tomek899 Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 Witam Chciałbym delikatnie podniesc moc w moim bfb(skrzynia manual, oska) mam zalozony gaz jak moge podniesc moc do ok 200 km? jakie koszty? odczuje roznice ? jak wtedy ze spalaniem ?
bartez90 Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 (edytowane) Do 200km na pewno program, dp, wtryski bex. Program od 500 zl, dp 400, wtryski 150. Przydalby sie takze prawy ic z bexa, bo jak bedzie cieplo to Ci sie zagotuje wszystko i moc spadnie. Roznice odczujesz na pewno. Gaz masz tak zalozony ze obsluzy 200 km? Przy dobrym programie spalanie powinno byc podobne. Edytowane 30 Marca 2018 przez bartez90
przem8 Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 Pod 190km wystarczy sam program. Jak chcesz przekroczyć granicę 200 to już koniecznie wtryski i turbo z bex oraz fmic, bo latem będzie lipa z chłodzeniem powietrza. Są osoby na forum co się tym profesjonalnie zajmują więc pisz do nich, a poza tym o podnoszeniu mocy w 1.8t jest wsio na forum...
bartez90 Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 Jesli turbo z bfb w dobrym stanie to 200km obrobi. Fmic konieczny jesli w planach masz dalsze mody, jesli nie i 200km wystarczy to tanszy bedzie drugi icek.
jawor369 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Aktualnie przerabiam ten temat w moim bfb. Downpipe obowiązkowo, 400 zł. Ori wtryski sa już przy zapętleniu, więc przyda się zamontować wtryski z BEXA. Intercooler w serii będzie strasznie puchł, w zime jakiejś tam róznicy nie zrobi ale w lato nie ogarnie, warto pomyśleć nad dual ickiem z bexa lub fmickiem. Jeżeli masz zdrową serię, to po zrobieniu tych modyfikacji plus oczywiście zestrojeniu tego w dory sposób, da radę uzyskać okolice 200hp, a uwierz mi, różnica zauważalna w depnięciu jest
elmo814 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 na lpg bedzie zapetlac na seryjnych wtryskach wymieniaj wtryski pb, z auq, na przykład badz saba i odezwij sie do Łukasz13 na bank pompa paliwa nie domaga , lez nie wiemy w jakim stopniu, zrob logi na pb 2gi icek z 2.5tdi zakladaj b5 , koszt flaszki dzialanie takie samo jak icek z bexa usun SAI dp zrob w otulinie pomysle osprzegle awx i o heblach to tylko tyle co przy sofcie trzeba ogarnac:)
DivaynEays Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 drugi smic(a najlepiej fmic), wtryski bex, a najlepiej z saaba 2.3T (czerwone) i program, DP tez by sie przydal(zdecydowanie odprezy uklad, da odczuwalny przyrost momentu), ale nie jest to jakies must-have. Sprzeglo seryjne ogarnie. No i heble faktycznie by sie przydaly, bo seryjne 1.8T nie hamuja wcale przy tej masie auta(mowa o 288/312, swapowac na 320)
marcintp Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 Witam koledzy Też myślałem w swoim a4 b6 1.8t BFB 163km zrobić coś około 200 koni, mam LPG Mógłbym prosić o szybkie podsumowanie co trzeba zmienić i jakie mniej więcej koszta? Z góry WIELKIE DZIĘKI
bartez90 Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 Jesli celem jest 200km to obowiazkowo program, wtryski bex i dp. Przydalby sie tez prawy ic z bexa lub 2.5tdi (wersja tansza) lub fmic (wersja drozsza). Seryjny ic z bfb przy 200km w lato Ci sie ugotuje. Depniesz mocniej 3 razy i zostanie 150km.
DivaynEays Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 Godzinę temu, marcintp napisał: Witam koledzy Też myślałem w swoim a4 b6 1.8t BFB 163km zrobić coś około 200 koni, mam LPG Mógłbym prosić o szybkie podsumowanie co trzeba zmienić i jakie mniej więcej koszta? Z góry WIELKIE DZIĘKI plan minimum to wtryski i drugi smic + mapa, zeby to bylo w miare stabilne 200ps
marcintp Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 okej, już mniej więcej kumam czyli wymienić graty i zmapować?
