy rezonator powietrza szczelony może powodować buczenie w filtrze powietrza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...