Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Problemy z odpalaniem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z Audi A4 B7 2006r. z silnikiem BRB. 
Problem polegał na tym, ze silnik miał drgania na postoju, przy większych obrotach nie było tego, zauważyłem równierz dymienie. 
Byłem u mechanika sprawdzilismy wartosci wtrysków, niby wszysko ok, przy okazji sprawdziłem plecionke też ok. 
Wczoraj nie mogłem odpalić, auto odpaliło i sgasło po sekundzie, później juz nie załapał. Czytałem rózne wątki o podobnych problemach. 
Wyczytałem ze mogło zalać ECU, a akurat padało intensywnie :) suchutko. Sciągałem kanape i sprawdzałem popmke paliwa słychać ją :) 
Popsikałem plaka iii odpalił, jezdziłem do rozgrzania silnika, zgasiłem, odpaliłem... silnik wystygł i dalej odpala bez problemu, ale drgania są dalej :) 
Moze miał ktoś podobny problem i mógł by mi pomóc?  Czytałem naprawde wiele tematów, i ciezko wyczuć problem, myślałem o uszczelaniaczach na wstryskach. 
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc. 
Opublikowano

Zrób logi z korekcji wtryskiwaczy 013+018+023 zobaczymy jak to wygląda.

Postaw na próbę auto przodem w dół, tak, żeby bak był wyżej od silnika i zobacz czy wtedy są problemy... 

Opublikowano
W dniu 24.05.2018 o 11:17, kamil-vag napisał:

Zrób logi z korekcji wtryskiwaczy 013+018+023 zobaczymy jak to wygląda.

Postaw na próbę auto przodem w dół, tak, żeby bak był wyżej od silnika i zobacz czy wtedy są problemy... 

Cześć, dzięki za odpowiedź, logi zrobię w poniedziałek umówiłem się już z mechanikiem. A co do sprawdzenia auta w pozycji przodem do dołu, to zrobiłem to i silnik chodził fajnie, nie wiem czy akurat miał ten moment czy po prostu pomogło że stoi w takiej pozycji :)

Opublikowano

Błąd P0301 zapłon cylindra 1, wypadanie zapłonow. 

Pojawił się taki błąd po dzisiejszym podpięcie pod komputer. 

Co sądzicie o tym? 

Opublikowano

Prawdopodobnie pierwsza pompka czasami nie ma co pompować bo przez uszkodzone jej dolne uszczelnienie dostają się do szyny paliwowej w głowicy, spaliny z cylindra.

Może to być też powodem zapowietrzania się instalacji paliwowej i problemów z porannym rozruchem , potwierdza to "test górki":hi:

Opublikowano
1 minutę temu, piotrsob1 napisał:

Prawdopodobnie pierwsza pompka czasami nie ma co pompować bo przez uszkodzone jej dolne uszczelnienie dostają się do szyny paliwowej w głowicy, spaliny z cylindra.

Może to być też powodem zapowietrzania się instalacji paliwowej i problemów z porannym rozruchem , potwierdza to "test górki":hi:

Dzisiaj rano odpalalem niestety dalej na Plak, i po pracy również, z tym że po pracy właśnie złapał tak jakby na jeden baniak, zgasł, odpaliłem drugi raz rozruszal się i było ok. 

Pojechałem prosto do mechanika i taki wlssnie błąd wyskoczył. 

Opublikowano

Mówił że wyczyści i podogina konektory pompowtryskiwaczy. I powinno pomóc :D

Opublikowano

jest też mała szansa że to zapowietrzanie występuje w innym miejscu układu paliwowego , ( pompa tandemowa , przewody , filtr paliwa )

Przydały by się logi grup 013, 018 i 023 robione na biegu jałowym od momentu odpalania  potem na rozgrzanym silniku .

za każdym razem logować po kilka minut .

 

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Antona4 napisał:

Mówił że wyczyści i podogina konektory pompowtryskiwaczy. I powinno pomóc :D

Doginanie konektorów pomaga na błędy przerwy / zwarcia cewki pompowtryskiwacza :whistling:

Wypadanie zapłonów może mieć kilka przyczyn , nie tylko konektory :hi::decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Dzięki wielkie za zainteresowanie i odpowiedź :) w środę wrzucę logi :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...