Przeciep Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Witam mam problem z którym sobie nie potrafię poradzić od dłuższego czasu. Jeździłem z tym już po 5 mechanikach żaden nie wie a jeden to już pobił wszystko mówiąc że to uszczelka pod głowicą [emoji23][emoji23] a więc chodzi o to że powyżej 3 tysięcy obrotów przeważnie na 3 4 lub 5 biegu auto tak zmuli że jedzie ledwo co 120km/h i nie przekracza więcej niż 2 tys obrotów. Słyszałem różne opcje że może to być przepływomierz, zawór n75, zasyfione łopatki turba a nawet filtr paliwa. Może ktoś miał identyczny przypadek i mógłby mi coś doradzić. Silnik to dokładnie 1.9 Tdi afn 110km Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka
Przeciep Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2018 I dodam jeszcze że problem znika dopiero po ponownym odpaleniu auta ale gdy znowu przekrocze te 3 tysiące obrotów znowu to samo Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka
przem8 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 (edytowane) Pierwsze co to pasuje sprawdzić błędy vagiem i zrobić logi. Jeśli masz tam zmienną geometrię w turbinie to obstawiam zapieczone kierownice i samochód wpada w tryb awaryjny. Znajdź kogoś kumatego z vagiem lub kup kabel za 40zł i sam ogarnij temat pod kątem diagnostyki. Edytowane 23 Kwietnia 2018 przez przem8
Przeciep Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Czyli diagnostyka vagiem powinna wykazać co jest nie tak? Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka
Przeciep Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Okej dzięki za pomoc Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka
Arek8888 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 W moim przypadku była wina zarówno zapieczonej geometrii, nieszczelnego N75 i uszkodzonego przepływomierza. Jeśli chcesz sprawdzić w jakim stanie jest geometria, to podepnij się pod vaga i włącz tryb basic settings w grupie 11 silnika (11BS). Wówczas zawór N75 powinien cyklicznie otwierać i zamykać zmienną geometrię. Dzięki temu mniej więcej sprawdzisz czy ten ruch jest płynny i w pełnym zakresie, czy może coś się zacina.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się