Falkonix Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Witam Po zakupie Audi ciekawie mnie kilka rzeczy w jej działaniu i nie wiem co z tym zrobić. Jednym z pierwszych jest to że po przekręceniu stacyjki słychać pewnego rodzaju ładowanie, tak jakby wtryski pompowały paliwo. Dzieje się to przez około 5 sek. nawet bez włączonego silnika. Oprócz tego słychać pewnego rodzaju cykanie w okolicach 1 cewki od strony podszybia. Nie wiem czym to może być spowodowane. Ostatnio były wymienione świece a nie wydaje mi się żeby to były kable. Z ciekawostek dodam że ostatnio wyłączyło się radio podczas jazdy. Myśleliśmy że była to wina bezpiecznika. Ściągnęliśmy pokrywkę i sprawdziliśmy bezpieczniki. Były one w porządku oprócz bezpiecznika odpowiadającego za ,,grzanie dysz spryskiwaczy (z. niem.)'' Po założeniu nowego, odpowiedniego, od razu poszedł dym z okolic modułu komfortu lecz nie mogliśmy znaleźć przyczyny, a wszystko działa poprawnie. Okazało się że radio(niestandardowe) miało dodatkowy kabel z bezpiecznikiem który się przepalił. Po wymianie działa poprawnie Chciałbym również spytać o koszt rozrządu do AJL. Mechanik wyliczył same części na ok.900zł co nie wydaje mi się prawdopodobne. Czy nie powinny pasować zestawy rozrządów z innych wersji np. AEB itp?>
dawid221 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 25 minut temu, Falkonix napisał: Witam Po zakupie Audi ciekawie mnie kilka rzeczy w jej działaniu i nie wiem co z tym zrobić. Jednym z pierwszych jest to że po przekręceniu stacyjki słychać pewnego rodzaju ładowanie, tak jakby wtryski pompowały paliwo. Dzieje się to przez około 5 sek. nawet bez włączonego silnika. Oprócz tego słychać pewnego rodzaju cykanie w okolicach 1 cewki od strony podszybia. Nie wiem czym to może być spowodowane. Ostatnio były wymienione świece a nie wydaje mi się żeby to były kable. Z ciekawostek dodam że ostatnio wyłączyło się radio podczas jazdy. Myśleliśmy że była to wina bezpiecznika. Ściągnęliśmy pokrywkę i sprawdziliśmy bezpieczniki. Były one w porządku oprócz bezpiecznika odpowiadającego za ,,grzanie dysz spryskiwaczy (z. niem.)'' Po założeniu nowego, odpowiedniego, od razu poszedł dym z okolic modułu komfortu lecz nie mogliśmy znaleźć przyczyny, a wszystko działa poprawnie. Okazało się że radio(niestandardowe) miało dodatkowy kabel z bezpiecznikiem który się przepalił. Po wymianie działa poprawnie Chciałbym również spytać o koszt rozrządu do AJL. Mechanik wyliczył same części na ok.900zł co nie wydaje mi się prawdopodobne. Czy nie powinny pasować zestawy rozrządów z innych wersji np. AEB itp?> 1-po przekręceniu stacyjki słyszysz pompę paliwa którą masz pod tylnym siedzeniem w baku 2-jeśli cykanie słyszysz na włączonym silniku od strony podszybia to zapewne jest to napinacz łańcucha rozrządu z tyłu głowicy 3- 1.8t nie maja kabli 4-komplet rozrządu z pompą wody to koszt max 600 zł
Falkonix Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2018 1,2,3 To już wyjaśnione w takim razie. Dzięki wielkie, nie myślałem że tył głowicy też jest elementem rozrządu. Czy zestawy rozrządów z A6 1.8t ajl będą pasować czy w zasadzie wszystkie zestawy 1.8t pasują do tego silnika, ponieważ szukając na internecie ciężko znaleźć zestaw do AJL
dawid221 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 6 minut temu, Falkonix napisał: 1,2,3 To już wyjaśnione w takim razie. Dzięki wielkie, nie myślałem że tył głowicy też jest elementem rozrządu. Czy zestawy rozrządów z A6 1.8t ajl będą pasować czy w zasadzie wszystkie zestawy 1.8t pasują do tego silnika, ponieważ szukając na internecie ciężko znaleźć zestaw do AJL rozrządy nie są te same tu masz rozrząd do ciebie tyle że bez pompy wody : http://allegro.pl/ina-rozrzad-kpl-audi-a4-a6-vw-passat-b5-1-8-1-8t-i6735293603.html 6 minut temu, Falkonix napisał:
mszark Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 https://a4-klub.pl/profile/817-dzik/ Napisz do dzika podając vin, a dostaniesz pasujący rozrząd w dobrej cenie.
przem8 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 11 godzin temu, Falkonix napisał: Dzięki wielkie, nie myślałem że tył głowicy też jest elementem rozrządu. Jest słynny napinacz łańcuszka rozrządu. Jeśli masz z wtyczką to kosztuje krocie (grubo ponad 2tys w aso), a możliwy zamiennik w granicach tysiaka razem z łańcuszkiem. Skoro robisz rozrząd to przy okazji sprawdziłbym ślizgi napinacza i wymienił łańcuszek (jeśli siedzi jeszcze ori) + czyszczenie smoka olejowego. Taki pakiet startowy w 1.8t
krzysztofaeb Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Witam.Jak takie pytania zadajesz to wybacz ale sprzedaj to i kup sobie diesla najlepiej golfa albo octawie.zaoszczedzisz kupe kasy mam na mysli zawieszenie . czesci do silnika do tego lpg jesli jeszcze jej nie masz a jak masz to wtryskiwacze 500zł z regulacja.koszty roboty itp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się