aretur Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 witam. Mam problem z moim autem więc liczę, ze ktos mi pomoze. Od paru lat borykam sie z problem przeladowania. Musze sie w koncu za to porzadnie zabrac bo lato sie zbliza i dalsze wyjazdy wiec wrzucam logi do oceny. Wiem, ze przeladowanie to problem zaworka n75 albo gruszka albo zapieczone kierownice. Prosze o ocene tych logow i zwrocenie uwagi na n75 i jego wysterowanie. Korzystam z zaworka od EGR zamiast n75. Przeladowania sa konkretne i auto zbiera sie bardzo ostro do przodu tak ze osiaga doladowanie 2500 i przeladowuje. Jedne logi dynamiczne udalo sie zrobic do 4000 bez odcięcia reszta jest z blędem. EGR mam zaślepiony kulką na przewodzie. Dynamiczny: Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_7dQ0V.html (kilka logów każdy z odcięciem) Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_9PGLN.html (log bez błędu) Statyczny: Grupy 018, 023: http://vaglogi.pl/log-018_023_G494zv0.html Grupy 004, 007, 013: http://vaglogi.pl/log-004_007_013_1hczf.html Grupy 000, 001, 003: http://vaglogi.pl/log-000_001_003_CU3M3M.html Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_Z2ghS.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_O40P3P.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_v34580u.html
cysiek18 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Nie znam się na dieslach ale po co zamiast n75 dałeś zawór od recyrkulacji (N18 chyba ) on przypadkiem nie jest wolniejszy ? Nie lepiej zrobić tak jak w serii i założyć oryginalny n75 i wtedy szukać dalej przyczyny ?
wesz82 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Zamienil nki bo mial i tak zaslepiony egr. Sa zamienne chodz ktos kiedys twierdzil ze maja inne napiecia.. Kolego zakup vacuometr i sprawdz jak daje vacum.do tego wejdz w 11bs i sprawdz ile daje podcisnienie na gruszke podpinajac vacuometr pod wezyk od gruszki..
aretur Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2018 (edytowane) ruch sztangi po odpięciu i przypięciu wężyka z gruszki puszczenie strzykawki po wcześniejszym zassaniu i ruch sztangi w dół. test bs 011 - ruch sztangi Zamieszczam kilka filmików z ruchu sztangi w moim passacie. Jak na zimnym silniku zasysałem powietrze z gruszki strzykawką to powinna się tak sama strzykawka cofać po zassaniu i sztanga iść w dół ??? W jakim przypadku można mowić ze gruszka jest nieszczelna jak sprawdzamy ją strzykawką?? Edytowane 17 Kwietnia 2018 przez aretur
wesz82 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Ruch wyglada na poprawny tj długosc i bez zacinek. Zmierz podcisninie vacu na gruszke. Jak jest ok to wtryski na stół..
aretur Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2018 46 minut temu, wesz82 napisał: Ruch wyglada na poprawny tj długosc i bez zacinek. Zmierz podcisninie vacu na gruszke. Jak jest ok to wtryski na stół.. Wtryski w vagu korelacja nie jest wieksza niz 0.5 na kazdym cylindrze wiec wydaja mi sie ok. Nie czuje tez telepania buda auta. Mam nadzieje ze wyjecie plus wyczyszczenie rozwiaze problem turbiny koszt 450 zl. Wolabym nie robic na darmo a potem brac sie za wtryski bo ich w ogole nie podejrzewalem a dales mi do myslenia.
wesz82 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Wtrysku w vp nie sprawdzisz vagiem.. Ja bym nie ruszał turba bo rych jest ok. Masz kata???
aretur Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Różnica dawki wtrysku jest w vcds raport 013 bodajze. korelacja od -2 do + 2. Spokojnie da sie to sprawdzic. Kata mam.
machina Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Tymbardziej oblukaj vavcum.Wyczyścić porządnie turbinę i po problemie.
kamil-vag Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Wysterowanie N75 idzie w granice 100%, ponieważ ECU widząc wysokie wartości ciśnienia doładowania próbuje to ciśnienie zbić. Zobacz sobie jak to wygląda w BS - im wyższe wysterowanie tym ciśnienie niższe. To jest tak jakby wskazanie zamknięcia zaworka, czyli 100% zamknięcia powinno zbić ciśnienie. A u Ciebie nic to nie daje i wywala tryb awaryjny... Tak jak kolega wyżej napisał - turbo na stół i wyczyścić porządnie geometrię.
Tom_ Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 przed czyszczeniem turbiny sprawdzić podciśnienie.. po filmiku nie widać aby miała opory lub przycinała
kamil-vag Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Pany podciśnienia to zazwyczaj się sprawdza jak turbo ma niedoładowanie... no chyba, że N75 się zacina i jest otwarty na maxa, puszczając pełne podciśnienie. Ale jakby coś nie tak było z N75 to na BS by tak ładnie nie zmieniał wysterowanie z ON/OFF To, że turbo przeładowuje pod obciążeniem nie oznacza, że w trybie BS będzie to widać po ruchu sztangi...
Tom_ Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 Kamil, zdejmij u siebie podciśnienie i sprawdź co się stanie;)
kamil-vag Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 jak co się stanie ? Siłownik turbiny odpuści - zmienna geometria ustawi się w pozycję minimalnego doładowania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się