NanYeo Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Witam. znalazłem na allegro niedrogie spreżyny obniżające do avanta http://www.allegro.pl/item543793197_sprezyny_sportowe_obnizajace_audi_a4_combi_avant.html i zastanawiam sie czy moge założyć je do sedana czy są jakies przeciwskazania?
ksiadz99 Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 skoro napisali ze avant to znaczy ze avant... podejrzewam ze jesli nawet mocowanie jest takie samo to tyl auta bedzie stala za wysoko[br]Dopisany: 07 Luty 2009, 20:27_________________________________________________i bylo o tym juz wiele postow
Sqarek Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 skoro napisali ze avant to znaczy ze avant... podejrzewam ze jesli nawet mocowanie jest takie samo to tyl auta bedzie stala za wysoko Sprężyny są takiego samego kształtu, różnią się tylko twardością (kolory i ilość pasków), czyli tak jak kolega wyżej napisał wkładając sprężyny z avanta samochodzik będzie wyżej siedział. Pozdrawiam
Młody Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Gadanie głupot pseudo fachowcy jesteście i tyle pytałem kiedyś już na forum czy sprężyny H&R z 2.5 Tdi będą pasować do 1.9 avant. usłyszałem skąd nie podejdą będzie stał wysoko bo 2.5 tdi ciężki silnik 1.9 tdi jest lżejszy . SAME GŁUPOTY piszecie kupiłem te od 2.5 i samochód siedzi tak samo jak ten 2.5 -35mm. Więc przestańcie pisać głupoty PSEUDO FACHOWCY :polew:
boberek Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 no to ja kupiłem od 2.0 TDI załozyłem do 1.9 TDI i co fachowcu tak samo siada g... prawda jest duzo wyżej niż na sprezynach przypisanych do danego silnika a ty jak kupiłes HR to sprawdz jakie mają numery i do jakiej wersji silnikowej pasują bo moze kupiłes od 2.5 a naprawde były od 1.9 i nie porównuj sprezyn TUNINGOWYCH typu HR KW K.A.W EIBACH itp do spręzyn fabrycznych typu 1BE i 1BV bo te śmieszne kropeczki oznaczają ich twardośc i przeznaczenie do konkretnego auta zreszta z Ciebie super fachowiec popatrz jak zrobiłes na początku swoje A4 wieś spiewaj i tańcz :polew: :polew: jakies laminaty brewki siatexy :polew:
Młody Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 no to ja kupiłem od 2.0 TDI załozyłem do 1.9 TDI i co fachowcu tak samo siada g... prawda jest duzo wyżej niż na sprezynach przypisanych do danego silnika a ty jak kupiłes HR to sprawdz jakie mają numery i do jakiej wersji silnikowej pasują bo moze kupiłes od 2.5 a naprawde były od 1.9 i nie porównuj sprezyn TUNINGOWYCH typu HR KW K.A.W EIBACH itp do spręzyn fabrycznych typu 1BE i 1BV bo te śmieszne kropeczki oznaczają ich twardośc i przeznaczenie do konkretnego auta zreszta z Ciebie super fachowiec popatrz jak zrobiłes na początku swoje A4 wieś spiewaj i tańcz :polew: :polew: jakies laminaty brewki siatexy :polew: Miałem cos powiedzieć ale szkoda słów
Wihajster Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 jak wam zaraz zapodam kropka to juz wam tak wesoło nie bedzie....prosze sie zachowywac jak na klubowicza przystało i pisać na temat
boberek Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 ja nie zacząłem poczułem sie urażony wiec odpowiedizałem atakiem normalne chyba zreszta ja sie kropków nie boje jesli będzie słuszny kropek to przyjme go na klate tylko jesli ja mam dostać to kolega wyżej również pisałem"wam"wiec chyba jasno sie wyraziłem
Reggi Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Gadanie głupot pseudo fachowcy jesteście i tyle pytałem kiedyś już na forum czy sprężyny H&R z 2.5 Tdi będą pasować do 1.9 avant. usłyszałem skąd nie podejdą będzie stał wysoko bo 2.5 tdi ciężki silnik 1.9 tdi jest lżejszy . SAME GŁUPOTY piszecie kupiłem te od 2.5 i samochód siedzi tak samo jak ten 2.5 -35mm. Więc przestańcie pisać głupoty PSEUDO FACHOWCY :polew: Niech się " fachowiec" zapyta kolegi A3 ...czy sprężyny od Avanta pasują do Limo I tu Pan Panie na ...tego "fachowca" wychodzisz
Musashi Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Witam. znalazłem na allegro niedrogie spreżyny obniżające do avanta i zastanawiam sie czy moge założyć je do sedana czy są jakies przeciwskazania? aby na to odpowiedziec nie trzeba byc ani fachowcem, ani pseudofachowcem wystarczy znajomosc podstawowych praw fizyki
NanYeo Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Opublikowano 9 Lutego 2009 ok dzięki za odpowiedzi. Czyli sprężyny będą za twarde, więc sobie je daruje. Chodzi mi o obniżenie auta ale żeby nadal było wygodnie. Nie wiem o co chodzi z tymi kropkami ale które byście mi polecili?
