johnnythebest Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 W dniu 30.04.2018 o 14:27, RumJanek napisał: Na poważnie to nikt tobie nie powie ile kosztuje, bo nikt nie wie co masz, jakie części chcesz włożyć, pytanie też czy wypluje twoje auto te 250ps, na dodatek masz oskie czy quattro? - bo jeśli to drugie, to chcesz mieć te 250 w programie czy na kołach, bo to różnica... RumJanek możesz wyjaśnić mi bardziej swoją wypowiedź? Przymierzam się do programu i to mnie zastanowiło
bartez90 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Chyba chodzilo o to ze w osce przy 250hp i tak trakcji nie zobaczysz. W szczegolnosci na mokrym.
DivaynEays Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 chodzilo o moc na silniku lub na kolach. Wiadomo, ze przez straty na napedzie na kolach jest znacznie mniejsza niz generowana bezposrednio przez silnik
johnnythebest Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 1 minutę temu, DivaynEays napisał: chodzilo o moc na silniku lub na kolach. Wiadomo, ze przez straty na napedzie na kolach jest znacznie mniejsza niz generowana bezposrednio przez silnik Dziękówa A czy mam rozumieć że jeśli chciałbym przykładowe 250KM jak w temacie wyżej to wtedy pasowałoby mierzyć drogową hamownią czy po prostu większą moc robić aby na kołach było 250KM?
DivaynEays Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 no jezeli chcesz 250 na kolach to musisz zrobic wieksza moc ogolnie. Jak duza to juz zalezy od napedu, czy oska czy quattro (ten drugi ma baardzo duze straty na napedzie)
johnnythebest Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 mam quattro, czyli rozumiem że np programem samym osiągnę 170KM to w praktyce będzie ich mniej...shit A jest duża różnica pomiędzy hamownią na rolkach a drogową?
Unf Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Jeszcze z innej beczki. Łatwo i tanio tu uzyskać 250KM (mowa o 2.0 TFSI) ale wiele opinii krazy o tym, ze A4 B7... nie skręca. Że silnik jest za bardzo wysunięty do przodu (w B8 go jednak trochę cofnęli) i podsterowność jest wręcz zabójcza. Czy zatem robiąc te 250KM albo i więcej nie kończymy z autem tylko do jazdy na wprost? Ktoś może potwierdzić tą rzekomą słabiznę B7 na łukach?
devildrum Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 Ja akurat mam od niedawna równe 250 koni w 1.8T. Mam wszystko policzone. - FMIC 1200 pln - wtryski 250 pln ( fart) - Turbina 1500 pln - tip kwasiak 250 pln - dp 300 pln - program duuużo mniej niż 1200 pln jak niektórzy podają. Minus sprzedane graty z BEX, a one się cenią. Więc nie wyszło tak srogo. Przy okazji wyszło,że pompa paliwa do wymiany. Jak uporam się z nią to zapewne trochę skręci się turbo i będzie ponad 270 koni.
DivaynEays Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 7 godzin temu, devildrum napisał: Ja akurat mam od niedawna równe 250 koni w 1.8T. Mam wszystko policzone. - FMIC 1200 pln - wtryski 250 pln ( fart) - Turbina 1500 pln - tip kwasiak 250 pln - dp 300 pln - program duuużo mniej niż 1200 pln jak niektórzy podają. Minus sprzedane graty z BEX, a one się cenią. Więc nie wyszło tak srogo. Przy okazji wyszło,że pompa paliwa do wymiany. Jak uporam się z nią to zapewne trochę skręci się turbo i będzie ponad 270 koni. powodzenia na seryjnym kolektorze i wydechu 270+
Dev Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 13 minut temu, DivaynEays napisał: powodzenia na seryjnym kolektorze i wydechu 270+ Nie ma szans
DivaynEays Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 Oczywiscie, ze nie ma. Koszty modow do 250-26X sa jeszcze tanie. Powyzej tego juz koszty diametralnie wzrastaja, wydech, kolektor swoje kosztuje i kazda kolejna niespodzianka co wyjdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się