Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B5 Avant 2001r. S4ntorinblau by Tasior


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 minut temu, tasior87 napisał:

340x34 z A8 D3 4.2

Jak to chcesz "skleić" do eSy ?

Opublikowano
42 minuty temu, Dev napisał:

Jak to chcesz "skleić" do eSy ?

Poprawiłem sie bo chodziło mi o tarcze 360x34. Mam adaptery pod tarcze 13mm.

Opublikowano

Bawisz się w druciarstwo, będzie biło, szkoda tarcz. 

Opublikowano
4 minuty temu, Dev napisał:

Bawisz się w druciarstwo, będzie biło, szkoda tarcz. 

Nie ja pierwszy robię to na adapterze i jakoś nie widziałem żeby ktoś szczególnie na to narzekał. Wiadomo, że najlepiej dla pewnosci warto unikać takich kombinacji ale w tym przypadku nie jest to możliwe. Wolałem założyć dystans, a mieć dla zapasu wiekszą i grubszą tarcze. Złożę to na czujniku zegarowym, odpowiednio dotrę tarcze i zobaczę. Może nie sprawdzi się twój czarny scenariusz. 

Już mi pisałeś o niejakiej konieczności przerabiania mocowań przewodów na zaciskach o których nikt nic nie wie. 

Opublikowano (edytowane)

Ale wy kombinujcie z tymi hamulcami.?

Po pierwsze polecam na przyszłość kupować zaciski z pheatona ja płaciłem za sztukę po 50zl A nie jak zaciski z A8 po 200szt. Co do tarcz z przodu to jedynie p&p wchodzą tarcze z RS4 B5 tylko że tam grubość jest 32mm. Z adapterami 12-13 mm tarcze z A8 D3/pheatona 360 tylko nie każdy może dać taki duży dystans (et felgi)

Ja zakładam tarcze z a7 356 34mm. Et jest tylko wyższe o 6mm od Ori tarcz i można się pobawić by nie było żadnego dystansu. Można też dać inna piastę i będzie bez zabawy

Co do tyłu 300mm na Ori zacisku to mega głupi pomysł. Klocek malutki, tarczy nie łapie całej ehh.

Najlepsza opcja na tył do Quattro jest 330 stoczone na 326 chodź nie trzeba, porównaj sobie klocków jakie ty zakładasz a jakie powinny być.

Co do przewodów to przód musi być dłuższy a tył do zmiany. Polecam odrazu zakupu z trochę rurki miedzianej i cały układ wymienić bo te stare to już się wydłużyły ? jak chcesz przewody to polecam tych. Zrobisz sobie przewód jaki chcesz

PRZEWODY-HAMULCOWE.PL

Konfigurator przewodów elastycznych

 

 

IMG_20190528_163952.jpg

IMG_20190528_124221.jpg

Edytowane przez przemolll
Opublikowano
46 minut temu, przemolll napisał:

Najlepsza opcja na tył do Quattro jest 330 stoczone na 326 chodź nie trzeba, porównaj sobie klocków jakie ty zakładasz a jakie powinny być.

Od czego tarcza 330? I jaki zacisk pod to ?

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, tasior87 napisał:

Już mi pisałeś o niejakiej konieczności przerabiania mocowań przewodów na zaciskach o których nikt nic nie wie. 

Jak zalozysz przewody tak jak sa oryginalnie zamontowane w phaetonie to bedziesz wiedzial dlaczego trzeba go inaczej poprowadzic. Poza tym przy dystansie zmienia Ci się ET no i coś też musisz zrobić z tylnym ET.

Ale jak już to zrobisz to trzeba ustawiać na nowo geometrię bo zmieni Ci się położenie środka ciężkości. 

Mogles zapytać zanim się za to wszystko zabrałeś, bo można wszystko zrobić tak jak należy i bez obciążania kieszeni.

Edytowane przez Dev
Opublikowano
1 godzinę temu, tasior87 napisał:

Od czego tarcza 330? I jaki zacisk pod to ?

Tarcza S4/S5 B8, A6 C7 lub Q5tka

Zacisk S4 B6/7 lub VW T5(Po małej przeróbce

Opublikowano
5 godzin temu, Dev napisał:

Poza tym przy dystansie zmienia Ci się ET no i coś też musisz zrobić z tylnym ET.

Ale jak już to zrobisz to trzeba ustawiać na nowo geometrię bo zmieni Ci się położenie środka ciężkości. 

Koła mam aktualnie schowane to te 13 mm tylko poprawi wygląd.

Wraz z heblami wkładam całe zawieszenie przód i tył więc tak czy siak będę robił geometrię.

Zostaje już jak jest. Najwyżej jak uda mi się upolować zaciski tył z S4 B6 to je założę. 

