rafalekx Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Ale marudzi, ma zajebiaszcze zimówki auto nadal wygląda kox, a on marudzi Ludzie śmigają na czarnej stali zimą i nie marudzą Przy ET30 felga chyba by już wystawała poza obrys Ale i tak jest super Idealnie byłoby ET35 ale jest git
turdzi Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 kurcze ale te auta rosna jeszcze pare lat temu 18 cali to byl juz kawal felgi a teraz , moze takie zludzenie bo zimowki zawsze wiecej "miesa" maja wiec wydaje sie ze jest wiekszy profil nie faktycznie jest.
Tobi_one Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 noooo ładnie sie prezentuja choc i tak na zime
_Makki_ Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 2x logo na feldze to za duzo... zmien kapselek na audi Dekielek Audi bedzie Przy ET30 felga chyba by już wystawała poza obrys Ale i tak jest super Idealnie byłoby ET35 ale jest git Ten model do B8 wystepuje takze z ET30 z papierami TUV. Wiec napewno pasuje ale ja nie bylem na tyle odwazny na zime bo pewnie chlapalo by po calym aucie... kurcze ale te auta rosna jeszcze pare lat temu 18 cali to byl juz kawal felgi a teraz , moze takie zludzenie bo zimowki zawsze wiecej "miesa" maja wiec wydaje sie ze jest wiekszy profil nie faktycznie jest. 3 lata temu mialem 21" na A6 Ale to juz byla lekka przesada, nawet w Norwegii. Jak to mowia "Show but no go". Ale na 20" bylo juz ok i nawet w Polsce dawalem rade.. B8 ma potezne nadkola i dlatego nawet 18" wyglada na mala felge. Jakis czas temu widzialem B8 na zimowkach 16" bez gleby. To dopiero byla tragedia
turdzi Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 B8 ma potezne nadkola i dlatego nawet 18" wyglada na mala felge. Jakis czas temu widzialem B8 na zimowkach 16" bez gleby. To dopiero byla tragedia no to fakt jezdzi taki teraz poro ale te twoje kola wcale tak zle nie wygladaja.Po prostu widac ze kolo zimowe.Za to na lato masz ladny zestaw.
_Makki_ Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2009 Nowy mod Klatka Variocage dla psa, jedyna na swiecie klatka z papierami TUV i wyjsciem ewakuacyjnym Bardzo dobre wykonanie (Szwecja) i najwazniejsze ze klatka nie brzeczy w czasie jazdy.. No bo bezpieczenstwo psa tez jest wazne, hihi.. Do tego zakupilem takze mate ochronna na zderzak. Tu link do producenta jezeli ktos bylby zainteresowany: http://www.mim.se/?p=productgroup&i=1&bilmarke=&bilmodell=&sl=&sxl=&s=&m=&ll=&xl=&xxl=&l=en
_Makki_ Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2009 za ile takie cudeńko można dostać? Taka wersja jak moja, tzn pojedyncza klatka wielkosci L kosztuje okolo 400 euro.. Firma Variocage daje pewna gwarancje, jezeli dojdzie do wypadku i pies zostanie poszkodowany w klatce to pokrywaja wszystkie koszty zwiazane z ewentualna operacja psa, kosztami leczenia, rehabilitacja + odszkodowanie
turdzi Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Firma Variocage daje pewna gwarancje, jezeli dojdzie do wypadku i pies zostanie poszkodowany w klatce to pokrywaja wszystkie koszty zwiazane z ewentualna operacja psa, kosztami leczenia, rehabilitacja + odszkodowanie ale jaja _Makki_ takie prozaiczne pytanie , rozumie ze jak jedzie z wami pies to bagaż nadajecie kurierem ?
jedrekx Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 ciekawe czy taka klatka weszłaby mi do A3... przynajmniej pies przestałby brudzić w samochodzie
_Makki_ Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2009 _Makki_ takie prozaiczne pytanie , rozumie ze jak jedzie z wami pies to bagaż nadajecie kurierem ? Ehh, bez przesady Moja klatke (L) mozna rozsuwac na dlugosc od 80cm do 100cm, szerokosc to 50cm a wysokosc 66. Wiec na szerokosc zajmuje ona dokladnie polowe bagaznika.. Tutaj troszeczke brakuje mi mojej ex A6 [br]Dopisany: 04 Grudzień 2009, 12:13_________________________________________________ ciekawe czy taka klatka weszłaby mi do A3... przynajmniej pies przestałby brudzić w samochodzie Sprawdzilem na stronie producenta i nawet najmniejsza pojedyncza klatka nie wchodzi do A3
jedrekx Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 ehhh lipa... no, ale trudno, może kiedyś zrobią jakieś do Sportbacka
_Makki_ Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2009 No i jestem w Poznaniu 1100km przejechane, srednia 134km/h Pozdro
turdzi Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 1100km przejechane, srednia 134km/h przy jakim srednim spalaniu ?
