mgtan Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 u mnie róźnics wynika w głównej mierze z racji tego że na zime miałem stalówki i 2 zimowe koła = 1 letnie koło jeśli chodzi o wagę... w skrócie... letnie koła są 2 razy cięższe.
_Makki_ Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Opublikowano 26 Maja 2011 Umowilem sie na wizyte w zmianakoloruauta.pl :gwizdanie: Nowe kola juz do mnie jada No i przyszly nowe zabawki - Korki Scholla i S3 Edition Gold - EZ Detail Brush Mini - EZ Detail Brush - 5 l Surfex HD - CarPro AQuartz LED Headlamp GzDfbhQuLM0 - Pompki do galonow
variocustoms Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 też czaję się na 5L surfexa bo środek jest znakomity i ma uniwersalne zastosowanie[br]Dopisany: 27 Maj 2011, 00:26_________________________________________________ta lampka Cię wykończy, ciesz się, że nie masz ciemnego lakieru
Rossi_46 Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Na jaki zmieniasz kolor? kolega robil merca s klase w zmianakoloruauta.pl i perfekcyjnie okleili.
variocustoms Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 ciekawe jak folia reaguje na taką chemię, polerować się chyba nie da, jedno co wiem to z Karcherem ostrożnie, jak miałem myjnię to jak za ostro z dyszy poszło to folia się odklejała na połączeniach, no chyba, że makki tylko detale jakieś będzie oklejał
_Makki_ Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 też czaję się na 5L surfexa bo środek jest znakomity i ma uniwersalne zastosowanie[br]Dopisany: 27 Maj 2011, 00:26_________________________________________________ta lampka Cię wykończy, ciesz się, że nie masz ciemnego lakieru Surfex HD rulez! Na bialym tez widac ale trzeba umiec patrzec i robic to w okularach przeciwslonecznych A ciemny kolor ma zona [br]Dopisany: 30 Maj 2011, 00:53_________________________________________________ Na jaki zmieniasz kolor? kolega robil merca s klase w zmianakoloruauta.pl i perfekcyjnie okleili. Te elementy ktore teraz sa zafoliowane beda robione jeszcze raz. Tym razem przez kogos kto naprawde sie na tym zna. Ta firma z Poznania to totalna porazka. Zapodali mi taka bajere rok temu a ja wtedy to lyknalem. Pomimo tego ze foliowali dach 3 razy to i tak nie udalo im sie tego zrobic poprawnie. Mialem juz to dawno poprawic ale nie bylo kiedy. A teraz jak juz folia zaczela odchodzic z anteny dachowej to calkowicie moja teoria na temat tej firmy sie potwierdzila. Inna kwistia to ze z przodu na elementach oklejonych pojawilo sie kilka odpryskow i przebija chrom lub platyna dyfuzora. Na dachu ze wzledu na niski bagaznik pojawilo sie takze kilka odpryskow. Na szczescie uszkodzona tylko folia. Folia nie tylko daje efekty wizualne ale takze zabezpiecza lakier [br]Dopisany: 30 Maj 2011, 01:00_________________________________________________ ciekawe jak folia reaguje na taką chemię, polerować się chyba nie da, jedno co wiem to z Karcherem ostrożnie, jak miałem myjnię to jak za ostro z dyszy poszło to folia się odklejała na połączeniach, no chyba, że makki tylko detale jakieś będzie oklejał Jak dobra folia to polerke wytrzyma ale oczywiscie trzeba delikatniej bo jest wrazliwa na temp. Z myjka cisnieniowa trzeba ostroznie ale tylko na laczeniach lub rantach. Schodzi mi czesciowo folia z anteny dachowej i ostatnio probowalem ja zciagnac myjka. Tak dla testu. Lalem 140bar pod katem i musze powiedziec ze ciezko bylo zeby ja zciagnac..
variocustoms Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 no ja miałem myjkę 180 bar na gorącą wodę więc czasami z niektórych pojazdów lakier schodził
_Makki_ Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Opublikowano 30 Maja 2011 no ja miałem myjkę 180 bar na gorącą wodę więc czasami z niektórych pojazdów lakier schodził OMG, 180bar i goraca woda to respekt! BTW, wlasnie poszukuje jakiejsc nowej myjki samochodowej. 140-150bar mi wystarczy ale celuje gdzies w okolo 600l/min. Wedlug mnie to wazniejsze niz bary..
