Wujek Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Witam, Od czasu do czasu pojawia się nastepujący problem: samochód normalnie przyspiesza do ok. 70 km/h, a powyżej tej prędkości nie chce już "ciągnąć". Ostatnio wyprzedzało mnie Tico przy wciśniętym do podłogi peadale Zauważyłem ten objaw dopiero jak wyjechałem za miasto, w jeździe miejskiej nie brakuje mu mocy. Dodam jeszcze, że nie zawsze on występuje, czasem do momentu wyłączenia silnika, a czasem do następnego dnia. Czy to objaw "padającego" turbo, czy może to przepływomierz, a może jeszcze coś innego? Dodam, że samochód ma na liczniku 212tys. przebiegu (a tak na prawdę może i więcej) i wymienione wszystkie filtry.
Patrykbor Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 :vaglogi: krótko mówiąc bo chłopaki tutaj z fusów nie wróżą
mcm Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 w szukajce wpisz: zapieczone kierownice lub błąd 00575
michal27 Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 stawiam na to:przeplywomierz,zaworek N75 lub zapieczone kierownice turbiny
mcm Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 a ja stawiam na Tolka Banana :>, niech poszuka lub zrobi logi bo inaczej wróżenie z fusów
boseron Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 zadziwiające ze większośc ludzi trafia na forum włąsnie z tym problemem , N75, notlauf, wpisz w opcji szukaj
marcin j Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Najprawdopodobniej zapieczone kierownice turbo,..... , wstaw przynajmniej błedy, a najlepiej logi , więcej w dziale diesla . Poczytaj , polecam.
Wujek Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Opublikowano 10 Lutego 2009 Przypuszczam, że to łopatki turbo się zapiekają. Problem z mocą występuje zawsze po dłuższym użytkowaniu samochodu (ponad 1 mies.) tylko w ruchu miejskim. Preferuję ekonomiczny styl jazdy (4 bieg wrzucam przy 40km/h) - "przycisnąć" lubię, ale tylko poza terenem zabudowanym. Jak długo mogę z tym jeździć? Czy jest sens to naprawiać? Czy łopatki mogą się zapieć "na dobre"? Czy sposobem na zapiekające się łopatki jest mniej ekonomiczny styl jazdy? :>
mcm Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Przypuszczam, że to łopatki turbo się zapiekają. Problem z mocą występuje zawsze po dłuższym użytkowaniu samochodu (ponad 1 mies.) tylko w ruchu miejskim. Preferuję ekonomiczny styl jazdy (4 bieg wrzucam przy 40km/h) - "przycisnąć" lubię, ale tylko poza terenem zabudowanym. Jak długo mogę z tym jeździć? Czy jest sens to naprawiać? Czy łopatki mogą się zapieć "na dobre"? Czy sposobem na zapiekające się łopatki jest mniej ekonomiczny styl jazdy? :> po tej wypowiedzi jest to wielce prawdopodobne, że łopaty stoją dęba, turbo na stół wyczyścić i przeganiać furę od czasu do czasu
Wujek Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Opublikowano 12 Lutego 2009 Jak długo mogę z tym jeździć? Teraz przypominam sobie, że miałem taki objaw już ok. rok temu, a wtedy myślałem że to g....... paliwo.
boseron Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Jak długo mogę z tym jeździć? Teraz przypominam sobie, że miałem taki objaw już ok. rok temu, a wtedy myślałem że to g....... paliwo. dopóki turbina sie nie rozleci mozesz jeździć :gwizdanie:
Sqarek Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 dopóki turbina sie nie rozleci mozesz jeździć :gwizdanie: A potem siądź i płacz nad kosztami nowej
Wujek Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Opublikowano 13 Lutego 2009 Czy średnio wprawny manualnie człowiek poradzi sobie z rozebraniem i wyczyszczeniem turbo? Czy potrzebne są jakieś części zamienne (uszczelki, śruby, itp?) lub specjalistyczne narzędzia?
audi.wielun Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Informacje jak to się robi zdobędziesz używając i śmiało wyciągaj turbawkę na stół Jest to zabieg krótko trwały jeżeli jest padnięta.Ja na szczęście tego jeszcze nie robiłem,staram się nie zamulać i dmucha bez problemu.
pwal Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Czy średnio wprawny manualnie człowiek poradzi sobie z rozebraniem i wyczyszczeniem turbo? Czy potrzebne są jakieś części zamienne (uszczelki, śruby, itp?) lub specjalistyczne narzędzia? Dołączam się do pytania. Mam zamiar wyczyscić turbawkę, mechanik mi ją zdejmie a ja zajmę się resztą. Troche sie cykam ze ją całkiem rozpierniczę ale co tam do odwaznych świat należy Jakie uszczelnienia trzeba wymienić przy montazu turba? Te metalowe od przewodów olejowych + jakieś jeszcze?
darkoski2 Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Witam, Od czasu do czasu pojawia się nastepujący problem: samochód normalnie przyspiesza do ok. 70 km/h, a powyżej tej prędkości nie chce już "ciągnąć". Ostatnio wyprzedzało mnie Tico przy wciśniętym do podłogi peadale Zauważyłem ten objaw dopiero jak wyjechałem za miasto, w jeździe miejskiej nie brakuje mu mocy. Dodam jeszcze, że nie zawsze on występuje, czasem do momentu wyłączenia silnika, a czasem do następnego dnia. Czy to objaw "padającego" turbo, czy może to przepływomierz, a może jeszcze coś innego? Dodam, że samochód ma na liczniku 212tys. przebiegu (a tak na prawdę może i więcej) i wymienione wszystkie filtry. Ja tez mam identyczny problem, jutro oddam auto do mechanika jak naprawi to napisze co bylo nie tak.
Sqarek Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Panowie :szukaj: można wszystko znaleźć odnośnie turbinki, nawet kiedyś ktoś wstawił filmiki z youtube jak koleś pokazuje i regeneruje turbinkę więc jeszcze raz Pozdrawiam.
xavier Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 współczuje temu kto od Ciebie kupi to auto... panewek w motorowni to już pewnie niema i dwumas pewnie też ubity ;( a najgorsze jest to, że to wcale nie jest jazda ekonomiczna ;/ sorry za OT ale nie mogłem się powstrzymać turbinę rozbierzesz bez problemu, tu masz instrukcje http://audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=88710
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się