DaVid77A9 Opublikowano 24 Lutego 2018 Opublikowano 24 Lutego 2018 Witam klubowiczów Mam pewien problem gdyż od zakupu zauważyłem ,że obroty jałowe się tak jakby lekko podniesione do około 950 nawet na zagrzanym silniku podczas odpalania wskakuję na 1000 i spadają na te 950 i wydaje mi się ,że nie do końca tak powinno być... I wydaje mi się też spalanie jakoś jest wyższe o ile trasa to ok. 6,5 to miasto jakieś 12 ;/ normalna jazda Zastanawiałem się czy po prostu nie zmienić VCDSem tych obrotów, ale jeśli jest jakiś problem to bym chciał go wyeliminować Dodam ,że silnik nie generuje żadnych błędów a pełen skan samochodu wyświetla 2 błędy od silniczka klimatyzacji i czujnika temp zewnętrznej tego od zegarów ale wyświetla poprawną temp. Wyczytałem ,że może być przyczyną padające wtryski wrzucam screeny z grupy 13 i 23 grupa 18 same 0 DPF grupa 068 również same 0 a Mój samochód to A4 B7 2.0 TDI DPF BPW z Quattro Pozdrawiam i proszę o pomoc
Damian320d Opublikowano 24 Lutego 2018 Opublikowano 24 Lutego 2018 Witam klubowiczów [emoji4] Mam pewien problem gdyż od zakupu zauważyłem ,że obroty jałowe się tak jakby lekko podniesione do około 950 nawet na zagrzanym silniku podczas odpalania wskakuję na 1000 i spadają na te 950 i wydaje mi się ,że nie do końca tak powinno być... I wydaje mi się też spalanie jakoś jest wyższe o ile trasa to ok. 6,5 to miasto jakieś 12 ;/ normalna jazda Zastanawiałem się czy po prostu nie zmienić VCDSem tych obrotów, ale jeśli jest jakiś problem to bym chciał go wyeliminować Dodam ,że silnik nie generuje żadnych błędów a pełen skan samochodu wyświetla 2 błędy od silniczka klimatyzacji i czujnika temp zewnętrznej tego od zegarów ale wyświetla poprawną temp. Wyczytałem ,że może być przyczyną padające wtryski wrzucam screeny z grupy 13 i 23 grupa 18 same 0 DPF grupa 068 również same 0 a Mój samochód to A4 B7 2.0 TDI DPF BPW z Quattro Pozdrawiam i proszę o pomoc Aj szukasz miodu w d*pie kolego. U mnie przy odpalaniu wskakuje na 1100 i potem cyka gitarka, w vcds sprawdziles jakie obroty masz na jalowym? Też mam bpw i po wskazowce widze ze identycznie leży. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Długo masz ten samochód? Bo spalanie mam takie samo w miescie i większość tez
DaVid77A9 Opublikowano 24 Lutego 2018 Autor Opublikowano 24 Lutego 2018 Czyli są normalnie tak jak ma być? U ojca w a6 są jak jest rozgrzany to są równo na 900 i tym się sugerowałem Auto od listopada mam No ale jak wszystko jest tak jak ma być to uznaję że temat zamknięty Ewentualnie vcdsem obnize sobie na równe 900
SotoM Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 zmien na 900 i zobacz co bedzie sie działo. pokaz co masz w 004
piotrsob1 Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 Sprawdź też jaką temperaturę widzi ECU z czujnika G-62 rano przed odpaleniem , porównaj wartości z temperaturą zasysanego powietrza i paliwa ( grupa 7 lub 8 jak się nie mylę ) sprawdź też ją na rozgrzanym silniku
kamil-vag Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 I wartości z potencjometru pedału przyśpieszania zobacz kontrolnie w grupie 010
DaVid77A9 Opublikowano 11 Marca 2018 Autor Opublikowano 11 Marca 2018 No Pany zrobiłem odczyty i co mi z tego powiecie ?
piotrsob1 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Według mnie wszystko OK, nie ma się do czego przyczepić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się