variocustoms Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 wejdź na stronę www.karcher-intervip.com.pl mają tam katalogi do ściągnięcia, zawsze możesz zadzwonić i pogadać, bardzo miła i profi obsługa
_Makki_ Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Opublikowano 30 Maja 2011 wejdź na stronę www.karcher-intervip.com.pl mają tam katalogi do ściągnięcia, zawsze możesz zadzwonić i pogadać, bardzo miła i profi obsługa Dzieki ale nie chce Karchera. Lubie Nilfiska
variocustoms Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 OK, no problem ale porównać zawsze można
Madbar Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Makki, A pytania odnośnie IronX. Używasz tego przy każdym myciu? Spryskujesz całe auto? Ile wychodzi na Avanta do jednego mycia? I w którym momencie? Przed pianą z pianownicy, czy po spianowaniu i umyciu rękawicą? I jeszcze jedno. Co robisz z zabitymi owadami? Czy myjesz auto zaraz po powrocie z wyjazdu, kiedy przód jest upstrzony robactwem, czy też jest jakis środek, który w cudowny sposób usunie kilkudniowe owadzie zwłoki? Czy dobrze rozumiem, że po nawoskowaniu lakieru robactwo nie zostawia śladów i łatwo się zmywa?
_Makki_ Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2011 Makki, A pytania odnośnie IronX. Używasz tego przy każdym myciu? Spryskujesz całe auto? Ile wychodzi na Avanta do jednego mycia? I w którym momencie? Przed pianą z pianownicy, czy po spianowaniu i umyciu rękawicą? I jeszcze jedno. Co robisz z zabitymi owadami? Czy myjesz auto zaraz po powrocie z wyjazdu, kiedy przód jest upstrzony robactwem, czy też jest jakis środek, który w cudowny sposób usunie kilkudniowe owadzie zwłoki? Czy dobrze rozumiem, że po nawoskowaniu lakieru robactwo nie zostawia śladów i łatwo się zmywa? To wszystko zalezy od zabrudzenia. Jak juz uzywam IronX to cale auto tak. Wydaje mi sie ze okolo 250ml na cale auto. Ale ja nie zaluje A szczegolnie przed glinkowaniem. Po odpowiednim myciu wstepnym i zastosowaniem pozniej IronX glinkowanie to sama przyjemnosc.. IronX uzywam po spianowaniu i umyciu rekawica. Czekam troche az woda splynie. Jezeli chodzi o owady to zmywam jak najszybciej po trasie tak. Jezeli po myciu wstepnym nie zchodzi robactwo to uzywam Sonaxa plyn do owadow. Jezeli jednak auto jest nawoskowane to zmycie owadow po trasie nie sprawia wiekszego problemu. Dzisiejsze uzupelnienie zabawek
turdzi Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 panie jak bys troche przyciął na tych kosmetykach to bys juz S4 jezdzil
_Makki_ Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2011 panie jak bys troche przyciął na tych kosmetykach to bys juz S4 jezdzil S4 B8 w Norwegii? Ehhh, zal dupe sciska tyle kasy dac za auto w tym chorym motoryzacyjnie kraju :-) BTW: Nowy projekt zaklepany od stycznia:) Platforma i mosty Eldisk, taka tam inwestycja na 6 miliardow NOK. Wbijam sie na prefabrykacje do Polski na 2 lata. Mysle nad RS6 C6 albo A6 C7 3.0TDI w Avancie ofcoz
Kierownik Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 ... Mysle nad RS6 C6 albo A6 C7 3.0TDI w Avancie ofcoz ... takie sztrucle ? oby to 3.0 Tdi było już na TwinTurbo
bajk Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 tutaj nie ma dylametu chyba - bierz rs'a
mgtan Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 etam... 3.0 TDi w A6 jest ok ale przy RS6 C6 d*py nie urywa :-) Nowa A6 ma 245KM po programiki 290 zrobisz... ale to dalej nie jest rs6... gdzie po programie masz szóstke z przodu.
turdzi Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 tja tylko nikt nie bierze pod uwage ze koszt serwisu RS6 to prawie jak bys ferarri trzymal wgarazu , a nie daj boze cos tam padnie..... Makki zrob to jak pan bog przykazal , i kup sobie porsche
Rekomendowane odpowiedzi