Dev Opublikowano 23 Grudnia 2019 Opublikowano 23 Grudnia 2019 W dniu 23.12.2019 o 22:30, tasior87 napisał(a): 340x34 z A8 D3 4.2 Rozwiń Jak to chcesz "skleić" do eSy ?
tasior87 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2019 W dniu 23.12.2019 o 22:35, Dev napisał(a): Jak to chcesz "skleić" do eSy ? Rozwiń Poprawiłem sie bo chodziło mi o tarcze 360x34. Mam adaptery pod tarcze 13mm.
Dev Opublikowano 23 Grudnia 2019 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Bawisz się w druciarstwo, będzie biło, szkoda tarcz.
tasior87 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2019 W dniu 23.12.2019 o 23:38, Dev napisał(a): Bawisz się w druciarstwo, będzie biło, szkoda tarcz. Rozwiń Nie ja pierwszy robię to na adapterze i jakoś nie widziałem żeby ktoś szczególnie na to narzekał. Wiadomo, że najlepiej dla pewnosci warto unikać takich kombinacji ale w tym przypadku nie jest to możliwe. Wolałem założyć dystans, a mieć dla zapasu wiekszą i grubszą tarcze. Złożę to na czujniku zegarowym, odpowiednio dotrę tarcze i zobaczę. Może nie sprawdzi się twój czarny scenariusz. Już mi pisałeś o niejakiej konieczności przerabiania mocowań przewodów na zaciskach o których nikt nic nie wie.
przemolll Opublikowano 24 Grudnia 2019 Opublikowano 24 Grudnia 2019 (edytowane) Ale wy kombinujcie z tymi hamulcami.? Po pierwsze polecam na przyszłość kupować zaciski z pheatona ja płaciłem za sztukę po 50zl A nie jak zaciski z A8 po 200szt. Co do tarcz z przodu to jedynie p&p wchodzą tarcze z RS4 B5 tylko że tam grubość jest 32mm. Z adapterami 12-13 mm tarcze z A8 D3/pheatona 360 tylko nie każdy może dać taki duży dystans (et felgi) Ja zakładam tarcze z a7 356 34mm. Et jest tylko wyższe o 6mm od Ori tarcz i można się pobawić by nie było żadnego dystansu. Można też dać inna piastę i będzie bez zabawy Co do tyłu 300mm na Ori zacisku to mega głupi pomysł. Klocek malutki, tarczy nie łapie całej ehh. Najlepsza opcja na tył do Quattro jest 330 stoczone na 326 chodź nie trzeba, porównaj sobie klocków jakie ty zakładasz a jakie powinny być. Co do przewodów to przód musi być dłuższy a tył do zmiany. Polecam odrazu zakupu z trochę rurki miedzianej i cały układ wymienić bo te stare to już się wydłużyły ? jak chcesz przewody to polecam tych. Zrobisz sobie przewód jaki chcesz Konfigurator przewodów elastycznych - Przewody hamulcowe PRZEWODY-HAMULCOWE.PL Konfigurator przewodów elastycznych Edytowane 24 Grudnia 2019 przez przemolll
tasior87 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2019 W dniu 24.12.2019 o 07:07, przemolll napisał(a): Najlepsza opcja na tył do Quattro jest 330 stoczone na 326 chodź nie trzeba, porównaj sobie klocków jakie ty zakładasz a jakie powinny być. Rozwiń Od czego tarcza 330? I jaki zacisk pod to ?
Dev Opublikowano 24 Grudnia 2019 Opublikowano 24 Grudnia 2019 (edytowane) W dniu 23.12.2019 o 23:52, tasior87 napisał(a): Już mi pisałeś o niejakiej konieczności przerabiania mocowań przewodów na zaciskach o których nikt nic nie wie. Rozwiń Jak zalozysz przewody tak jak sa oryginalnie zamontowane w phaetonie to bedziesz wiedzial dlaczego trzeba go inaczej poprowadzic. Poza tym przy dystansie zmienia Ci się ET no i coś też musisz zrobić z tylnym ET. Ale jak już to zrobisz to trzeba ustawiać na nowo geometrię bo zmieni Ci się położenie środka ciężkości. Mogles zapytać zanim się za to wszystko zabrałeś, bo można wszystko zrobić tak jak należy i bez obciążania kieszeni. Edytowane 24 Grudnia 2019 przez Dev
Dev Opublikowano 24 Grudnia 2019 Opublikowano 24 Grudnia 2019 W dniu 24.12.2019 o 07:54, tasior87 napisał(a): Od czego tarcza 330? I jaki zacisk pod to ? Rozwiń Tarcza S4/S5 B8, A6 C7 lub Q5tka Zacisk S4 B6/7 lub VW T5(Po małej przeróbce
tasior87 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2019 W dniu 24.12.2019 o 09:28, Dev napisał(a): Poza tym przy dystansie zmienia Ci się ET no i coś też musisz zrobić z tylnym ET. Ale jak już to zrobisz to trzeba ustawiać na nowo geometrię bo zmieni Ci się położenie środka ciężkości. Rozwiń Koła mam aktualnie schowane to te 13 mm tylko poprawi wygląd. Wraz z heblami wkładam całe zawieszenie przód i tył więc tak czy siak będę robił geometrię. Zostaje już jak jest. Najwyżej jak uda mi się upolować zaciski tył z S4 B6 to je założę. Na chwilę obecną nie trzeba mi nic większego. Oby tylko Dev nie wykrakał i nie było bicia na przednim heblu.