_Makki_ Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2009 1100km przejechane, srednia 134km/h przy jakim srednim spalaniu ? Srednie 8,7l. Max predkosc 221km/h, szybciej sie balem ze wzgledu na opony zimowe.. Ale sprawdzilem teraz ze Nokiany WR G2 maja indeks 240km/h a nie jak norkowe zimowki 160km/h.. Apropos opon roznica miedzy 255/35R19 jest kolosalna. W zakretach auto na zimowkach zachowuje sie jak galareta.. Ale halasuja napewno mniej niz Brigdestony Potenza.. W Danii nadzialem sie na tajniakow przy ok 130km/h w ograniczeniu do 110. Obylo sie na ostrzezeniu Szkoda ze w Norwegii tak nie ma
kuredu Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 No i jestem w Poznaniu 1100km przejechane, srednia 134km/h Pozdro nie bardzo chce mi się wierzyć w 134km/h bo żeby utrzymać taką średnią to 200km/h i więcej musi być non stop, zważywszy że w Norwegi i Danii są ograniczenia i droga ze Świecka do Poznania jest maskara to na samych Niemczech nie byłbyś w stanie podnieść średniej do 135km/h. Ja na trasie 200km Polska - 700km Niemcy - dając w Polsce gdzie się i da i w Niemczech min.280km/h gdzie to możliwe miałem średnią 130km/h ale procentowo Niemcy były przeważające więc średnia wyszła ok. W Polsce żeby zrobić taką średnią na odcinku Poznań - Lublin to autostradę jadę 200km w 1,05h i gdzie tylko możliwe powyżej 220km/h do maxa włącznie a resztę drogi w miarę gdzie to możliwe do 180km/h i parę razy podobna średnia wyszła. A raczej w Danii, Norwegii i Polsce więcej jak te 120km/h-130km/h nie jechałeś a na odcinku Świecko Poznań to jak średnia 90km/h wyjdzie to święto więc jak pisałem wyżej musiałbyś mieć 100% przejezdną drogę bez żadnych utrudnień, natężenia ruchu a to na odcinku 1100km jest raczej niemożliwe
turdzi Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 kuredu da sie i to bez takiego pycenia ok jakim piszesz. Nie wiem jak jechal _Makki_ ale podejzewam ze tak jak ja czyli pormem do Frederikshavn ( Dania ) potem w dol Danii na Berlin. On później na Poznań wiec nie wiem jak jedzie , ja obwodnica Berlina -> Drezno -> Wrocław -> Kraków . 1200km Nigdzie nie przekraczam 200 kmh trzymam cały czas 150-170 w zależności od warunków na drodze i średnia spokojnie pod 130 wychodzi. Pamiętaj ze dla średniej prędkości i średniego spalania najważniejsza jest płynność jazdy a nie chwilowe maksymalne prędkości.
kuredu Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 kuredu da sie i to bez takiego pycenia ok jakim piszesz. Nie wiem jak jechal _Makki_ ale podejzewam ze tak jak ja czyli pormem do Frederikshavn ( Dania ) potem w dol Danii na Berlin. On później na Poznań wiec nie wiem jak jedzie , ja obwodnica Berlina -> Drezno -> Wrocław -> Kraków . 1200km Nigdzie nie przekraczam 200 kmh trzymam cały czas 150-170 w zależności od warunków na drodze i średnia spokojnie pod 130 wychodzi. Pamiętaj ze dla średniej prędkości i średniego spalania najważniejsza jest płynność jazdy a nie chwilowe maksymalne prędkości. no biorąc pod uwagę ograniczenia w norwegi i dani i tego że Makki piszę że się stosuje do nich i nie przekracza 130km/h to sporą cześć trasy ma poniżej średniej plus do tego polskie 200km to jak średnia 75km/h wyjdzie to max to na niemieckich musiałby gonić bardzo a pisze że wcale nie gonił. jeżdżę bardzo dużo i po polsce i po europie i np w Polsce poza siecią autostrad zrobienie na dłuższym odcinku średniej powyżej 100km/h uważam za bardzo dobry wyczyn, bo z budzika nie może schodzić 150km/h. i jeszcze pytanie podstawowe ile km się jedzie z norwegii przez same Niemcy????
Rekomendowane odpowiedzi