Marecki1975 Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 witam.mam pytanie odnośnie sprzęgła.po wizycie u rogala okazało sie ze mam za słabe sprzęgło.mam w tym roku w planach wymiane turbiny,coolera i zmiane wydechu.fabryczne sprzęgło nie wytrzymuje 170 km a co dopiero 220km.doradżcie co założyć czy wzmocnionego sachsa czy przeróbkę serii.moze ktos to juz przerabiał.z góry dzieki
martin a4 Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 moze z vr6 lub z r32 bedzie na zapas
Jarol Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Wymień na całkowicie nowe. Seryjne sprzęgło powinno bez problemu wytrzymać 400Nm. Jak płasko będzie poprowadzony moment obrotowy to spokojnie wytrzyma 220-230km.A tak po za tym to VR6 i R32 nie pasuje do A4. A jeśli można zapytać jakie turbo chcesz włożyćżeby uzyskać 220km??? Pamiętaj że pompki też pewnie będziesz musiał zmienić.
boberek Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 moze z vr6 lub z r32 bedzie na zapas czy takie cos było konieczne ?? jesli nie masz zamiaru pisać konkretnie to wcale nie pisz :wallbash: PS co do sprzegła jak kupisz nówke to wytrzyma spokojnie te 180 PS i jakies 380 Nm mozesz smiało jezdzic w AVF średnica jest 240 mm wiec jest wystarczająca zalezy co chcesz jeszcze dłubac i ile chce miec PS na samym końcu modyfikacji chyba ze sam se wgrasz program jak kolega martin na 420 NM i 190 PS z pendrajwa :polew: :> :> :> to moze nie dac rady :tongue4: :kox: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
boberek Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 no ale ile chcesz osiągnąc tym mocy na ile sie szykujesz 200 PS i 400 NM to moze warto by wzmocnic doscisk u radzikowskiego ale myśle ze nower seryjne sprzegło spokojnie wytrzyma
lukaszr Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 nic nie bede sam dłubał,zrobie to u rogala z pirwszej modyfikacji jestem zadowolony.mam zamiar wstawic turbine od 180km wiekszego coolera no i wywalic kata Może zrobię lekkie OT, ale dla mnie to głupota robić powyżej 200 PS w napędzie FWD. Mam 175KM i czasami ESP mi się na 3 biegu włącza, nie wspomnę już na śliskiej nawierzchni. Z AWX po przeróbkach na 220 PS jechałem praktycznie równo więc nie rozumiem po co taka moc.
Jarol Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 nic nie bede sam dłubał,zrobie to u rogala z pirwszej modyfikacji jestem zadowolony.mam zamiar wstawic turbine od 180km wiekszego coolera no i wywalic kata Może zrobię lekkie OT, ale dla mnie to głupota robić powyżej 200 PS w napędzie FWD. Mam 175KM i czasami ESP mi się na 3 biegu włącza, nie wspomnę już na śliskiej nawierzchni. Z AWX po przeróbkach na 220 PS jechałem praktycznie równo więc nie rozumiem po co taka moc. Jak zrobisz 200km i płaski momen około 380Nm wtedy auto nię będzie się bardziej ślizgać niż przy 175km wszystko zależy jak jest poprowadzony przebieg momentu, moc nie ma tu za dużego znaczenia.
lukaszr Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Jak zrobisz 200km i płaski momen około 380Nm wtedy auto nię będzie się bardziej ślizgać niż przy 175km wszystko zależy jak jest poprowadzony przebieg momentu, moc nie ma tu za dużego znaczenia. Zgadza się, ale po cholerę walić tyle KM jak w dieslu i tak najważniejszy moment ? Przecież równie dobrze można zrobić 180KM i moment na poziomie 380Nm, a nie 220KM i taki sam moment.
boberek Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 no własnie mysle ze program jest wystarczający jesli chodzi o FWD ja nie mam programu a wystarczy ze troche popada czy cos to jest masakra ze swiateł ruszyc dynamicznie nie osiągalne a mam 145 i 335 a jak bede mial 170 i 380 to nie wiem na zimówkach nie da sie jezdzic
Jarol Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Jak zrobisz 200km i płaski momen około 380Nm wtedy auto nię będzie się bardziej ślizgać niż przy 175km wszystko zależy jak jest poprowadzony przebieg momentu, moc nie ma tu za dużego znaczenia. Zgadza się, ale po cholerę walić tyle KM jak w dieslu i tak najważniejszy moment ? Przecież równie dobrze można zrobić 180KM i moment na poziomie 380Nm, a nie 220KM i taki sam moment. Po to bo jak zrobisz 220km to wtedy momen o wartości 380Nm masz w zakresie od 2 do 4 tyś obrotów jak masz 170km to powyżej 3 tyś obrotów moment leci w dół i przy 4 tyś jest troszke ponad 300Nm.
lukaszr Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Po to bo jak zrobisz 220km to wtedy momen o wartości 380Nm masz w zakresie od 2 do 4 tyś obrotów jak masz 170km to powyżej 3 tyś obrotów moment leci w dół i przy 4 tyś jest troszke ponad 300Nm. Powtórzę jeszcze raz - zgadza się, ale uważam, że jest to zbędny zabieg i za dużo kombinowania i jest to nieadekwatne pod każdym względem do wyników i osiągów auta.