Dev Opublikowano 24 Grudnia 2019 Opublikowano 24 Grudnia 2019 W dniu 24.12.2019 o 14:37, tasior87 napisał(a): Koła mam aktualnie schowane to te 13 mm tylko poprawi wygląd. Wraz z heblami wkładam całe zawieszenie przód i tył więc tak czy siak będę robił geometrię. Zostaje już jak jest. Najwyżej jak uda mi się upolować zaciski tył z S4 B6 to je założę. Na chwilę obecną nie trzeba mi nic większego. Oby tylko Dev nie wykrakał i nie było bicia na przednim heblu. Rozwiń Najprościej dac zaciski tył z T5. Jarzma tył dajesz z A6 C6 na tarcze 330/22mm, jak chcesz to mam nowe
KonradA4troop Opublikowano 24 Grudnia 2019 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Śliczna b5, będę tu częściej zaglądał, szczególnie wnętrze.
tasior87 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2019 (edytowane) W dniu 24.12.2019 o 19:42, Dev napisał(a): Najprościej dac zaciski tył z T5. Jarzma tył dajesz z A6 C6 na tarcze 330/22mm, jak chcesz to mam nowe Rozwiń Zaciski widzę, że po 100zł/szt. Po ile jarzma i w ogóle z jakich wersji silnikowych podchodzi ? Jakie to tarcze i za ile ? W dniu 24.12.2019 o 20:22, KonradA4troop napisał(a): Śliczna b5, będę tu częściej zaglądał, szczególnie wnętrze. Rozwiń Dzięki. Za wnętrze to się będę zabierał jak założę już zawieszenie i hamulce. Dotarł już zestaw strong z colourlocka do kompleksowej regeneracji tapicerki skórzanej. Edytowane 24 Grudnia 2019 przez tasior87 1
Dev Opublikowano 24 Grudnia 2019 Opublikowano 24 Grudnia 2019 W dniu 24.12.2019 o 20:59, tasior87 napisał(a): Zaciski widzę, że po 100zł/szt. Po ile jarzma i w ogóle z jakich wersji silnikowych podchodzi ? Jakie to tarcze i za ile ? Rozwiń Po świętach Ci napiszę bo z bani nie pamietam
przemolll Opublikowano 26 Grudnia 2019 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Jarzma ok 150zl szt nowe z TRW. Tyle ja płaciłem. Do tego musisz jeszcze mieć. Tulejki redukujące gwint z m12 na m10 i zamontować je w nowym jerzmie+ nowe śruby. A i zapomniałem dystans 10mm miedzy jarzmo a zwrotnicę gdy stosujesz tarcze z S4 b8 chyba że dasz tarcze z a6c6 to wtedy teoretycznie bez ale tego nie sprawdzałem. W dodatku zacisku z T5 musisz przełożyć z starego zacisku mechanizm ręcznego i go delikatnie wygiąć bo zawadza o zwrotnice. /Dlatego wydaje mi się że lepiej stosować dystans i tarcze z S4 b8 bo w przypadku tej z A6 może być większy problem z tym mechanizmem ręcznego./ W dodatku musisz zrobić na zamowieni nowy przewód hamulcowy. Bo my mamy inny system przykręcania. Potrzebujesz przewodu dł 330mm i końcówek Kpe-9 kpe-7. A wracając do dystansu pod tarcze bić akurat nie muszą. Ale to i tak głupota tak jak Dev pisze. Obstawiam że Na 90%i tak piasty będą do wymiany bo będzie bicie promieniste. Więc mogłeś w cenie dystansów kupić inne piasty do których nie potrzeby był by ci dystans.
tasior87 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2020 W dniu 24.12.2019 o 23:20, Dev napisał(a): Po świętach Ci napiszę bo z bani nie pamietam Rozwiń Czego Dev nie możesz otrzymywać wiadomości Priv?
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 W dniu 7.01.2020 o 18:27, tasior87 napisał(a): Czego Dev nie możesz otrzymywać wiadomości Priv? Rozwiń Nie wnikaj, co potrzebujesz ? 1
tasior87 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2020 W dniu 7.01.2020 o 19:33, Dev napisał(a): Nie wnikaj, co potrzebujesz ? Rozwiń Mam zamiar wymienić elastyczne przewody na oploty i chciałem się dowiedzieć co robisz jak nie idzie ruszyć normalnie tego polaczenia ze sztywnym. Ucinasz sztywny przewód hamulcowy i sztukujesz z miedziaka?
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 W dniu 7.01.2020 o 21:26, tasior87 napisał(a): Mam zamiar wymienić elastyczne przewody na oploty i chciałem się dowiedzieć co robisz jak nie idzie ruszyć normalnie tego polaczenia ze sztywnym. Ucinasz sztywny przewód hamulcowy i sztukujesz z miedziaka? Rozwiń przód, tył ?
tasior87 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2020 W dniu 7.01.2020 o 21:42, Dev napisał(a): przód, tył ? Rozwiń Przód.
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 7.01.2020 o 22:44, tasior87 napisał(a): Przód. Rozwiń zrób zdjecie tyłu zacisku z tą blaszką do podtrzymywania przewdu sztywnego z oryginalnym przewodem to Ci napisze co trzeba zrobic zeby zapodac oplot Edytowane 7 Stycznia 2020 przez Dev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się