Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyższe obroty jałowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam klubowiczów :)
Mam pewien problem gdyż od zakupu zauważyłem ,że obroty jałowe się tak jakby lekko podniesione do około 950 nawet na zagrzanym silniku podczas odpalania wskakuję na 1000 i spadają na te 950 i wydaje mi się ,że nie do końca tak powinno być... 
I wydaje mi się też spalanie jakoś jest wyższe
o ile trasa to ok. 6,5 to miasto jakieś 12 ;/ normalna jazda
Zastanawiałem się czy po prostu nie zmienić VCDSem tych obrotów, ale jeśli jest jakiś problem to bym chciał go wyeliminować
Dodam ,że silnik nie generuje żadnych błędów a pełen skan samochodu wyświetla 2 błędy od silniczka klimatyzacji i czujnika temp zewnętrznej tego od zegarów ale wyświetla poprawną temp.
Wyczytałem ,że może być przyczyną padające wtryski wrzucam screeny z grupy 13 i 23
grupa 18 same 0
DPF grupa 068 również same 0
a Mój samochód to A4 B7 2.0 TDI DPF BPW z Quattro 
Pozdrawiam i proszę o pomoc

DSC_0048.JPG

23.JPG

13.JPG

Opublikowano
Witam klubowiczów [emoji4]

Mam pewien problem gdyż od zakupu zauważyłem ,że obroty jałowe się tak jakby lekko podniesione do około 950 nawet na zagrzanym silniku podczas odpalania wskakuję na 1000 i spadają na te 950 i wydaje mi się ,że nie do końca tak powinno być... 

I wydaje mi się też spalanie jakoś jest wyższe

o ile trasa to ok. 6,5 to miasto jakieś 12 ;/ normalna jazda

Zastanawiałem się czy po prostu nie zmienić VCDSem tych obrotów, ale jeśli jest jakiś problem to bym chciał go wyeliminować

Dodam ,że silnik nie generuje żadnych błędów a pełen skan samochodu wyświetla 2 błędy od silniczka klimatyzacji i czujnika temp zewnętrznej tego od zegarów ale wyświetla poprawną temp.

Wyczytałem ,że może być przyczyną padające wtryski wrzucam screeny z grupy 13 i 23

grupa 18 same 0

DPF grupa 068 również same 0

a Mój samochód to A4 B7 2.0 TDI DPF BPW z Quattro 

Pozdrawiam i proszę o pomoc

DSC_0048.thumb.JPG.d7e118e6d57bc731cd6a109d66c83eaf.JPG

23.JPG.339d1a2b47e99a7993bcb244dcf01d81.JPG

13.JPG.2dad0bfcd3e2e365db25c89d6803ba5f.JPG

Aj szukasz miodu w d*pie kolego. U mnie przy odpalaniu wskakuje na 1100 i potem cyka gitarka, w vcds sprawdziles jakie obroty masz na jalowym?

Też mam bpw i po wskazowce widze ze identycznie leży.

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

Długo masz ten samochód? Bo spalanie mam takie samo w miescie i większość tez

Opublikowano

Czyli są normalnie tak jak ma być?  U ojca w a6 są jak jest rozgrzany to są równo na 900 i tym się sugerowałem 

Auto od listopada mam 

No ale jak wszystko jest tak jak ma być to uznaję że temat zamknięty 

Ewentualnie vcdsem obnize sobie na równe 900

Opublikowano

zmien na 900 i zobacz co bedzie sie działo.

pokaz co masz w 004

Opublikowano

Sprawdź też jaką temperaturę widzi ECU z czujnika G-62 rano przed odpaleniem , porównaj wartości z temperaturą zasysanego powietrza i paliwa  ( grupa 7 lub 8 jak się nie mylę ) sprawdź też ją na rozgrzanym silniku :hi:

Opublikowano

I wartości z potencjometru pedału przyśpieszania zobacz kontrolnie w grupie 010 ;)

Opublikowano

No Pany zrobiłem odczyty i co mi z tego powiecie ?

zimny przed odpaleniem.JPG

zimny po odpaleniu.JPG

nagrzany.JPG

kąty.JPG

Opublikowano

Według mnie wszystko OK, nie ma się do czego przyczepić :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...