WESP 0 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Prosze o podpowiedz.... poczytałem juz troszke na forum i w sekcji diesle i warsztat ale ..... Czy nalezy wymienic termostat - skoro otwiera obieg przy 73 stopniach - w kabinie jest ciepło ale zrobie test na kanale 51 (prośba który przycisk nalezy przytrzymac na klimatronicu aby wywołać kody - ma ktos foto?) Temperatura na blacie nie dochodzi do 90 tylko ok. 80 stopni logów nie robiłem bo nie wiem u kogo moge zrobic w Radomiu (znacie kogos kto je robi - nie pytam o ASO) Czy mozna starym sposobem przytkac chlodnice i czy to cos da ???? Wiec czy wymiana termostatu pomoze - czytałem (sekcja warsztat) ze u niektórych po wymianie term. nic sie nie zmieniło odnosinie temp. na blacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 W B6 to się raczej nie sprawdzi na klimatronicu niestety. Koszt termostatu to ponad 80 zł w ASO plus oring uszczelniający 4zł to nie taki duży koszt a teraz jeździsz na niedogrzanym silniku.Czujnik temperatury to raczejnie jest bo wtedy by Ci temperatura na zegarach wariowała więc raczej termostat.Nie zasłaniaj chłodnicy żadnymi tekturkami itd. to nie duży fiat!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesand 0 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Czy nalezy wymienic termostat - skoro otwiera obieg przy 73 stopniach Nie ma się co zastanawiać, termostat do wymiany, prawidłowa temperatura otwarcia to 86 st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 U mnie też dobija do 82-83 stopnie i będę wymieniał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Prosze o podpowiedz.... poczytałem juz troszke na forum i w sekcji diesle i warsztat ale ..... Czy nalezy wymienic termostat - skoro otwiera obieg przy 73 stopniach - w kabinie jest ciepło ale zrobie test na kanale 51 (prośba który przycisk nalezy przytrzymac na klimatronicu aby wywołać kody - ma ktos foto?) Temperatura na blacie Na twoim miejscu sprawdził bym najpierw przy pomocy VAG-a czujnik temperatury który może być uszkodzony. W dziale diagnostyka jest to bardzo dobrze opisane. Jeżeli zdecydujesz się na wymianę termostatu to masz linka z aukcja oryginalnego termostatu identycznego jak ten z ASO za niższą kwotę http://www.allegro.pl/item550412376_termostat_audi_seat_skoda_octavia_volkswagen_org.html Miałem podobne problemy i wymieniłem termostat a i tak skończyło się na czujniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WESP 0 Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 czujnik wymieniłem X 2008 ori 79 PLN (bo skakała temperatura) Zastanwaima sie nad jednym - czy jak przyjda temp. letnie stan sie wyrówna (90) i bedzie ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Może i się trochę podniesie a nawet dojdzie w lecie do 90, ale zastanów się ile będziesz jeździł na niedogrzanym (nawet w lecie), koszt dodatkowo spalanego paliwa szybko przekroczy koszt termostatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 To pozostaje ci wymiana termostatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopeckk 0 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Miałem to samo.Dzisiaj termostat wymieniłem i wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WESP 0 Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 A czy wiecie gdzie jest umniejscowiony termostat w AWX??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Termostat masz na lewym boku silnika patrząc od strony miejsca kierowcy. Znajduje się on pod króćcem rurowym przykręconym do bloku za osłoną rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 czujnik wymieniłem X 2008 ori 79 PLN (bo skakała temperatura) Zastanwaima sie nad jednym - czy jak przyjda temp. letnie stan sie wyrówna (90) i bedzie ok? jazda na niedogrzanym silniku to para wodna w komorze korbowej oraz pod pokrywa rozrzadu, a to skutkuje woda w oleju i szybsza smiercia turbiny, koszt 2000 rowniez nastepuje wieksze zuzycie turbiny, przez smarowanie olejem ktory nie osiagnal temperatury roboczej, wieksze zuzycie paliwa, silnika itp, itp... warto oszczedzac te 84 zl, moze trzeba bylo kupic daewoo lanos, byloby duzo taniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 wymien termostat, dziwne ceny tutaj padają ja wymieniłem termostat koszt 34 zł plus 20 zł wymiana, dodam ze nie kupowałem w aso , teraz temp 90 stopni i ani drgnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 wymien termostat, dziwne ceny tutaj padają ja wymieniłem termostat koszt 34 zł plus 20 zł wymiana, dodam ze nie kupowałem w aso , teraz temp 90 stopni i ani drgnie tia. nieori termostaty to loteria, tobie sie trafil ok, jezeli ktos trafi na felerny, wyda o wiele wiecej... takie oszczednosci sa nieoplacalne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 przecież termostat to nie jest skąplikowane urządzenie jak jest nowy to powinien działać poprawnie a co ori dzaają na innej zasadzie? , płaci sie tylko za ASO ,za termostat bez sensu przepłacać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Czy nalezy wymienic termostat - skoro otwiera obieg przy 73 stopniach - w kabinie jest ciepło ale zrobie test na kanale 51 (prośba który przycisk nalezy przytrzymac na klimatronicu aby wywołać kody - ma ktos foto?) W B6 nie ma mozliwości sprawdzenia temperatury i innych rzeczy na klimatroniku..., tylko w B5 była ta opcja przecież termostat to nie jest skąplikowane urządzenie jak jest nowy to powinien działać poprawnie a co ori dzaają na innej zasadzie? , płaci sie tylko za ASO ,za termostat bez sensu przepłacać Były juz przypadki, że ktos załozył termostat za kilkanascie złotych i przestał działac po paru dniach..., także lepiej nie ryzykowac i kupic ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mczekaj5 1 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Koledzy w takim razie mam pytanie jak poznac czy mam do wymiany czujnik G62 czy termostat..? mam AWX i autko przy jezdzie po miescie trzyma sie na blacie na temperaturze około 80.. po podpieciu do vaga wyszlo 78-83 a autko latało sporo wczesniej po obwodnicy krakowa więc odpada zimny silnik.. jak sie go troche potrzepie po drodze jest i 90 stopni ale jak zjechałem na stacje postałem an luzie kilka minut 2-3-4 tempertura znow spada na blacie tak jak podczas jazdy po mieście.. co może być nie tak .. czy termostat...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 czy termostat...? raczej tak, wszystko wskazuje, że się nie zamyka w porę, coś na jego temat : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=202618 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mczekaj5 1 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Już tylko się zaloguję i doczytam sobie ...dzieki za pomoc.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielony04 0 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 przecież termostat to nie jest skąplikowane urządzenie jak jest nowy to powinien działać poprawnie a co ori dzaają na innej zasadzie? , płaci sie tylko za ASO ,za termostat bez sensu przepłacać Ciekawe ale mijające się z prawdą ( znajomy trafił na dobry za trzecim razem) Aczkolwiek żaden nie był zepsuty całkowicie ( nie trzymały temperatury raz za dużo raz za mało) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się