michal993 Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 (edytowane) Witam. Posiadam Audi a4 b7 2005 r.Posiłbym bardzo o ocenę logów. Chciałbym się dowiedzieć czy przepływka jest do wymiany gdyż samochód nie jedzie tak jak powinien moim zdaniem. Po czym można stwierdzić ze DV jest do wymiany? jakie jeszcze logi zrobić aby sprawdzić kondycje silnika ? Jak wygląda sprawa turbo ? czy ? czy dobrze pompuje? W moim odczuciu troche późno łapie bo dopiero w okolicach 3 tys czuć, że faktycznie ciągnie. Proszę o sugestie i pomoc gdyż jestem zielony w tych sprawach, a to moje pierwsze logi. Logi na PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_0HE65.html http://vaglogi.pl/log-003_020_H1k2nT.html http://vaglogi.pl/log-115_118_F0zG1e.html Logi LPG: http://vaglogi.pl/log-003_020_NarnO88.html http://vaglogi.pl/log-002_033_De7C7D.html http://vaglogi.pl/log-115_118_6Rqy5.html Edytowane 24 Maja 2018 przez michal993
Łukasz13 Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 (edytowane) Auto jest po programie wieć powinno troche lepiej jechać od serii, przepływka raczej w miare dobrze mierzy, dv najlepiej wyjać i sprawdzić w łapkach. Turbo wstaje w miare, pewnie gdyby poprawił program to mogło by wstać troche lepiej, no i wysoka temp w dolocie też w tym nie pomaga. Logi na lpg coś za bardzo nie wyszły. Najlepiej sprawdzić szczelność dolotu kompresorem, sprawdzić zawór dv. Więcej logów za bardzo nie ma co robić bo nic więcej nie wniosą, no chyba że 002+033 na lpg powtórzyć. Edytowane 24 Maja 2018 przez Łukasz13
DivaynEays Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 Cos masz nie bardzo z mieszanka na PB i LPG to po pierwsze, mul wynika z bardzo wysokiej temp w dolocie, zastanow sie nad dolozeniem drugiego smica badz fmica, bedzie odczuwalna poprawa, no i cofa Ci zaplony
Tom_ Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 (edytowane) Temperatura w dolocie może być od uszkodzonego zaworu dv. Ja u siebie miałem 95 stopni A zapłonu zapewne cofa od softu, standardowo.. mało osób potrafi zrobić żeby nie cofalo.. Edytowane 24 Maja 2018 przez Tom_
michal993 Opublikowano 25 Maja 2018 Autor Opublikowano 25 Maja 2018 15 godzin temu, DivaynEays napisał: Cos masz nie bardzo z mieszanka na PB i LPG to po pierwsze, mul wynika z bardzo wysokiej temp w dolocie, zastanow sie nad dolozeniem drugiego smica badz fmica, bedzie odczuwalna poprawa, no i cofa Ci zaplony Jaki koszt dołożenia fmica? co do mieszanki na PB właśnie dzis byłem u gazownika i mówi że zalewa go na benzynie i własnie sugerował przepływke albo zawór DV żeby sprawdzić.
przem8 Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 9 minut temu, michal993 napisał: co do mieszanki na PB właśnie dzis byłem u gazownika i mówi że zalewa go na benzynie Jak może zalewać jak masz korekty na ubogo. Sprawdź to co łukasz wcześniej pisał ale o zalewaniu tu nie ma mowy ?
michal993 Opublikowano 25 Maja 2018 Autor Opublikowano 25 Maja 2018 Tak zrobię. Postaram się wyciągnać DV i sprawdzić co z nim. Dzięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się