rafiki5 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 W dniu 30.03.2018 o 14:22, przem8 napisał: Pod 190km wystarczy sam program. Jak chcesz przekroczyć granicę 200 to już koniecznie wtryski i turbo z bex oraz fmic, bo latem będzie lipa z chłodzeniem powietrza. Są osoby na forum co się tym profesjonalnie zajmują więc pisz do nich, a poza tym o podnoszeniu mocy w 1.8t jest wsio na forum... Widziałem wykresy między innymi u Gregora10, w BFB po wymianie kata na DP, wtryskach BEX i dołożeniu drugiego IC z Bexa uzyskiwal wynik 210-214km na seryjnym turbo. Więc jak to jest panowie? Do jakich mocy ogarnia seryjne turbo w bfb? I jaka jest wytrzymałość na seryjnym sprzegle w bfb? Tutaj linki do przeprowadzonych modów dla potwierdzenia: http://gregor10.pl/audi-a4-b7-1-8t-bfb-163km-210km-313nm/ http://gregor10.pl/audi-a4-b7-1-8t-bfb-163km-214km-325nm/
bartez90 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 No na k03 z bfb wyniku wyższego niż 215 km jeszcze nie widziałem, ale tyle w maksie idzie ugrać. Oczywiście z dp, fmic i wtryskami bex. Tylko to zależy od stanu turbo bo jedno zrobi tylko 200km, a drugie 210-215, szczególnie gdy jest np świeżo po regeneracji. Seryjne sprzęgło powinno znieść 350nm, ale to zależy jak jest ten moment poprowadzony. Jak z głową i to 350nm robi w okolicach 3800-4000rpm to da radę.
smateusz92 Opublikowano 22 Września 2018 Opublikowano 22 Września 2018 (edytowane) Witam wszystkich Posiadam od marca tego roku audi a4 b6 1.8t BFB przynajmniej tak jest w dowodzie i moc 163 KM. Audi quattro bardzo zdrowe przebieg 150 tys. Postanowiłem podnieść moc programem i oddałem do tunera nie daleko mnie. Po pomiarach wstępnych na chamowni okazało się że audi już ma 178.8 KM i 264.3 Nm. Po tuningu udało się uzyskać 211,8 KM i 328.3 Nm. I tu moje wielkie zdziwienie, gdyż jak dowiadywalem się wcześniej aby uzyskać taką moc trzeba wymienić wtryski na 320cc intercooler, wyrzucić katalizator. Możliwe żeby wcześniej w Niemczech były robione jakieś modyfikacje? Na seryjnym osprzęcie BFB chyba max to koło 190 KM. Co o tym sądzicie? Poniżej wrzucę wykresy z chamowni Edytowane 22 Września 2018 przez smateusz92 Dodanie zdjęcia
cysiek18 Opublikowano 22 Września 2018 Opublikowano 22 Września 2018 19 minut temu, smateusz92 napisał: Witam wszystkich Posiadam od marca tego roku audi a4 b6 1.8t BFB przynajmniej tak jest w dowodzie i moc 163 KM. Audi quattro bardzo zdrowe przebieg 150 tys. Postanowiłem podnieść moc programem i oddałem do tunera nie daleko mnie. Po pomiarach wstępnych na chamowni okazało się że audi już ma 178.8 KM i 264.3 Nm. Po tuningu udało się uzyskać 211,8 KM i 328.3 Nm. I tu moje wielkie zdziwienie, gdyż jak dowiadywalem się wcześniej aby uzyskać taką moc trzeba wymienić wtryski na 320cc intercooler, wyrzucić katalizator. Możliwe żeby wcześniej w Niemczech były robione jakieś modyfikacje? Na seryjnym osprzęcie BFB chyba max to koło 190 KM. Co o tym sądzicie? Poniżej wrzucę wykresy z chamowni Logi zrób to się zobaczy jak to możliwe
smateusz92 Opublikowano 22 Września 2018 Opublikowano 22 Września 2018 (edytowane) Postaram się i wrócimy do tematu. Najpierw muszę te logi jakoś zrobić, a przyznam , że jestem póki co zielony w tej kwestii. Edytowane 22 Września 2018 przez smateusz92
tokarz144 Opublikowano 24 Września 2018 Opublikowano 24 Września 2018 (edytowane) Ic wtryski bex i dp 210km 328 Nm . Koszt wtryski 200 ic 800 dp 380 program 1000. Lacznie 2400. Bez gratow zrobisz w granicach 190 ale w upal nie pojdzie . I za program 1000 i tak trzeba dac. Takze ww podstawa zeby minąć 200km . A i ww. U mnie na seryjnym sofcie 170km. Jak sie okazalo po zakupie miala 192km i 325 Nm bez niczego. Na wtryskach z bfb nie ma szans zrobic 210 km Edytowane 24 Września 2018 przez tokarz144
smateusz92 Opublikowano 24 Września 2018 Opublikowano 24 Września 2018 Dokładnie tak samo sobie to wyliczałem , ale na początek chciałem zobaczyć czy może sam program i pare koni i niutonów wystarczą , a tu taka niespodzianka .
Łukasz13 Opublikowano 24 Września 2018 Opublikowano 24 Września 2018 Jeśli to jest totalna seria to te wykresy raczej nie mają za duzo wspólnego z rzeczywistościa.
tokarz144 Opublikowano 24 Września 2018 Opublikowano 24 Września 2018 No ale widac na oko czy masz jeden ic czy 2. Wyjmij wtryska i popatrz na numer. Jezeli to z bfb to ten wykres cos przeklamuje ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się