Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T ANB prośba LOGI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o analizę logów.
1.8T ANB, seria, skrzynia Tiptronic, LPG, świeżo po rozrządzie - miewam problemy z wypadaniem zapłonów i ewidentnym nierównym przyspieszaniem.
Problemy
których się domyślam lub wstępnie sprawdziłem:
- zawór DV
- gorąca cześć chyba ma pękniecie i klapka ma luzy i telepie schodząc z obrotów
- 3 dni temu zmieniłem cewkę, bo było wypadanie zapłonu ale jeszcze raz na LPG odczułem szarpnięcia
Błędy przed  LOGami, które pojawiły sie po 2 dniach od ostatniego czyszczenia błędów:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

        P1602 - 35-10 - - - Intermittent

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

        P1128 - 35-10 - - - Intermittent

LOGI
1. STATYCZNE GR 000
-LPG
http://vaglogi.pl/log-000_IMu2k0Z.html
-PB http://vaglogi.pl/log-000_ZGN0pYU.html

2. STATYCZNE GR 033
robione 10 sek LPG i 20 sek PB
- http://vaglogi.pl/log-033_a84sX4.html  (wykonane po dynamicznych)

- http://vaglogi.pl/log-033_5i1Npb.html  (wykonane po usunięciu błędów i przed logami dynamicznym)
- http://vaglogi.pl/log-033_qMn8EH.html  (wykonane przed usunięciem błędów i przed logami dynamicznym)

3. DYNAMICZNE GR 003 i 020 PB
-
http://vaglogi.pl/log-003_020_6j67C.html

4. DYNAMICZNE GR 002 i 033 LPG

- http://vaglogi.pl/log-002_033_G115E2h.html

5. DYNAMICZNE GR 115 i 118 PB
- http://vaglogi.pl/log-115_118_vHKCw.html

6. DYNAMICZNE GR 120 PB
-
http://vaglogi.pl/log-120_rp68ce.html

7. Dynamiczne ale nie mam pewności na jakich paliwach..
- 003 i 020 chyba PB http://vaglogi.pl/log-003_020_19r85.html

- 002 i 033 chyba PB http://vaglogi.pl/log-002_033_1cKjHW5.html   (5200RPM) i  http://vaglogi.pl/log-002_033_01BBv.html  (5500RPM)

- 002 i 033 chyba PB http://vaglogi.pl/log-002_033_OQlZr.html

- 002 i 033 chyba LPG  http://vaglogi.pl/log-002_033_UMyVi.html

Opublikowano

Turbo bardzo poźno wstaje, jesli popękane to trzeba zrobić, do tego prawdopodobnie lpg do wystrojenia.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
8 godzin temu, Łukasz13 napisał:

Turbo bardzo poźno wstaje, jesli popękane to trzeba zrobić, do tego prawdopodobnie lpg do wystrojenia.

ok ale miałem ostatnio problemy z szarpaniem i był błąd Wypadania zapłonu na cyl 4 - wiec zmieniłem cewki 4 z 3 i później błąd na 3 - kupiłem używkę Beru i jest ok ale raz na LPG znowu trochę zaczęło szarpać ale brak błędów o Wypadaniu zapłonu tylko te co przed Log'ami,
a na Log niby spalanie stukowe pokazuje sie, groźne to juz wartości?  coś sprawdzić mogę?
a te nie równe przyśpieszanie i słaba moc?

Opublikowano

Słaba moc przez turbo, a szarpanie na lpg, bo ma pewnie za ubogo. Tych stuków to prawie nie masz...

Opublikowano
Słaba moc przez turbo, a szarpanie na lpg, bo ma pewnie za ubogo. Tych stuków to prawie nie masz...
Gorąca cześć tak wyglądała tydzień temu jak skrecałem rozrząd.
Tylko te świecie NGK mają 14k ale to 15zl szt widzę że poprzednik zaszalałf0fc905e9a03f9d85acb1d0fad75f6c8.jpg85422e4042ea6869c53e2ced7daea2e7.jpg80482259fc8526b912a2a2b84a0413a7.jpg45b2c8168d1010e3c785083c93a2479b.jpgfeed61fcb44b27e70fa14bee284710ba.jpga60d3c209ec95157e8733b6f7ed699e1.jpg6d61abedeccbc271200f2d2fa94ac0f2.jpg


Tapatalk

Opublikowano

Turbina wyglada dramatycznie, swiece do wymiany na ngk jednoelektrodowe, wyglad turbiny i swiec moze swiadczyc o ubogiej mieszance na lpg.

Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Turbina wyglada dramatycznie, swiece do wymiany na ngk jednoelektrodowe, wyglad turbiny i swiec moze swiadczyc o ubogiej mieszance na lpg.

Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka


Turbo jeszcze w listopadzie wyglądało tak jak na fotce.
Z tą uboga mieszanka to jechać do fachowców lpg ?74ccb9bf8079cb94c522e406cf833c19.jpg


Tapatalk

Opublikowano

No lepiej nie wygladalo, jest popekane, klapka wg wyglada bardzo nieciekawie, obejrzyj sobie jak powinna wygladac klapka. Ogolnie to jak chcesz zeby to auto jezdzilo normalnie musisz zainwestowac, wiesz juz co na poczatek, turbo,swiece, ustawic lpg. Od pisania na forum auto samo sie nie naprawi..

Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Hehe na "początek" [emoji23]
Jestem właśnie po wymianie lub diagnozie kilku rzeczy :
- czujnik temp g62
- sondą lambda
- szczelność układu
- SAI off
- cewki zapłonowe
- uszczelka pokrywy
- zawór DV kontrola
- termostat
- cieknącą pompa cieczy + kpl rozrząd przy okazji + paski klimy, altka i pompy.
- odpowietrzenie układu chłodzenia
- świece konrola

Przy okazji rozrządu zwróciłem uwagę na:
- intercooler (płukanie)
- Przepustnica - przemyta
- SAI - usuniete wszelkie rurki
- Pokrywa zaworów - brak śladów łańcucha- czyszczenie


Tapatalk

Opublikowano

zmieniłem świece na nowe dedykowane, podmieniłem cewke na 4 cyl- sporadycznie rzuciło błędem, kilka wężyków podcisnienia i zostało Turbo- czeka na wrzucenie, bo moje ma muszle peknietą i WG luźne..

Przeczyściłem przeplywke bo były od niej błędy, byl spokój az na lpg po 200km wyskoczył błąd.
Wiec dzis skasowałem błąd, wrzuciłem tylko PB i zrobiłem 126km i brak błędów.
Na foto poprzednie błędy, stan na LPG i aktualny stan parametrów grup 32 i 33, 03 na PB.
71d90320d7f3bd12e34052a61a373450.jpg48e4425952e8becd72ae172db0ce08f0.jpg7c373b0e44dcc561aab3feddbb207017.jpg


Tapatalk

Opublikowano

tak właśnie myślałem - już rozmawiałem z gościem - z AFR 150zł to chyba ok?

Opublikowano

Do tego żeby błedy nie wyskakiwały wystarczy ustawić z podgladem obd, z sonda afr to juz wypas regulacja, mysle ze cena ok.

Opublikowano

z forum LPG mam polecanego użytkownika i mówi że ogarnie :) ale jutro postaram sie turbo wrzucić by juz było robione na porządnym.

Opublikowano

Mam pytanie do turbo dostałem DownPipe
Ale nie posiadam jeszcze emulatora sondy albo bym sondę drugą usunął bo kopiłem nawet kiedyś kabel MPPS 13 ale jeszcze tego nie zrobiłem.
I teraz pytanie co zrobić - przy wymianie turbo zostawić kata z sondami czy mogę juz DP i sonda będzie z błędem?

Opublikowano

wrzucaj z dp ,bledem sie nie przejmuj

 

Opublikowano

Został kat, 9 czerwca zrobie przegląd i wrzucę dp


Tapatalk

Opublikowano

Witam, wrzucam Logi po kilku zmianach:
- turbo po regeneracji - kupiłem od znajomego, twierdził że K03S
- świece NGK pfr6q
- wtryskiwacze LPG zmienone na Yeti (kulał 1 wtryskiwacz) + strojenie AFR
- czyszczenie przepływomierza i odmy

Brak błędów od kiedy LPG wystrojone (~400km temu).
 

LOGI
1. STATYCZNE GR 000

robione 20 sek LPG i 40 sek PB
- http://vaglogi.pl/log-000_qUXIt.html

2. STATYCZNE GR 033,002
robione 20 sek LPG i 40 sek PB
http://vaglogi.pl/log-033_002_FGM1nM.html  (wykonane po dynamicznych)

3. DYNAMICZNE GR 003, 020, 001 PB
-
http://vaglogi.pl/log-001_020_003_0106n7.html

4. DYNAMICZNE GR 002 i 033 LPG

- http://vaglogi.pl/log-033_002_40DFM23.html

5. DYNAMICZNE GR 115 i 118 PB
- http://vaglogi.pl/log-115_118_0fGhi2.html

6. DYNAMICZNE GR 115 i 118 LPG
-
http://vaglogi.pl/log-115_118_243HA4.html - więcej RPM

- http://vaglogi.pl/log-115_118_x6nK1.html

7. DYNAMICZNE GR 002, 032, 033 PB
- http://vaglogi.pl/log-002_032_033_Lv9sf9r.html

8. DYNAMICZNE GR 002, 031 PB

- http://vaglogi.pl/log-002_031_p84xo.html

 

 

Opublikowano

Przepływka trochę mało mierzy, a tak to ok.

Opublikowano

A gr 020 ?
Przeplywka to poszukam nieszczelności jeszcze..


Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...