Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kręci tylko rozrusznik, nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Wczoraj podczas jazdy auto nagle mi zgasło i już nie chciało odpalić. Kręci tylko samym rozrusznikiem.

Po zholowaniu, podłączyłem pod VAGA:

16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too High

        P0343 - 35-00 - -

16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)
P0012 - 35-10 - - - Intermittent

Na rozrządzie jest zrobione 10k km, ciśnienie oleju było wtedy prawidłowe (przynajmniej coś takiego usłyszałem od mechanika).

Zdjąłem pokrywę zaworów, napinacz "pod obciążeniem" ani drgnie w dół.

 

Jakieś sugestie?

 

Z góry dzięki za odpowiedź :)

 

Pozdrawiam :hi:

 

 

 

 

 

Edytowane przez dawowo
Opublikowano (edytowane)

Sprawdź co pokazuje w kanale 93.

Możliwe, że też padł czujnik wałka lub położenia wału.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Czujnik wałka właśnie wymieniłem, jest to samo..



Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Sprawdzałeś co pokazuje vag w gr.93? Może się rozrząd rozjechał. Możesz sprawdź czy jest iskra na świecach.

Opublikowano

Iskra na swiecach jest. Jak będę miał dostęp do kompa to sprawdzę.

Świece są suche i nie czuć paliwa w otworach

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

@przem8,

 

A powiedz mi - może to być wina komputera? Rozebrałem go, wygląda nieciekawie. Po ostrym zalaniu, a wali grzybem jak cholera.. :facepalm:

 

Przed zimą nabyłem nowe "cacko" i teraz wychodzi :angry:

Opublikowano
Sprawdzałeś co pokazuje vag w gr.93? Może się rozrząd rozjechał. Możesz sprawdź czy jest iskra na świecach.

Grupa 93:

RPM 0/MIN

LOAD 100%

IDLE STABILIZATION 0.0 CF

 

Tak kręci:

 

 

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Opublikowano
17 godzin temu, dawowo napisał:

A powiedz mi - może to być wina komputera? Rozebrałem go, wygląda nieciekawie. Po ostrym zalaniu, a wali grzybem jak cholera.. :facepalm:

Może być, drożny masz odpływ pod podstawą aku?

Opublikowano (edytowane)

Drożny.

 

Sporadycznie podczas odpalania ukazuje się jeszcze taki błąd:

17939 - Camshshaft Timing Adjustment: Open Circuit

        P1531 - 35-00 - -

 

+ oczywiście ten przy każdej próbie rozruchu:

 

16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too High

        P0343 - 35-00 - -

 

Skoro czujnik położenia wałka rozrządu został wymieniony to pozostał chyba do sprawdzenia sam w sobie rozrząd?

Ewentualnie może być coś z ciśnieniem oleju?

Edytowane przez dawowo
Opublikowano

Po odczycie gr.93 niby rozrząd jest wzorowo ustawiony chyba, że czujnik oszukuje. Sprawdzałeś miernikiem czy napięcie na czujniku jest prawidłowe? Podaje paliwo podczas odpalania? Sprawdzenie fizyczne rozrządu i ewentualnie bezpieczników nie zaszkodzi http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17939/P1531/005425

 

Opublikowano

Sprawa wyjaśniona.

Tylko 1/4 wałka wydechowego się obraca, reszta stoi w miejscu.

Pytanie ile zaworów pogiętych i ile wyniesie remont głowicy ??

Opublikowano
4 godziny temu, dawowo napisał:

Sprawa wyjaśniona.

Tylko 1/4 wałka wydechowego się obraca, reszta stoi w miejscu.

Pytanie ile zaworów pogiętych i ile wyniesie remont głowicy ??

kolego ściągaj głowice i zobacz czy nie uszkodziło gładzi cylindrów bo może się okazać że naprawa tego silnika jest nieopłacalna i zostanie szukanie drugiego słupka 

Opublikowano

Jeśli kupować wałki to od AWT? Bo gdzieś mi kiedyś mknęło, że od AEB są mocniejsze

Opublikowano
1 godzinę temu, dawowo napisał:

Jeśli kupować wałki to od AWT? Bo gdzieś mi kiedyś mknęło, że od AEB są mocniejsze

głowica zostaje stara ?

wałki wydechowe w obu silnikach maja te same numery wiec wydech na pewno nie jest twardszy a o ssącym się nie wypowiem 

Opublikowano
W dniu 21.05.2018 o 22:38, dawid221 napisał:

głowica zostaje stara ?

wałki wydechowe w obu silnikach maja te same numery wiec wydech na pewno nie jest twardszy a o ssącym się nie wypowiem 

To będę wiedział pod koniec tygodnia, mam dostać wycenę..

Jeśli będzie to potężna kwota, to myślałem o zakupie już zregenerowanej głowicy. Dobry pomysł??

Opublikowano
13 minut temu, dawowo napisał:

To będę wiedział pod koniec tygodnia, mam dostać wycenę..

Jeśli będzie to potężna kwota, to myślałem o zakupie już zregenerowanej głowicy. Dobry pomysł??

rozmawiałem ze znajomym co pracował w firmie co sprzedawała takie głowice własnie po regeneracjach i szczerze ja bym nie kupił . 

Myślę ze lepiej i taniej kupić używkę i samemu regenerować 

 

Opublikowano
W dniu 19.05.2018 o 23:06, dawid221 napisał:

kolego ściągaj głowice i zobacz czy nie uszkodziło gładzi cylindrów bo może się okazać że naprawa tego silnika jest nieopłacalna i zostanie szukanie drugiego słupka 

Właśnie szukam głowicy, stara zatarta :)
Pytanie dlaczego. Trzeba będzie znowu pompę sprawdzić ?

Opublikowano
3 godziny temu, dawowo napisał:

Właśnie szukam głowicy, stara zatarta :)
Pytanie dlaczego. Trzeba będzie znowu pompę sprawdzić ?

skoro góra jest przytarta to ściągaj miskę i zobacz jak wygląda dół silnik bo może być w takim samym stanie  ?

Opublikowano

co było przyczyną?

pasek rozrządu pękł po 10Tys?

czy wałek pękł?

Opublikowano
20 godzin temu, WYSKUN napisał:

co było przyczyną?

pasek rozrządu pękł po 10Tys?

czy wałek pękł?

Wałek pękł ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...