Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logow - przerwa w doładowaniu ? 1.8t BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

Dzisiaj z ciekawości zrobiłem logi dynamiczne i przy okolicy 3000 tys/obr  do 3500 tys/obr jest mocne syczenie i trochę wolniej ciągnie auto. Podczas normalnej jazdy jak to zawsze u mnie bywa nie było żadnego problemu i normalnie auto przyśpieszało, nigdy nie jeżdżę z gazem do podłogi.

Zwaro DV był nowy 1,5  temu zakładany.

Przez ponad pól roku od ostatniego sprawdzenia błędów teraz był tylko 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High  po skasowaniu już nie powrócił.

 

Tutaj logi, w plikach pdf bo na stronę z logami nie zczytuje mi.

Grupa 002-003:

https://drive.google.com/file/d/1J1p3d3GkVjwG7FbIsvVVi4KhpzQ8RJs0/view?usp=sharing

Grupa 031-033

 

https://drive.google.com/file/d/1E43Qr9j4cBTJ1uFTlsVKlsNDAEJ_ljXg/view?usp=sharing

Grupa 115-118

https://drive.google.com/file/d/1W9AeKSoeVROIUKpxzl4fAv22VINDpllZ/view?usp=sharing

 

Opublikowano

Turbo przeładowuje od 2,6 do 3,1 tys i to miejscami srogo :P

Opublikowano

jaka może być to przyczyna ? 

Czy można z tym tak jeździć ?

Opublikowano

Źle ustawiona sztanga, zawór n75. Bezpieczne to nie jest, bo chwilowo ładuje prawie 2x tyle ile powinno.

Opublikowano

Ok dzieki , posprawdzam i dam znać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...