Na chwilę obecną nie trzeba mi nic większego. Oby tylko Dev nie wykrakał i nie było bicia na przednim heblu.

Opublikowano
5 godzin temu, tasior87 napisał:

Koła mam aktualnie schowane to te 13 mm tylko poprawi wygląd.

Wraz z heblami wkładam całe zawieszenie przód i tył więc tak czy siak będę robił geometrię.

Zostaje już jak jest. Najwyżej jak uda mi się upolować zaciski tył z S4 B6 to je założę. 

Na chwilę obecną nie trzeba mi nic większego. Oby tylko Dev nie wykrakał i nie było bicia na przednim heblu.

Najprościej dac zaciski tył z T5. Jarzma  tył dajesz z A6 C6 na tarcze 330/22mm, jak chcesz to mam nowe

Opublikowano

Śliczna b5, będę tu częściej zaglądał, szczególnie wnętrze. :D

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Dev napisał:

Najprościej dac zaciski tył z T5. Jarzma  tył dajesz z A6 C6 na tarcze 330/22mm, jak chcesz to mam nowe

Zaciski widzę, że po 100zł/szt.

Po ile jarzma i w ogóle z jakich wersji silnikowych podchodzi ?

Jakie to tarcze i za ile ?

Godzinę temu, KonradA4troop napisał:

Śliczna b5, będę tu częściej zaglądał, szczególnie wnętrze. :D

Dzięki. Za wnętrze to się będę zabierał jak założę już zawieszenie i hamulce. 

Dotarł już zestaw strong z colourlocka do kompleksowej regeneracji tapicerki skórzanej. 

29bdefcea5ee68d2med.jpg

Edytowane przez tasior87
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 godziny temu, tasior87 napisał:

Zaciski widzę, że po 100zł/szt.

Po ile jarzma i w ogóle z jakich wersji silnikowych podchodzi ?

Jakie to tarcze i za ile ?

Po świętach Ci napiszę bo z bani nie pamietam

Opublikowano

Jarzma ok 150zl szt nowe z TRW. Tyle ja płaciłem. Do tego musisz jeszcze mieć. Tulejki redukujące gwint z m12 na m10 i zamontować je w nowym jerzmie+ nowe śruby. A i zapomniałem dystans 10mm miedzy jarzmo a zwrotnicę gdy stosujesz tarcze z S4 b8  chyba że dasz tarcze z a6c6 to wtedy teoretycznie bez ale tego nie sprawdzałem. W dodatku zacisku z T5 musisz przełożyć z starego zacisku mechanizm ręcznego i go delikatnie wygiąć bo zawadza o zwrotnice. /Dlatego wydaje mi się że lepiej stosować dystans i tarcze z S4 b8 bo w przypadku tej z A6 może być większy problem z tym mechanizmem ręcznego./ W dodatku musisz zrobić na zamowieni nowy przewód hamulcowy. Bo my mamy inny system przykręcania. Potrzebujesz przewodu dł 330mm i końcówek Kpe-9 kpe-7. 

A wracając do dystansu pod tarcze bić akurat nie muszą. Ale to i tak głupota tak jak Dev pisze. Obstawiam że Na 90%i tak piasty będą do wymiany bo będzie bicie promieniste. Więc mogłeś w cenie dystansów kupić inne piasty do których nie potrzeby był by ci dystans.

Opublikowano
W dniu 25.12.2019 o 00:20, Dev napisał:

Po świętach Ci napiszę bo z bani nie pamietam

Czego Dev nie możesz otrzymywać wiadomości Priv?

Opublikowano
Godzinę temu, tasior87 napisał:

Czego Dev nie możesz otrzymywać wiadomości Priv?

Nie wnikaj,  co potrzebujesz ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Dev napisał:

Nie wnikaj,  co potrzebujesz ?

Mam zamiar wymienić elastyczne przewody na oploty i chciałem się dowiedzieć co robisz jak nie idzie ruszyć normalnie tego polaczenia ze sztywnym. Ucinasz sztywny przewód hamulcowy i sztukujesz z miedziaka? 

Opublikowano
17 minut temu, tasior87 napisał:

Mam zamiar wymienić elastyczne przewody na oploty i chciałem się dowiedzieć co robisz jak nie idzie ruszyć normalnie tego polaczenia ze sztywnym. Ucinasz sztywny przewód hamulcowy i sztukujesz z miedziaka? 

przód, tył ?

Opublikowano
Godzinę temu, Dev napisał:

przód, tył ?

Przód. 

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, tasior87 napisał:

Przód. 

zrób zdjecie tyłu zacisku z tą blaszką do podtrzymywania przewdu sztywnego z oryginalnym przewodem  to Ci napisze co trzeba zrobic zeby zapodac oplot

Edytowane przez Dev

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...