Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] 1.8T Quattro Avant


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

20200214-101235.jpg

 

20200214-101247.jpg

Opublikowano
W dniu 13.02.2020 o 22:12, dawid221 napisał:

Nigdy nie słyszałem żeby w ogóle były w b5 

każda z zawiasem co najmniej 1be miała seryjną górę, do tego co stabilizator 29mm, nawet i pełny zakładali

tą z c5 skracasz tak aby wewnętrzne otwory poszły na zewnątrz, najlepiej mieć drugą poprzeczkę i pięknie idzie to zrobić nakładając jedną na drugą

Opublikowano
8 godzin temu, Trzesio napisał:

każda z zawiasem co najmniej 1be miała seryjną górę, do tego co stabilizator 29mm, nawet i pełny zakładali

tą z c5 skracasz tak aby wewnętrzne otwory poszły na zewnątrz, najlepiej mieć drugą poprzeczkę i pięknie idzie to zrobić nakładając jedną na drugą

ja mam 1be i jej nie mam ;)

Opublikowano
12 godzin temu, dawid221 napisał:

ja mam 1be i jej nie mam ;)

Wg mnie były z 1BV i niekiedy z 1BE

Kolega ma 2.4 na 1BE i też jest

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez Trzesio
Opublikowano

Wpadło nowe koło na lato 18 8J ET30 

EF234F65-F33A-4EE5-A345-C67111F560CE.jpeg

190C8A67-5021-43B5-AF36-7C8B2E607F97.jpeg36C126F8-AC10-4AE3-B3AF-C7CA39FCFE1F.jpegD3C2EF24-FB1E-4F0C-BEC3-F853E6B4C7E0.jpegAC18FDF4-2E45-47AD-A1B9-90CBA080BD0D.jpegB028E24A-2F31-42D5-B884-79D3A5D85EDC.jpeg190C8A67-5021-43B5-AF36-7C8B2E607F97.jpeg

 

do tego trafiły się jeszcze jarzma 451 pod 312mm 

92D7D9C1-34D5-4CDA-B69E-7BCB284230C4.jpegB7EAB7AA-9E9F-4C0F-8945-03D1C4DD4CB1.jpeg

 

12FD1869-6BF7-490F-BCFE-08C188A47C27.jpeg

Opublikowano

po co sie bawisz w jakies 312tki ?

pakuj zwrotnice od eSy i robisz co chcesz

Opublikowano
32 minuty temu, Dev napisał:

po co sie bawisz w jakies 312tki ?

pakuj zwrotnice od eSy i robisz co chcesz

Nie każdy zaraz potrzebuje big brake , zresztą zwrotnice z esy pasują p&p do Ori przegubów? 

Opublikowano
12 minut temu, Carol1976 napisał:

Nie każdy zaraz potrzebuje big brake , zresztą zwrotnice z esy pasują p&p do Ori przegubów? 

tak, AJL ma takie same przeguby jak eSa

nie musisz od razu wrzucaj nie wiadomo czego

ale jak tylko zapakujesz 320 to od razu poczujesz róznice

a 312-tki to taki sobie substytut

Opublikowano
1 godzinę temu, Dev napisał:

tak, AJL ma takie same przeguby jak eSa

nie musisz od razu wrzucaj nie wiadomo czego

ale jak tylko zapakujesz 320 to od razu poczujesz róznice

a 312-tki to taki sobie substytut

Spokojnie wleci 345 szukam cały czas zwrotnic w sensownej kasie, chyba ze od w8 pasuja p&p ?

312 wlatuje tylko dlatego ze kończą mi się tarcze a jarzma pod 312 wyrwałem z praktycznie nowymi tarczami za 200zł to szkoda było nie wziąć.

Opublikowano

mam zwrotnice z S4ki z nowymi łozyskami

Opublikowano (edytowane)
W dniu 15.03.2020 o 21:29, Dev napisał:

tak, AJL ma takie same przeguby jak eSa

nie musisz od razu wrzucaj nie wiadomo czego

ale jak tylko zapakujesz 320 to od razu poczujesz róznice

a 312-tki to taki sobie substytut

tak, zapomniałem ,że tutaj jest quattro , ja mam awt ośka to by nie pasowało nic.

a czym zwrotnica z s4 b5 (bo chyba o takiej mowa) różni się od zwrotnicy a4 b7 ?

Edytowane przez Carol1976
Opublikowano

Jak masz w AWTku duże przeguby to wszystko wpada p&p

Opublikowano

Pakuj 340 akurat takie mam ?

Opublikowano
5 godzin temu, Dev napisał:

Jak masz w AWTku duże przeguby to wszystko wpada p&p

Trzeba zmierzyć wieloklin na przebubie czy wystarczy przegub koło gumy żeby wiedzieć jaki mam? Jakie są w ogóle wymiary tych dużych

Opublikowano
19 minut temu, Carol1976 napisał:

Trzeba zmierzyć wieloklin na przebubie czy wystarczy przegub koło gumy żeby wiedzieć jaki mam? Jakie są w ogóle wymiary tych dużych

Idź do sklepu i poproś przegub do S4 i do Twojego auta, jak będzie to samo to jesteś w domu

Opublikowano

Parę nowych rzeczy wpadło w ostatnich dniach miedzy innymi 

Klocki tył i przód do tego tarcze 312mm  

IMG_3762.JPG

IMG_3763.JPG

Wleciała rozpórka i powiem szczerze różnica jest sporo na pewno na koleinach nie strzelają plastiki w środku.

IMG_3772.JPG

 

Do oryginalnych wycieraczek nie miałem już nerwów wiec za grosze dostałem z a6 c5 i wreszcie dolegają do szyby jak trzeba i dobrze ścierają wodę.

IMG_3774.JPG

IMG_3773.JPG

 

 

Opublikowano

Pomalowałem dzisiaj grill w czarny połysk a środek został odświeżony czarnym matem.IMG_3795.JPGIMG_3796.JPG

Opublikowano

Ogarnąłem też fotel kierowcy na który nie mogłem już patrzeć bo ktoś kiedyś czymś szpachlował,kleił pękniecie skóry i chu... wie co jeszcze. 

stara skóra fotela kierowcy :

IMG_3804.JPG

IMG_3805.JPG

wpadł dół z innego fotela i jest o niebo lepiej a fotele w końcu jak na 20lat są w przyzwoitym stanie 

IMG_3802.JPG

Na pewno trzeba będzie je jeszcze wyczyścić bo są strasznie świecące a oparcie kierowcy zostanie poddane lekkiej regeneracji .

 

Przy okazji wleciały dywaniki welurowe na lato a środek został delikatnie ogarnięty po zimie.

IMG_3826.JPG

 

Na listwy drzwi też przyszedł czas bo już ledwo się trzymały a też od dawna miałem ochotę zajrzeć jak wyglądają pod nimi drzwi na szczęście jest  dobrze i ruda tam jeszcze nie zajrzała  :D

g.jpg

IMG_3822.JPG

IMG_3824.JPG

Samochód brudny ale ze względu na sytuacje to nawet strach myć :P

 

 

Opublikowano

Także audi od remontu silnika dostaje już 4 serwis olejowy + płatny NGK i narazie kolejne kilometry pokonuje bez awaryjnie.

F91A2961-CA0F-44C0-8046-A5B48F10B31D.jpeg
 

jestem już umówiony na wyspawanie kompletnego układu dolotowego pod centralny ic tak wiec pomału audi szykuje się na przyjęcie trochę większej mocy i w cale nie wykluczone ze motor nie wyleci jeszcze raz z budy ale to czas pokaże :dance2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...