Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ile kosztuje 250koni ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 30.04.2018 o 14:27, RumJanek napisał:

Na poważnie to nikt tobie nie powie ile kosztuje, bo nikt nie wie co masz, jakie części chcesz włożyć, pytanie też czy wypluje twoje auto te 250ps, na dodatek masz oskie czy quattro? - bo jeśli to drugie, to chcesz mieć te 250 w programie czy na kołach, bo to różnica...

RumJanek możesz wyjaśnić mi bardziej swoją wypowiedź? Przymierzam się do programu i to mnie zastanowiło :)

Opublikowano

Chyba chodzilo o to ze w osce przy 250hp i tak trakcji nie zobaczysz. W szczegolnosci na mokrym.

Opublikowano

chodzilo o moc na silniku lub na kolach.  Wiadomo, ze przez straty na napedzie na kolach jest znacznie mniejsza niz generowana bezposrednio przez silnik :)

Opublikowano
1 minutę temu, DivaynEays napisał:

chodzilo o moc na silniku lub na kolach.  Wiadomo, ze przez straty na napedzie na kolach jest znacznie mniejsza niz generowana bezposrednio przez silnik :)

Dziękówa :thumbup1:

A czy mam rozumieć że jeśli chciałbym przykładowe 250KM jak w temacie wyżej to wtedy pasowałoby mierzyć drogową hamownią czy po prostu większą moc robić aby na kołach było 250KM?

 

Opublikowano

no jezeli chcesz 250 na kolach to musisz zrobic wieksza moc ogolnie. Jak duza to juz zalezy od napedu, czy oska czy quattro (ten drugi ma baardzo duze straty na napedzie)

Opublikowano

mam quattro, czyli rozumiem że np programem samym osiągnę 170KM to w praktyce będzie ich mniej...shit

A jest duża różnica pomiędzy hamownią na rolkach a drogową?

Opublikowano

Jeszcze z innej beczki. Łatwo i tanio tu uzyskać 250KM (mowa o 2.0 TFSI) ale wiele opinii krazy o tym, ze A4 B7... nie skręca. Że silnik jest za bardzo wysunięty do przodu (w B8 go jednak trochę cofnęli) i podsterowność jest wręcz zabójcza. Czy zatem robiąc te 250KM albo i więcej nie kończymy z autem tylko do jazdy na wprost? Ktoś może potwierdzić tą rzekomą słabiznę B7 na łukach?

 

Opublikowano

Ja akurat mam od niedawna równe 250 koni w 1.8T. Mam wszystko policzone. 

- FMIC 1200 pln

- wtryski 250 pln ( fart)

- Turbina 1500 pln

- tip kwasiak 250 pln

- dp 300 pln

- program duuużo mniej niż 1200 pln jak niektórzy podają. 

 

Minus sprzedane graty z BEX, a one się cenią. Więc nie wyszło tak srogo. Przy okazji wyszło,że pompa paliwa do wymiany. Jak uporam się z nią to zapewne trochę skręci się turbo i będzie ponad 270 koni. 

Opublikowano
7 godzin temu, devildrum napisał:

Ja akurat mam od niedawna równe 250 koni w 1.8T. Mam wszystko policzone. 

- FMIC 1200 pln

- wtryski 250 pln ( fart)

- Turbina 1500 pln

- tip kwasiak 250 pln

- dp 300 pln

- program duuużo mniej niż 1200 pln jak niektórzy podają. 

 

Minus sprzedane graty z BEX, a one się cenią. Więc nie wyszło tak srogo. Przy okazji wyszło,że pompa paliwa do wymiany. Jak uporam się z nią to zapewne trochę skręci się turbo i będzie ponad 270 koni. 

powodzenia na seryjnym kolektorze i wydechu 270+ :P

Opublikowano
13 minut temu, DivaynEays napisał:

powodzenia na seryjnym kolektorze i wydechu 270+ :P

Nie ma szans

Opublikowano

Oczywiscie, ze nie ma. Koszty modow do 250-26X sa jeszcze tanie. Powyzej tego juz koszty diametralnie wzrastaja, wydech, kolektor swoje kosztuje i kazda kolejna niespodzianka co wyjdzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...