mirass Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 krata piwa dla tego który założy VRa sprzęgło do wzdłużnie umieszczonego silnika :decayed:
boberek Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 krata piwa dla tego który założy VRa sprzęgło do wzdłużnie umieszczonego silnika :decayed: martin A4 proponował wiec moze bedzie pierwszy :polew: :polew: czyli proponujesz juz nic nie kombinowac,tylko zostawic jak jest.odnosnie sprzegla dzwonilem wczoraj do radzikowskiego i wzmocnienie u niego sprzegla potrwa 2 tygodnie.koszt 1000 a nowe sachsa mam za 650 tylko nie wiem ile wytrzyma hmm ale oczywięcie do AVFa za 650 zł hmm dobra cena tylko sprawdz czy to nie jest do AWXa bo róznią sie średnicą oczywiście do wymiany dolicz jeszcze około 1000 zł na koło dwumasowe :kox:
lukaszr Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 hmm ale oczywięcie do AVFa za 650 zł hmm dobra cena tylko sprawdz czy to nie jest do AWXa bo róznią sie średnicą Na pewno to do AWX chyba, że masz aż tak dobre ceny zakupu. oczywiście do wymiany dolicz jeszcze około 1000 zł na koło dwumasowe :kox: 1350 zł to jest super cena, za 1000 zł sam bym kupił, bo jutro właśnie będę to robił więc ceny są lekko inne
jaro4444 Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 2050 zł kosztuje komplet LUK-a dwumas+tarcza+docisk+ łożysko do AVF
Norbi Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Po to bo jak zrobisz 220km to wtedy momen o wartości 380Nm masz w zakresie od 2 do 4 tyś obrotów jak masz 170km to powyżej 3 tyś obrotów moment leci w dół i przy 4 tyś jest troszke ponad 300Nm. Powtórzę jeszcze raz - zgadza się, ale uważam, że jest to zbędny zabieg i za dużo kombinowania i jest to nieadekwatne pod każdym względem do wyników i osiągów auta. Misiek to nie tak. To ,że kiedyś tam dałeś rade Adamooo to świadczy tylko o tym ,że albo Adaś dał pupki z emocji, albo nie miał tych 2XX iluś tam kuni. Sens robienia mocniejszego autka jest zawsze i to nawet ośki. W europie utarło się ,że wartość graniczna dla przedniego napędu to 250KM, na co w hameryce reagują śmiechem. Aftka zzaaa wielkiej wody mają dużo więcej kuni i dają radę, mowa tu cały czas o FWD oczywiście.Jeżeli moment wyjdzie jakiś masakryczny to poprostu trzeba się tego auta nauczyć i nie ma żadnego prawa obejchać 230 koni 170 konny sprzęt. Modyfikuj chłopie ile tylko Twoja kieszeń zniesie, załóż dobre (miękkie) szerokie gumy i do przodu, co z tego że przypalisz przez chwile...później już tylko będzie lepiej. Pzdr.
ctv Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 załóz swieze sprzegło i wystarczy chyba ze w planach 600nm
adams78 Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Modyfikuj chłopie ile tylko Twoja kieszeń zniesie, załóż dobre (miękkie) szerokie gumy i do przodu, co z tego że przypalisz przez chwile...później już tylko będzie lepiej. Na suchym tak. A na mokrym? lub takim solonym, mokrym błocku jakie teraz jest? trakcja pojawi się od trójki... depnięcie na skręconych kołach zawsze skończy się zerwaniem przyczepności Wg mnie powyżej 200KM w dizlu przy FWD to jakieś nieporozumienie. Nikt mnie nie przekona, że prowadzenie takiego auta na codzień po mieście nie jest męczące. Tylko Q. Co do sprzęgła - w FWD nowa seria powinna dać radę. Zawsze możesz je wzmocnić - powinno być lepiej niż wzmacniany Sachs
tony_tr Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Wg mnie powyżej 200KM w dizlu przy FWD to jakieś nieporozumienie. A benzyna zachowuje się inaczej?
adamooo Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 nic nie bede sam dłubał,zrobie to u rogala z pirwszej modyfikacji jestem zadowolony.mam zamiar wstawic turbine od 180km wiekszego coolera no i wywalic kata Może zrobię lekkie OT, ale dla mnie to głupota robić powyżej 200 PS w napędzie FWD. Mam 175KM i czasami ESP mi się na 3 biegu włącza, nie wspomnę już na śliskiej nawierzchni. Z AWX po przeróbkach na 220 PS jechałem praktycznie równo więc nie rozumiem po co taka moc. musimy się ścignąć 2 raz (w sumie odjeżdżałem na każdym biegu na wyższych obrotach bo to duża locha gt22 i się później wkręca niż mała turbina AWX, po drugie jechałem w 2 osoby + wypchany bagażnik :gwizdanie:) a po 3 jak jest program zrobiony w głową to mało poślizgu jest.. teraz mam 200 PS..i porównamy 170 vs 200..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się