daglas Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Opublikowano 7 Maja 2018 2 godziny temu, lukaszlsw napisał: Gdzie kasują 1600 za hamownie? O strojenie mu chodzilo 1
lukaszlsw Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 zrozumiałem po prostu zszokowała mnie ta cena a miałem kilka różnych aut po "hamowni"
KubiaK Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 (edytowane) Panowie a gdzie Wy robicie te hybrydy i ten przykladowy koszt podany przez Holmatro to rozumiem obowiazuje przy zwrocie starego turbo ?? ogolnie moja ori k03 ze wzgledu na swoj wiek dycha juz coraz ciezej i sie tak zastanawiam czy w ogole jest sens jej regeneracji przy tak smiesznych kosztych hybrydy ... czesci firmy CNC ?? co lepsze mellet czy CNC ? jeden pies ? Ja ostatnio widzialem calego korasa do k03 za 82 $ - oczywiscie na aliexpress Edytowane 8 Maja 2018 przez KubiaK
daglas Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Opublikowano 8 Maja 2018 1 godzinę temu, KubiaK napisał: Panowie a gdzie Wy robicie te hybrydy i ten przykladowy koszt podany przez Holmatro to rozumiem obowiazuje przy zwrocie starego turbo ?? ogolnie moja ori k03 ze wzgledu na swoj wiek dycha juz coraz ciezej i sie tak zastanawiam czy w ogole jest sens jej regeneracji przy tak smiesznych kosztych hybrydy ... czesci firmy CNC ?? co lepsze mellet czy CNC ? jeden pies ? Ja ostatnio widzialem calego korasa do k03 za 82 $ - oczywiscie na aliexpress To jest koszt przerobienia Twojej sprezarki naie hybryde chociaz moze niektore firmy biora Twoje turbo na podmianke
HOLMATRO Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 Perun bierze na podmianke i u niego 2200 taka przyjemność. Ja robiłem u Geremiego i oddałem swoją na hybrydę, mam mały przebieg i była w dobrym stanie wiec sie udało. Problemem jest muszla która prawie zawsze jest popękana, pytanie jak w jakim miejscu i jak bardzo. Jeśli jest śmietnik nowa muszka Ok 500 zł. P.S. Perun nie wsadzi ci K04 do środka, pytałem prosiłem powiedzieli ze nie robią. A geremi z uśmiechem wzial i zaczął rezać. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
KubiaK Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 a na Dolnymslasku nie ma jakiegos magika ? te zdalne roboty jakos do mnie nie przemawiaja ehhh
HOLMATRO Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 Tez jestem z Dolnego i wysyłałem do Geremiego, bo robi sam osobiście i jak w Perunie „monter” usłyszał ze rozmawiam tez z Geremim to odrazu zmiana tonu. W perunie maja wszystko na miejscu i od reki, ale to gromada monterów i tyle. Moje zdanie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
KubiaK Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 masz jakies foty tej hybrydy ?? jaki jest zakres prac ? mam na mysli co dokladnie jest robione ? rdzen zostaje taki sam i wjezdza wiekszy wirnik + rzezbienie muszli zeby weszlo czy jak to tam wyglada ? : >
HOLMATRO Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Środek ma mi geremi wysłać zdjęcia jeszcze Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1
black4 Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Hey, Tak Geremi do K03 z 2.0 TFSI wkłada cały core K04-0064, duży wirnik, kółko kompresora billet cnc, stary core może Ci odesłać Pozdrawiam 1
KubiaK Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 (edytowane) no widze, ze tam w muszli rzezba poszla , ten caly Geremi nie czuje leku widze - z ciekawosci we Wro nikt sie nie chce podjac takiej operacji nie wyglada zle - moze sie na mowie jak doprowadze cala reszta interesuje mnie tez temat wtryskow - oprocz tego , ze kolega kolegi i tuner co bierze za to hajs komus mowil to czy komus przy 300 kuca odcina paliwo ? wtrysk sie zapetla itp ? wszyscy laduja te wtryski ale powrzechnie wiadomo, ze te od Ski wytrzymuja pod 500 kuca a my tutaj rozmawiamy o 300... wiec ja sie grubo zastanawiam czy te wtryski to taki must have : > ktos zna w ogole wydajnosc stockow w cc ? sa kalkulatory i mozna to sobie obliczyc ale ciezko znalesc jakies sensowne informacje w necie.. ogolnie ja mam tipa wiec tez jestem dosc mocno ograniczony momentem... interesuje mnie do 300 kuca i 400 niutow max. i sie zastanwiam czy wtryski sa niezbedne... : > a przy hybrydzie przewody olej/ woda zostaja takie same? : > Edytowane 10 Maja 2018 przez KubiaK
