Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.9tdi AVF quattro + GTB2056v + wtryski AL- prośba o poradę.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zwracam się do Was z prośbą o poradę co dalej zrobić z moim projektem, który nie do końca wypalił. 

A więc:

Audi kupiłem w serii silnik AVF, napęd quattro, s line zewnętrzny, był to anglik którego sam przekładałem.

- Kupiłem turbo GTB2056V przerobione pod AVF. Turbo pasuje, coś tam dmucha więc chyba jest dobrze przerobione. Chociaż jakość wykonania nie zachwyca, nie chce się chwalić ale wydaje mi się że sam zrobiłbym to lepiej.

- założyłem FMIC 140 x 550.

- wyspawalem DP 2.5 cala, kat wywalony, wyciety również tłumik środkowy i zamiast niego uspawalem trójnik 2.25 cala aż do ostatnich tlumików. Wszystko z nierdzewki. Zostały tylko 2 końcowe tłumiki po obu stronach. 

Kupiłem wtryski AL używki, mogły być dobre, mogły być złe, zdawałem sobie z tego sprawę.

Po zlozeniu wszystkiego pojechałem na korektę programu. Nie chcę tutaj robić antyreklamy pomimo że auto stało tam ponad miesiąc, ale wydaje mi się że jeśli ma się taki warsztat, hamownię, firma istnieje na rynku już ładnych parę lat to nie powinno być problemu, zwłaszcza że specjalizuje się głównie w grupie VAG. 

Problem był następujący:

Na 2 cylindrach korekcje wychodzą ponad normy. Tuner twierdził i nadal tak twierdzi że nie jest to wina wtrysków tylko tego że nie są dopisane do sterownika. Przez miesiąc czasu kiedy auto u niego było, twierdzi że podmieniał nawet sterownik na taki w którym wtryski AL były seryjnie ale nic to nie dało ( podobno wychodziły AVF z wtryskami AL). Ostatecznie poddał się i pozostawił tam na moją prośbę wgrany dość fajny soft pod seryjne graty. 

Kiedy odebrałem od niego auto zrobiłem jeszcze jeden test: zamieniłem miejscami 2 wtryski, ten który miał największą i najmniejszą korekcje. Po zmianie korekcje nadal były na tych samych cylindrach czyli z mojego rozumowania wynika że faktycznie nie jest to ich wina tylko softu.

 Ostatecznie wsadziłem oryginalne wtryski BA, turbo również oryginał i auto chodzi równiutko i jest dość mocne. Niestety ciągle mam niedosyt że części za które dałem ponad 2000 leżą w garażu na regale.

Trochę za bardzo się rozpisalem ale myślę że jak ktoś to poczyta to może coś doradzi.

Pytania:

Czy jest szansa że ktoś inny da rade to wystroić?

Czy moje rozumowanie na temat korekcji wtrysków jest poprawne?

Czy turbo gtb2056 faktycznie jest tak bardzo ospałe na niskich obrotach czy jest szansa żeby wstawało trochę szybciej niż tak jak miałem teraz tj. około 2500rpm.?

Czy jest sens wogole do tego wracać czy próbować sprzedać to turbo i pozostać na tym co mam bo jest dobrze ale wiadomo, że zawsze mogloby być lepiej?

 

Opublikowano

Witam. Zacznijmy od tego kto przerabiał turbinę?? Gtb dobrze przerobiona i wystrojona wstaje jak seryjna arl i potrafi wygenerować 400nm przy 2 tys. Wcale nie jest ospała. Taki set jak jest dobrze przygotowany stroi się w ciągu jednego dnia. Na zdrowych ba mnie udało się przełamać 235ps. Ta turbina styka na spokojnie na ponad 250ps. W razie większego info czy coś zapraszam na pw albo fb WWE-TUNING

Opublikowano

Turbinę robił mi ktoś z okolic Częstochowy. Miał ogłoszenia na allegro i Olx. Stornperformance czy jakoś tak.

Opublikowano

Dawno ją brałeś? Ogólnie te turbiny od niego działają więc nie w tym problem musi tkwić.

Opublikowano

Złożylem zamówienie 1 grudnia razem z zaliczką, miało być 2 tygodnie, a przyszła w połowie stycznia po wielu nieodebranych telefonach!

Opublikowano (edytowane)

Masz logi auta?  Kto stroił?

Edytowane przez adrian998998
Opublikowano

Nie chcę tutaj robić mu antyreklamy. Dodam tylko że Jest to firma z Bielska Białej. Mam logi grupy 11 na gtb i AL-kach. Innych grup nie logowalem.

Opublikowano

To chodź na PW i podasz logi

Opublikowano

wlasnie widac jak dzialaja

Opublikowano
Nie chcę tutaj robić mu antyreklamy. Dodam tylko że Jest to firma z Bielska Białej. Mam logi grupy 11 na gtb i AL-kach. Innych grup nie logowalem.



Wstaw te logi tutaj , bedzie wiadomo co tam sie dzieje .
Opublikowano

Tunerów jest multum ale wieksza cześć potrafi zrobić/wgrać program na seryjne graty, a jeśli trzeba się już wysilać to wielki problem dla nich. 

Opublikowano

I jak , problem udało się rozwiązać ?
Bo też zastanawiam się nad GTB 2056 od niego...

Opublikowano

Udało się rozwiązać? Mam identyczny problem z tym samym turbo od tego samego jegomościa, poniżej 2.5 tysiąca nie żyje turbo

Opublikowano

5 lat temu boguc  zadał to samo pytanie i jak widać nie otrzymał odpowiedzi , więc ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...