miekawara Opublikowano 10 Marca 2018 Opublikowano 10 Marca 2018 Witam. Mam problem z silnikiem AVF kiedy jest zimny podczas jazdy i zmianie biegów po odpuszczeniu gazu jest dość mocno słyszalny syk (sysysysy) , kiedy się trochę zagrzeje około 5-10 minut syk ustępuje. Wczoraj zauważyłem ze zawór EGR jest zachlapany olejem. Czy jest możliwość że to przez ten zawór może być taki dźwięk? Ten dźwięk dochodzi jakby z tamtego miejsca i tylko podczas jazdy na biegu jałowym nic nie słychać nawet na wysokich obrotach , tylko przy obciążeniu.
kamil-vag Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Obejrzyj dobrze wszystkie węże powietrzne, czy nie ma gdzieś pęknięcia. Sprawdź czy nie słychać gwizdu z okolic intercoolera. EGR możesz sprawdzić, zdemontuj rurę, załóż strzykawkę na króciec i zaciagnij - zobacz czy podnosi się grzybek... możliwe, że membrana jest gdzieś pęknięta.
miekawara Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2018 (edytowane) Zawór EGR wymieniony na nowy wszystkie przewody IC dzisiaj wyjmowałem i dokładnie sprawdzałem. Nie ma żadnego pęknięcia. Przejechałem się kawałek i wywaliło wąż od rezonatora ciśnienia. Nie wytrzymała już opaska. Wystrzał bym konkretny i wielkie syczenie. Opaska wymieniona na nowa , masywniejszą. Czy jest możliwe aby uszkodzeniu uległ rezonator? I dlatego to syczenie po puszczeniu gazu. Dodam że zimą wyskoczył błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - -. Teraz błędu brak, nawet kiedy silnik jest kręcony pod czerwone pole. Edytowane 29 Kwietnia 2018 przez miekawara
MemberA4 Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 przeładowanie turbo masz. a czy ten dźwiek to nie przypadkiem opisywane na forum "szuranie po odpuszczaniu gazu" lub jak kto woli "efekt sowy" turbo do czyszczenie prawdopodobnie masz i to może mieć powiązanie z tym zrób logi jak masz mozliwość
miekawara Opublikowano 2 Maja 2018 Autor Opublikowano 2 Maja 2018 No to jest takie "szuranie po odpuszczeniu gazu". Logi będę mógł zrobić dopiero za kilka dni.
miekawara Opublikowano 11 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2018 (edytowane) Witam. Przyczyna zlokalizowana. W piątek były pomiary na hamowni a dzisiaj po raz kolejny przeglądanie węży. Za pierwszym razem nie zauważyłem tego pęknięcia. Musiało bym małe. Edytowane 11 Czerwca 2018 przez miekawara
szalonyharry Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 mi tak szurało , szurało i turbo sie wczoraj rozleciało , przepatrzylem w aucie wszystko i nieznazalem przyczyny . Ostatnio nawet loga robilem , turbo dmuchało jak na 270 tys elegancko. Az do wczoraj , turbo sie zalanczało 2000obr/min , potem 2200 /2400 , mocy wg na dole , gora ciagła , niewywaloło trybu awaryjnego , Pod domem to juz było słychac ocieranie wirnika o scianki . Po sciagnieciu filtra powietrza i weza z turbo , luz osiowy 5mm .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się