Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Bialo czarna 2.0TDI 170KM qAVA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale marudzi, ma zajebiaszcze zimówki auto nadal wygląda kox, a on marudzi :decayed: Ludzie śmigają na czarnej stali zimą i nie marudzą :tongue4:

Przy ET30 felga chyba by już wystawała poza obrys :mysli: Ale i tak jest super :good: Idealnie byłoby ET35 ale jest git :good:

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

kurcze ale te auta rosna :rolleyes: jeszcze pare lat temu 18 cali to byl juz kawal felgi a teraz , moze takie zludzenie bo zimowki zawsze wiecej "miesa" maja wiec wydaje sie ze jest wiekszy profil nie faktycznie jest.

Opublikowano

noooo ładnie sie prezentuja choc i tak na zime :wink4:

Opublikowano

2x logo na feldze to za duzo... :) zmien kapselek na audi ;)

Dekielek Audi bedzie :)

Przy ET30 felga chyba by już wystawała poza obrys :mysli: Ale i tak jest super :good: Idealnie byłoby ET35 ale jest git :good:

Ten model do B8 wystepuje takze z ET30 z papierami TUV. Wiec napewno pasuje ale ja nie bylem na tyle odwazny na zime bo pewnie chlapalo by po calym aucie...

kurcze ale te auta rosna :rolleyes: jeszcze pare lat temu 18 cali to byl juz kawal felgi a teraz , moze takie zludzenie bo zimowki zawsze wiecej "miesa" maja wiec wydaje sie ze jest wiekszy profil nie faktycznie jest.

3 lata temu mialem 21" na A6 :) Ale to juz byla lekka przesada, nawet w Norwegii. Jak to mowia "Show but no go".

Ale na 20" bylo juz ok i nawet w Polsce dawalem rade..

B8 ma potezne nadkola i dlatego nawet 18" wyglada na mala felge. Jakis czas temu widzialem B8 na zimowkach 16" bez gleby. To dopiero byla tragedia :)

Opublikowano

B8 ma potezne nadkola i dlatego nawet 18" wyglada na mala felge. Jakis czas temu widzialem B8 na zimowkach 16" bez gleby. To dopiero byla tragedia

no to fakt jezdzi taki teraz poro :) ale te twoje kola wcale tak zle nie wygladaja.Po prostu widac ze kolo zimowe.Za to na lato masz ladny zestaw.

Opublikowano

Nowy mod :naughty:

Klatka Variocage dla psa, jedyna na swiecie klatka z papierami TUV i wyjsciem ewakuacyjnym :) Bardzo dobre wykonanie (Szwecja) i najwazniejsze ze klatka nie brzeczy w czasie jazdy.. No bo bezpieczenstwo psa tez jest wazne, hihi.. Do tego zakupilem takze mate ochronna na zderzak.

Tu link do producenta jezeli ktos bylby zainteresowany:

http://www.mim.se/?p=productgroup&i=1&bilmarke=&bilmodell=&sl=&sxl=&s=&m=&ll=&xl=&xxl=&l=en

745c27caa0a237a7.jpg

943cf343654e2e4f.jpg

variocage_14_1024.jpg

Opublikowano

ale wypas :)

Opublikowano

dobry mod :polew::good:

Opublikowano

za ile takie cudeńko można dostać?

Opublikowano

za ile takie cudeńko można dostać?

Taka wersja jak moja, tzn pojedyncza klatka wielkosci L kosztuje okolo 400 euro..

Firma Variocage daje pewna gwarancje, jezeli dojdzie do wypadku i pies zostanie poszkodowany w klatce to pokrywaja wszystkie koszty zwiazane z ewentualna operacja psa, kosztami leczenia, rehabilitacja + odszkodowanie :)

Opublikowano

Firma Variocage daje pewna gwarancje, jezeli dojdzie do wypadku i pies zostanie poszkodowany w klatce to pokrywaja wszystkie koszty zwiazane z ewentualna operacja psa, kosztami leczenia, rehabilitacja + odszkodowanie

ale jaja :)

_Makki_ takie prozaiczne pytanie , rozumie ze jak jedzie z wami pies to bagaż nadajecie kurierem ? :)

Opublikowano

ciekawe czy taka klatka weszłaby mi do A3... przynajmniej pies przestałby brudzić w samochodzie

Opublikowano

_Makki_ takie prozaiczne pytanie , rozumie ze jak jedzie z wami pies to bagaż nadajecie kurierem ? :)

Ehh, bez przesady :) Moja klatke (L) mozna rozsuwac na dlugosc od 80cm do 100cm, szerokosc to 50cm a wysokosc 66. Wiec na szerokosc zajmuje ona dokladnie polowe bagaznika.. Tutaj troszeczke brakuje mi mojej ex A6 [br]Dopisany: 04 Grudzień 2009, 12:13_________________________________________________

ciekawe czy taka klatka weszłaby mi do A3... przynajmniej pies przestałby brudzić w samochodzie

Sprawdzilem na stronie producenta i nawet najmniejsza pojedyncza klatka nie wchodzi do A3 :(

Opublikowano

ehhh lipa... no, ale trudno, może kiedyś zrobią jakieś do Sportbacka :mysli:

Opublikowano

No i jestem w Poznaniu :) 1100km przejechane, srednia 134km/h :)

Pozdro

Opublikowano

1100km przejechane, srednia 134km/h

przy jakim srednim spalaniu ?