Cristoforo Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 im wiecej kropek bedziesz miał tym bardziej bedziesz powazany montuj sprezyny od s-line to dobry kompromis miedzy komfortem a twardoscią
NanYeo Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Opublikowano 9 Lutego 2009 A te? http://www.allegro.pl/item547418638_sprezyny_zawieszenia_obnizajace_audi_a4.html będa pasowały od modelu po lifcie?[br]Dopisany: 09 Luty 2009, 17:55_________________________________________________tzn. im więcej kropek tym twardsze? chodzi mi raczej o cos niedrogiego
Cristoforo Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 musisz szukac sprezyn do sedana ja polecam weiteca
ksiadz99 Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 A te? http://www.allegro.pl/item547418638_sprezyny_zawieszenia_obnizajace_audi_a4.html będa pasowały od modelu po lifcie? to sa do B6 poza tym to jakies scierwo
Sqarek Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 [br]Dopisany: 09 Luty 2009, 17:55_________________________________________________tzn. im więcej kropek tym twardsze? chodzi mi raczej o cos niedrogiego Kolego nie chodzi o kropki na sprężynach :> tylko jak będziesz nie miły dla innego forumowicza to dostaniesz kropka (ostrzeżenie) :> natomiast na sprężynach masz różne ilości i różne kolory pasków odpowiadających twardości sprężyn.
NanYeo Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Opublikowano 11 Lutego 2009 Czyli czym mam się sugerować? o co pytać? czemu nigdzie nie podają tych wartości? O ile powinienem obniżyć samochód żeby nie zawisnąć na koleinach?[br]Dopisany: 11 Luty 2009, 20:52_________________________________________________40mm to dużo czy mało?
Cristoforo Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 powiem tak ci którzy lizneli lub znaja sie na zawieszeniu powiedza ta nie powinno sie stosować obnizajacych sprezyn a tym bardziej progresywnych do seryjnego amortyzatora, inaczej sie ma do seryjnego ale utwardzonego amortyzatora a to juz jest roznica wtedy amortyzator pracuje odpowiednio, ma zwiekszona zywotnosc i lepsza harakterystyke lepiej juz ja zastosujesz tak zwany kit czyli juz dopasowany amorek z sprezyna jedno i dugie jest obnizone i dopasowane ze soba mozesz równiez kupić amortyzator o krótrzym skoku i utwardzony i do tego sprezyne sredniej twardosci ja osobiscie w moim aucie nie bede stosował nizszej sprezyny do seryjnego nie utwardzonego amortyzatora, zmieniasz wtedy cała charakterystyke pracy zawieszenia owszem mozesz zastosować krótrza sprezyne nawet do 40mm ale jak powiedziałem na utwardzonym amorku zadzwon do zerkopolu to pan Tadeusz tobie powie pare ciekawych rzeczy a wiecie ze blistein b4 jest produkowany w rumuni a reszta b6 -b12 to juz niemcy lub usa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się