Matiasa1989 Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Opublikowano 23 Marca 2018 Jakieś sugestie co do tej przepływki?Co myślicie o sprawdzanie mocy kpowerem?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Helga Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Obcięta dawka to i mniejsza moc,zrób porządny komplet logów najlepiej wszystkie pojedynczo,a co do przepływki to jedz do tunera i niech ją wyłączy. 1
Matiasa1989 Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Opublikowano 23 Marca 2018 Obcięta dawka to i mniejsza moc,zrób porządny komplet logów najlepiej wszystkie pojedynczo,a co do przepływki to jedz do tunera i niech ją wyłączy.Co da wyłączenie przepływki?Dziś spróbuje ja przeczyścić. Jutro zrobię komplet logow. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Helga Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Jak wyłączysz to nie jej musisz wymieniać. 1
Matiasa1989 Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Opublikowano 23 Marca 2018 Najpierw sprawdzę wszystko przed tym zabiegiem. Może jeszcze podmienię przepływke z innego auta. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Matiasa1989 Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Opublikowano 23 Marca 2018 Jak wyłączysz to nie jej musisz wymieniać.Których konkretnie grup zrobić logi?Dynamiczne, statyczne i BS?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Matiasa1989 Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Opublikowano 23 Marca 2018 Wyjąłem przepływke i wydaje się być czysta jak łza ale i tak ja przeczyscilem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Leopold27 Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 -> Statyczne - 001, 003, 004,007,013 -> Bassic Settings - 000, 003, 004, 011 -> Dynamiczne - 001, 003, 004, 008, 010, 011 1
sebaaa692 Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Turbina na moje oko jest git. Przepływka ewidentnie tnie. Jeśi czyszczenie nie pomoże możesz spróbować zrobić małą dziurkę w przepływce i zrobić loga 003, może na chwile pomoże.
Matiasa1989 Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Opublikowano 23 Marca 2018 Zrobiłem jeszcze na szybko jadąc z pracy log grupy 003 po przeczyszczeniu przepływki. http:// http://vaglogi.pl/log-003_fn4XE.htmlWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
rikardo Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Odnośnie przepływomierza to gdzie go kupiłeś. Przypuszczam, że był po okazyjnej cenie? Przechodziłem podobne problemy z przepływomierzem na własne życzenie. Nie chciałem wydawać kasy na zakup oryginalnego przepływomierza a w efekcie końcowym i tak to musiałem zrobić.
Matiasa1989 Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Opublikowano 24 Marca 2018 Przepływomierz kupił i założył mi elektromechanik. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
misio12345 Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Mamy bardzo podobne logi turbiny i podobny problem (tylko u mnie cięgno gruszki muszę jeszcze odkręcić, bo 2-ga część wykresu jest podbita) Logi dynamiczne Audi A3_8L_ASZ.xlsx wg sugestii panów tutaj zacznę od zamontowania diody wg. poradnika: http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-przeplywomierza/ Zobacze czy pierwsza część wykresu 003 i 011 się podniesie.
Helga Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Tak jak kolega pisze zrób dziurkę albo wyłącz w sofcie u tunera i raz na zawsze spokój. 1
Matiasa1989 Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Opublikowano 24 Marca 2018 Zrobię zaraz logiPóźniej skomponuje przepływomierz na podmianę. Dziurka w przeplywce lub jej wyłączenie zostawię na sam koniec. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Matiasa1989 Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Opublikowano 24 Marca 2018 Oto najnowszy komplet logów: Dynamiczne: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_BUpdK4.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_2ifz9v1.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_c4oikN.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_Z3uEqaI.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_MnF72xP.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_AFpy0Y.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_h62kC.html Basic settings: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_VkC1Dv4.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_9QDl6.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_KXz5J.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_nhWat7.html Statyczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_Irsfn.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_KrfHXJW.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_nbSTLL.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_9CU5i5.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_Y2B6g.html Zrobiłem pomiar mocy kpowerem i wydaje sie miaro dajny
Helga Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Doładowanie można śmiało podnieść było 1,15bara,doładowanie strasznie faluje,nie wiadomo jak było przed programem,tuner powinien zrobić logi przed programem,najlepiej wgraj serię i zrób logi,znam osobę co może ci skorygować ten program jak chcesz do wyślę ci namiary na pw,możesz wysłać mu też logi. 1
Matiasa1989 Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Opublikowano 24 Marca 2018 Doładowanie można śmiało podnieść było 1,15bara,doładowanie strasznie faluje,nie wiadomo jak było przed programem,tuner powinien zrobić logi przed programem,najlepiej wgraj serię i zrób logi,znam osobę co może ci skorygować ten program jak chcesz do wyślę ci namiary na pw,możesz wysłać mu też logi.Nie mam interfejsu aby podejrzec soft. Seryjny program mam na eepromach które mi dał. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Matiasa1989 Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Opublikowano 24 Marca 2018 Ogólnie jestem w stanie kupić interfejs i z kogoś pomocą ustawić ten silnik aby wszystko ładnie grało. Ale co z ta przeplywka i turbina?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Helga Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 (edytowane) Namiary ci wysłałem na pw.Interfejsem nic nie poradzisz bo to stary sterownik,chcąc coś zmienić to trzeba epromy przeprogramować.Turbina ok,ale przepływkę wyłączyć albo kupić nowy oryginał(taniej wyłączyć). Edytowane 24 Marca 2018 przez Helga 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się