Opublikowano

1100km przejechane, srednia 134km/h

przy jakim srednim spalaniu ?

Srednie 8,7l. Max predkosc 221km/h, szybciej sie balem ze wzgledu na opony zimowe.. Ale sprawdzilem teraz ze Nokiany WR G2 maja indeks 240km/h a nie jak norkowe zimowki 160km/h..

Apropos opon roznica miedzy 255/35R19 jest kolosalna. W zakretach auto na zimowkach zachowuje sie jak galareta.. Ale halasuja napewno mniej niz Brigdestony Potenza..

W Danii nadzialem sie na tajniakow przy ok 130km/h w ograniczeniu do 110. Obylo sie na ostrzezeniu :) Szkoda ze w Norwegii tak nie ma :sick3:

Opublikowano

No i jestem w Poznaniu :) 1100km przejechane, srednia 134km/h :)

Pozdro

nie bardzo chce mi się wierzyć w 134km/h bo żeby utrzymać taką średnią to 200km/h i więcej musi być non stop, zważywszy że w Norwegi i Danii są ograniczenia i droga ze Świecka do Poznania jest maskara to na samych Niemczech nie byłbyś w stanie podnieść średniej do 135km/h. Ja na trasie 200km Polska - 700km Niemcy - dając w Polsce gdzie się i da i w Niemczech min.280km/h gdzie to możliwe miałem średnią 130km/h ale procentowo Niemcy były przeważające więc średnia wyszła ok. W Polsce żeby zrobić taką średnią na odcinku Poznań - Lublin to autostradę jadę 200km w 1,05h i gdzie tylko możliwe powyżej 220km/h do maxa włącznie a resztę drogi w miarę gdzie to możliwe do 180km/h i parę razy podobna średnia wyszła. A raczej w Danii, Norwegii i Polsce więcej jak te 120km/h-130km/h nie jechałeś a na odcinku Świecko Poznań to jak średnia 90km/h wyjdzie to święto więc jak pisałem wyżej musiałbyś mieć 100% przejezdną drogę bez żadnych utrudnień, natężenia ruchu a to na odcinku 1100km jest raczej niemożliwe :cool1:

Opublikowano

kuredu da sie i to bez takiego pycenia ok jakim piszesz.

Nie wiem jak jechal _Makki_ ale podejzewam ze tak jak ja czyli pormem do Frederikshavn ( Dania ) potem w dol Danii na Berlin.

On później na Poznań wiec nie wiem jak jedzie , ja obwodnica Berlina -> Drezno -> Wrocław -> Kraków .

1200km Nigdzie nie przekraczam 200 kmh trzymam cały czas 150-170 w zależności od warunków na drodze i średnia spokojnie pod 130 wychodzi.

Pamiętaj ze dla średniej prędkości i średniego spalania najważniejsza jest płynność jazdy a nie chwilowe maksymalne prędkości.

Opublikowano

kuredu da sie i to bez takiego pycenia ok jakim piszesz.

Nie wiem jak jechal _Makki_ ale podejzewam ze tak jak ja czyli pormem do Frederikshavn ( Dania ) potem w dol Danii na Berlin.

On później na Poznań wiec nie wiem jak jedzie , ja obwodnica Berlina -> Drezno -> Wrocław -> Kraków .

1200km Nigdzie nie przekraczam 200 kmh trzymam cały czas 150-170 w zależności od warunków na drodze i średnia spokojnie pod 130 wychodzi.

Pamiętaj ze dla średniej prędkości i średniego spalania najważniejsza jest płynność jazdy a nie chwilowe maksymalne prędkości.

no biorąc pod uwagę ograniczenia w norwegi i dani i tego że Makki piszę że się stosuje do nich i nie przekracza 130km/h to sporą cześć trasy ma poniżej średniej plus do tego polskie 200km to jak średnia 75km/h wyjdzie to max to na niemieckich musiałby gonić bardzo a pisze że wcale nie gonił. jeżdżę bardzo dużo i po polsce i po europie i np w Polsce poza siecią autostrad zrobienie na dłuższym odcinku średniej powyżej 100km/h uważam za bardzo dobry wyczyn, bo z budzika nie może schodzić 150km/h. i jeszcze pytanie podstawowe ile km się jedzie z norwegii przez same Niemcy????

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...