HOLMATRO Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Na 300 koni nie zmieniaj wtrysków, seria ogarnie. Generalnie potrafią uciągnąć 330 koni, ale musza byc w dobrym stanie. Dzięki hybrydzie możesz śmiało przekroczyć granice 300 koni, ale jeśli wtryski sa w złym stanie to Ok 300 bedzie granicą... stad by nie ryzykować braku możliwości wykorzystania potencjału turbiny montujemy wydajniejsze wtryskiwacze. Hybryda od Geremiego potrafi dmuchnąć 350 koni, ale to jej katowanie i długo tak nie pokręci. 330 to rozsądna granica. Co do przewodów nic sie nie zmienia, wsadzasz przykrecasz i jedziesz. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
KubiaK Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 dzieki za info. tak tez myslalem ze w okolicach 300 seria jeszcze uciagnie... a w sumie wiecej mnie nie interesuje, bo chce jeszcze zachowac jakas bezpieczna rezerwe - pocisku to i tak z tego nie zrobimy raczej ale przynajmniej sie bedzie lepiej odpychalo przy niewygorwanych kosztach
baloquattro Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 no widze, ze tam w muszli rzezba poszla , ten caly Geremi nie czuje leku widze - z ciekawosci we Wro nikt sie nie chce podjac takiej operacji nie wyglada zle - moze sie na mowie jak doprowadze cala reszta interesuje mnie tez temat wtryskow - oprocz tego , ze kolega kolegi i tuner co bierze za to hajs komus mowil to czy komus przy 300 kuca odcina paliwo ? wtrysk sie zapetla itp ? wszyscy laduja te wtryski ale powrzechnie wiadomo, ze te od Ski wytrzymuja pod 500 kuca a my tutaj rozmawiamy o 300... wiec ja sie grubo zastanawiam czy te wtryski to taki must have : > ktos zna w ogole wydajnosc stockow w cc ? sa kalkulatory i mozna to sobie obliczyc ale ciezko znalesc jakies sensowne informacje w necie.. ogolnie ja mam tipa wiec tez jestem dosc mocno ograniczony momentem... interesuje mnie do 300 kuca i 400 niutow max. i sie zastanwiam czy wtryski sa niezbedne... : > a przy hybrydzie przewody olej/ woda zostaja takie same? : > Czy te 300 KM i 400 Nm bedzie bezpieczne dla Tipa ? Tez mam tip i sie zastanawiam ile skrzynia wytrzyma
Hołowczyc20 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Czy te 300 KM i 400 Nm bedzie bezpieczne dla Tipa ? Tez mam tip i sie zastanawiam ile skrzynia wytrzyma Bez problemu,skoro radzą sobie w 3.0TDI gdzie momentu jest ponad 400Nm,a podkręcone mają po 600Nm i nic się nie dzieje,więc w benzynie tym bardziej sobie poradzi zwłaszcza,że moment rozkłada się w dużo większym zakresie obrotów.
baloquattro Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 (edytowane) Przepraszam za pytanie niegodne posiadacza 2.0 T ? Jakie spalanie będzie miało takie 300 tfsi ? Jak wtryski od s3 i pompa mocniejsza znaczyło by, ze większe spalanie. Ktoś się orientuje o ile % podkręcana jest dawka paliwa ? Edytowane 16 Maja 2018 przez baloquattro
KubiaK Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 W dniu 15.05.2018 o 00:34, Hołowczyc20 napisał: Bez problemu,skoro radzą sobie w 3.0TDI gdzie momentu jest ponad 400Nm,a podkręcone mają po 600Nm i nic się nie dzieje,więc w benzynie tym bardziej sobie poradzi zwłaszcza,że moment rozkłada się w dużo większym zakresie obrotów. Tutaj niebylbym takim optymista , skrzynia niby ta sama ale oznaczenia sa rozne - czy sa jakies roznice ? Nie wiem. Natomiast wiem ,ze limiter ustawiony jest na 400 niutow a skrzynia znosi max 500 niutow. I to jest oficjalne info Audi. 600 to juz igranie z ogniem =] Nawet jesli skrzynia to znosi to na pewno olej sie juz grzeje niezle - co za tym idzie przyspieszamy jej koniec .
HOLMATRO Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 20 godzin temu, baloquattro napisał: Przepraszam za pytanie niegodne posiadacza 2.0 T ? Jakie spalanie będzie miało takie 300 tfsi ? Jak wtryski od s3 i pompa mocniejsza znaczyło by, ze większe spalanie. Ktoś się orientuje o ile % podkręcana jest dawka paliwa ? Spalanie będzie mniejsze, po zestrojeniu silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się