VRGOOD Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Witam, Dzisiaj z ciekawości zrobiłem logi dynamiczne i przy okolicy 3000 tys/obr do 3500 tys/obr jest mocne syczenie i trochę wolniej ciągnie auto. Podczas normalnej jazdy jak to zawsze u mnie bywa nie było żadnego problemu i normalnie auto przyśpieszało, nigdy nie jeżdżę z gazem do podłogi. Zwaro DV był nowy 1,5 temu zakładany. Przez ponad pól roku od ostatniego sprawdzenia błędów teraz był tylko 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High po skasowaniu już nie powrócił. Tutaj logi, w plikach pdf bo na stronę z logami nie zczytuje mi. Grupa 002-003: https://drive.google.com/file/d/1J1p3d3GkVjwG7FbIsvVVi4KhpzQ8RJs0/view?usp=sharing Grupa 031-033 https://drive.google.com/file/d/1E43Qr9j4cBTJ1uFTlsVKlsNDAEJ_ljXg/view?usp=sharing Grupa 115-118 https://drive.google.com/file/d/1W9AeKSoeVROIUKpxzl4fAv22VINDpllZ/view?usp=sharing
przem8 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Turbo przeładowuje od 2,6 do 3,1 tys i to miejscami srogo
VRGOOD Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Opublikowano 31 Marca 2018 jaka może być to przyczyna ? Czy można z tym tak jeździć ?
przem8 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Źle ustawiona sztanga, zawór n75. Bezpieczne to nie jest, bo chwilowo ładuje prawie 2x tyle ile powinno.
VRGOOD Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Ok dzieki , posprawdzam i dam znać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się