Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A6 C5 3.0 nie wkręca się na obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

Posiadam Audi A6 c5 3.0 multitronic. Jednego dnia nagle Audi odmówiło posłuszeństwa. Nie wkręca się na obroty max to 1200 i słychać tak jak by brakowało powietrza.

Po przeskanowaniu błedów komputerem, nie znalazło żadnych błędów.

Została zmieniona przepustnica na drugą żadnych efektów. Sprawdzone całe podciśnienie, odmy.

Na gazie czy to benzynie zachowuje się identycznie.

Po odłączeniu przepływomierza nie widać żadnych efektów jedynie co to wyskakuje błąd od przepływomierza.

Audi przed tym pracowało bardzo dobrze wkręcało się na obroty, miało moc.

Ktoś ma jakieś propozycje co mogłoby być nie tak, albo co ewentualnie można by było sprawdzić.

Edytowane przez oslidz
Opublikowano

Hmm a patrzyłeś na filtr powietrza? Może dolot się czymś zapchał?

Na jałowym normalnie się wykręca ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Na biegu jałowym nie wkręca się też, nie można użytkować samochodu nawet z miejsca nie można ruszyć. Rurki od powietrza sprawdzone , filtr ok, testowane nawet bez filtra powietrza.

Dodam że samochód odpala normalnie i równo chodzi na biegu jałowym.

Edytowane przez oslidz
więcej informacji
Opublikowano

Pedał gazu sprawny? Nie przeskoczył rozrząd ani nic nie zmieliło w silniku? Wydechu nikt dla jaj Ci nie zatkał?

 

Opublikowano

Pedał gazu według komputera zmienia się bardzo ładnie( rośnie od 0 do 100%) w miarę naciskania go.

Wydech sprawdzony jest przepustowość, dodatkowo katalizatory zostały wycięte już dawno temu (około 2 lata)

Co do silnika to odpala bardzo dobrze i chodzi na wolnych obrotach bardzo równo. Według komputera na kanałach (90 i 93) ustawienia przestawiacza wałka rozrządu wahają się maksymalnie od -0.5% do 0.5%. Postaram się sprawdzić jeszcze ciśnienie na cylindrach jak będę miał wyniki to podeślę.

Opublikowano

Nie wierzę, że to coś z silnikiem. Pewnie coś w osprzęcie.

Daj znać jak znajdziesz przyczynę, bo jestem ciekaw.

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich. Miał może ktoś podobny przypadek? Znajomy ma identyczne objawy jak w pierwszym poście i nie wie od czego zacząć. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.

Edytowane przez Leon Leo
Opublikowano

Mamy wywróżyć ze szklanej kuli na podstawie podanych informacji?

Jakie kroki diagnozy zostałe podjęte do tej pory? Co stwierdzono, co wykluczono? Czy auto zostało podłączone pod komputer diagnostyczny? Jeżeli tak z jakim wynikiem?

Opublikowano

" Audi odmówiło posłuszeństwa. Nie wkręca się na obroty max to 1200 i słychać tak jak by brakowało powietrza.

Po przeskanowaniu błedów komputerem, nie znalazło żadnych błędów."

 

"Na biegu jałowym nie wkręca się też, nie można użytkować samochodu nawet z miejsca nie można ruszyć. Rurki od powietrza sprawdzone , filtr ok, testowane nawet bez filtra powietrza.

Dodam że samochód odpala normalnie i równo chodzi na biegu jałowym."

 

Objawy identyczne jak w cytatach. Więcej na razie nie diagnozowane, bo nie bardzo wiadomo czego się czepić.

Opublikowano (edytowane)

Adaptacja przepustnicy była robiona? Jakie wskazania są z przepływki? Podciśnienia wszystkie są na miejscu? Stało się to nagle czy z czasem się nasilało?

 

 

Iskra na świecach sprawdzana? Wszystkie cewki sprawne? Filtr paliwa w jakim stanie? Pompa paliwa to samo, sprawdzić jakie daje ciśnienie. Wyciągnąć wtryski i zobaczyć jak pracują, może być zaworek zwrotny na listwie paliwowej uszkodzony, zawór który nim steruje. Szukać w osprzęcie.

Edytowane przez Langista

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...