piotrsob1 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Opublikowano 6 Czerwca 2018 (edytowane) Jak podciśnienia do N75 i gruchy turbiny podłączone prawidłowo , to zostaje tylko ( jako przyczyna przeładowania ) przycinająca się zmienna geometria Turbo pompujące grubo ponad to co ECU by chciało na pewno przyczyni się do uwydatnienia wszystkich słabych punktów dolotu , jeżeli chodzi o ich szczelność Przycinająca się zmienna geometria będzie też najprawdopodobniej powodem dziwnych odgłosów o których piszesz na wstępie . Edytowane 6 Czerwca 2018 przez piotrsob1
kamil-vag Opublikowano 6 Czerwca 2018 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Masz jak zrobić logi ? 003+008+011 Jak jest nieszczelność to nie będzie przeładowania, bo ciśnienie ucieka z układu, wtedy raczej błąd z niedoładowania... to, że sztanga się rusza wcale nie oznacza, że podczas jazdy, gdzie panują całkiem odmienne warunki - szczególnie temperatura - nie podwiesza się geometria w pozycji ustawionej na max. doładowanie...
Kamsz82 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2018 A czy podczas przeladowania auto moze tracic moc? Czy powinno jechac normalnie? Hmm gdybym oddal do czyszczenia turbo zlecic cos jeszcze wymiane jakis uszczelnisczy? Jakas regualacja? Niestety nie mam jak zrobić logów Cztli myslisz ze od takich przeladowan cos rozszczeni mi sie w dolocie?
piotrsob1 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Jak turbina ładuje więcej niż 0,2 bara ponad to co chce ECU i stan taki trwa dłużej bodajże niż 2-3 sekundy to masz tryb awaryjny jak w banku i błąd przeładowania w pamięci ECU 2 godziny temu, Kamsz82 napisał: Cztli myslisz ze od takich przeladowan cos rozszczeni mi sie w dolocie? Ja myślę że jakby auto było nowe to pewnie nic by się nie rozszczelniło , ale weź poprawkę na jego wiek i zużycie chociażby elementów gumowych ( o-rongi, węże ), plastikowe rury też potrafią pękać ...
Kamsz82 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2018 Oki. To powiedzcie mi czy cos jeszcze zlecic oprocz czyszczenia?
piotrsob1 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Zanim zrobisz czyszczenie to zrób logi o których pisał Kmil
Kamsz82 Opublikowano 16 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2018 A powiedzcie mi czy wypadnietebroki moglyby byc przyczyna spalania oleju i wlasnie tego szarego symienia? I czy przez broki mogla rozdzielnic sie uszczelka miski olejowej??
kamil-vag Opublikowano 16 Czerwca 2018 Opublikowano 16 Czerwca 2018 Broki to zaślepki na wałku dźwigienek pompowtryskiwaczy, kiedy wypadają, olej zamiast smarować dźwigienki/krzywki idzie bokiem, co w konsekwencji powoduje wycieranie się krzywek wałka...
Kamsz82 Opublikowano 16 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2018 Bo na zimnym jest jakby takie dudnienie przy filtrze. Auto glosno chodzi i czasami tskie glosniejsze klekotanie i wtedy pojawia sie tez to dymienie z ruryrury. Ustepuje po rozgrzaniu silnika.
Kamsz82 Opublikowano 16 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2018 Gdzies czytalem ze jak wypadna te broki to silnik niew równo pracuje i jest to dudnienie
kamil-vag Opublikowano 16 Czerwca 2018 Opublikowano 16 Czerwca 2018 30 min i pokrywa zdjęta... wszystko na wierzchu... z fusów Ci nikt nie wywróży, trzeba posprawdzać...
Kamsz82 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2018 Dwa broki wypadly. I teraz kolejna sprawa w twj czesci w ktorej byly te broki sa takie rolki ktore dochodzą do wałka. Nie wiem jak fachowo sie nazywaja. Ale w kazdym razie sa na tych roklach takie delikatne plamki troszke jakby rdza jakies wżery. Domyslam sie ze powstaly na skutek braku smarowania poprzez brak brokow. I teraz moze to zostac z tymi wzerami czy w czyms to przeszkadza?
piotrsob1 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zgaduj zgadula .. Może chociaż dobre zdjęcie tych "wżerów" zapodasz ?
Kamsz82 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2018 Kurcze wiesz auto teraz stoi u mechaniora i musze mu dac odpowoedz czy ma to skladac. Wiesz co sa delikatne nie widac tam rdzy tylko takie jakby wzery. Czy takie utlenienie i jest to miejscowe nie po calosci tych rolek. Wybacz ale nie mam czasu juz tych zdjec zrobic☺
kamil-vag Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 (edytowane) Na wałku, czy na dźwigienkach ? Który element ze zdjęcia ? Edytowane 22 Czerwca 2018 przez kamil-vag
kamil-vag Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 To niedobrze, wżery mogą rysować krzywki na wałku rozrządu. Lepiej teraz wymienić wałek dźwigienek, niż potem wałek rozrządu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się