Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Jak się przygotować do wizyty w BRK TUNING.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem dlaczego tylko do 6tys obrotów.   Wiesz co jest warte te 1200zł tylko teraz to bym zmienił wtryski i może ten dp bo ic jest i miałem założyć to i dopiero jechać ale sprawy rodzinne uniemożliwiły mi montaż tego a byłem umówiony . 

Wiem że nie warto na raty bo jeszcze raz bd płacił ale osoby nie które wcześniej pisały że spokojnie 200 na seri pójdzie i tym się sugerowałem teraz tego żałuję no ale cóż za głupotę trzeba płacić:-P 

Opublikowano

Zadowolił bo czuć tą różnice i to bardzo . Tylko jak chcesz to robić Marcin13 to pomyśl nad wtryskiem i 

Dołoż ic bo naprawdę można za śmieszne pieniądze kupić a różnica będzie i wtedy może ci wskoczyć 200km jak coś pochwal się ?

Opublikowano

Moze uda Ci sie wytargowac cene duzo nizsza jako korekte softu, mozliwe, ze nie skasuja Cie tyle ile tym razem :)

Opublikowano

Na pewno będę rozmawiał na ten temat . Ale powiem tylko tyle że warto korzystać z tego tunera:-) 

Opublikowano

zycie jest za krotkie zeby jezdzic seryjnym(mulowatym) 1.8T :P

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
24 minuty temu, Dragon7820 napisał:

Wiem że nie warto na raty bo jeszcze raz bd płacił ale osoby nie które wcześniej pisały że spokojnie 200 na seri pójdzie i tym się sugerowałem teraz tego żałuję no ale cóż za głupotę trzeba płacić:-

Teraz już wiesz co i  jak to ogarniesz temat ☺

ja też tak chciałem jak Ty sam program .ale  po czytałem forum i kupiłem. wtryski z  bexa i  Ic  z  bex . 

Myślę będzie Oki. Międzyczasie wpadł swap quattro i  myślę teraz można więcej. To sprzedałem wtryski z  bex i  kupiłem z  bama. Teraz miało być turbo z  bex ale kusi mnie hybryda . . Parę mądrych osób z  forum mi  pisało zrob raz  a dobrze. Bo później się okaże że 200km mało i  zaś  koszta. 

Powodzenia w dalszych modach ☺

Opublikowano
3 minuty temu, Misieqq7 napisał:

Teraz już wiesz co i  jak to ogarniesz temat ☺

ja też tak chciałem jak Ty sam program .ale  po czytałem forum i kupiłem. wtryski z  bexa i  Ic  z  bex . 

Myślę będzie Oki. Międzyczasie wpadł swap quattro i  myślę teraz można więcej. To sprzedałem wtryski z  bex i  kupiłem z  bama. Teraz miało być turbo z  bex ale kusi mnie hybryda . . Parę mądrych osób z  forum mi  pisało zrob raz  a dobrze. Bo później się okaże że 200km mało i  zaś  koszta. 

Powodzenia w dalszych modach ☺

dlatego ja zrobilem od razu 300+ i nie bede tykac juz chyba dalej, choc malo sie zrobilo po 2 tygodniach :D

Opublikowano
27 minut temu, Dragon7820 napisał:

Tylko jak chcesz to robić Marcin13 to pomyśl nad wtryskiem

Dołoż ic bo naprawdę można za śmieszne pieniądze kupić a różnica będzie i wtedy może ci wskoczyć 200km

U mnie bym musiał znowu wymieniać wielozawór i kłaść nowe przewody miedziowe fi 8 mm i prawdopodobnie wtryskiwacze bo mam LPG... Pozniej pewnie wieksze heble bo seryjne szalu nie robia.... Koszta koszta koszta hehe Ale fakt seria 150 KM szalu nie robi....

Opublikowano

Tak to jest jak się ktoś nakręci i nie pomyśli ? ale powiem ci ze warto się w to bawić:-) 

Opublikowano

Chłopaki potrzebuje pomocy założyłem drugi ic zrobiłem z 8km i zaczęłem wyprzedzać auto zgasło i odpala ale zaraz gaśnie , wyjełem pompę sai i zaślepiłem te dwa przewody. Stoję na drodze co robić??

Opublikowano
1 minutę temu, Dragon7820 napisał:

Chłopaki potrzebuje pomocy założyłem drugi ic zrobiłem z 8km i zaczęłem wyprzedzać auto zgasło i odpala ale zaraz gaśnie , wyjełem pompę sai i zaślepiłem te dwa przewody. Stoję na drodze co robić??

Spadła ci rura z IC, turbo i całe powietrze ucieka ci na zewnątrz lub spadł tip z turbo.

Odepnij przepływomierz i zobacz czy odpala :)

I koniecznie spróbuj podłączyć z powrotem ten waż 

 

Opublikowano

Gdzie go szukać:-P 

Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, Dragon7820 napisał:

Gdzie go szukać:-P 

Przy puszcze filtra powietrza, miedzy puszką a tip

Edytowane przez cysiek18
Opublikowano

Mam odpalił , mogę tak jechać??

Opublikowano

Lepiej nie bo wciągniesz jakiś syf do silnika. Lepiej znaleźć nieszczelność której obecność potwierdziło odpięcie przepływomierza. 

Opublikowano

Zależy kto co od auta oczekuje po programie. Ja sam osobiście zrobiłem sobie, żeby ładował od 3800 RPM, doładowanie na poziomie 1bar. Poniżej mam 0.7bar. Dla mnie taki program super, do spokojnej jazdy nie pompuje turbo do ostro, tylko powyżej :) a afr utrzymany na poziomie 12.4

 

U Ciebie stawiam na doładowanie 0.8-0.9bar max. Ogólnie delikatny soft i nie ma co więcej modzić. Jeżeli chciałbyś drugi IC, to doładowanie wtedy można ustawić na 1.3 bar - standardowe uciągnie ;)

Opublikowano

Dzięki jesteś wielki

Opublikowano
W dniu 21.05.2018 o 20:34, Dragon7820 napisał:

Na pewno będę rozmawiał na ten temat . Ale powiem tylko tyle że warto korzystać z tego tunera:-) 

Cześć i co, dowiadywałeś się ile za korektę biorą? Bo zastanawiam się czy warto jechać z samym drugim ic i większe wtryski. DP nie chcę wkładać, bo boję się o normy, ale z drugiej strony, to nie wiem w jakim stanie jest katalizator po 12 latach.

Opublikowano

Nie dzwoniłem bo muszę wtryski wsadzić inne i wymienić filtr paliwa oraz zrobić coś z ładowaniem bo słaby prąd był i mówił o tym. 

Opublikowano
16 godzin temu, Marcin Lipiński napisał:

Cześć i co, dowiadywałeś się ile za korektę biorą? Bo zastanawiam się czy warto jechać z samym drugim ic i większe wtryski. DP nie chcę wkładać, bo boję się o normy, ale z drugiej strony, to nie wiem w jakim stanie jest katalizator po 12 latach.

jak nie chcesz DP to tutaj masz temat ,ktory zastapi ori kata i spelni normy .

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...