Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do diagnozy BFB 1.8 t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
54 minuty temu, cysiek18 napisał:

Regulator jest 4 bar, więc tyle powinno być na listwie wtryskowej w każdym zakresie obrotów. 

no nie dokonca w calym zakresie obrotow. Powinno byc 4bar + cisnienie doladowania (na podcisnieniu np powinno byc 3.3-3.4 bar), a na doladowaniu (w serii) 4,6-4,7 bar

Opublikowano

Oki. Sprawdzę jakie mam ciśnienie. Dziękuję za podpowiedzi

 

Opublikowano
23 minuty temu, DivaynEays napisał:

no nie dokonca w calym zakresie obrotow. Powinno byc 4bar + cisnienie doladowania (na podcisnieniu np powinno byc 3.3-3.4 bar), a na doladowaniu (w serii) 4,6-4,7 bar

Panie a nie jest tak że twój AVJ ma regulator przy silniku i ciśnienie ma być takie jak piszesz, a kolegi BFB ma regulator w filtrze paliwa i ma być zawsze 4 bar ? :)

Opublikowano

kazde 1.8T ma regulator w filtrze paliwa :P

Opublikowano
Godzinę temu, DivaynEays napisał:

no nie dokonca w calym zakresie obrotow. Powinno byc 4bar + cisnienie doladowania (na podcisnieniu np powinno byc 3.3-3.4 bar), a na doladowaniu (w serii) 4,6-4,7 bar

W bfb stałe 4 bar na listwie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A co z przepływką bo jej wskazania jakoś tak skaczą góra dół zamiast płynnie narastać do 6000 obrotów.

Opublikowano

Witam, zrobiłem nowe logi na wtryskach od bex i turbinie od bex. Proszę o sugestie.

http://vaglogi.pl/log-002_033_751oLNR.html

http://vaglogi.pl/log-003_118_bW203qk.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_311GVk.html

pomyliłem tylko to , że brak 20 grupy.

Opublikowano

gaz do regulacji

Opublikowano
3 godziny temu, DivaynEays napisał:

gaz do regulacji

Coś więcej bardzo proszę kolego. A na benzynę jest dobrze?

Opublikowano
12 minut temu, lukasz s napisał:

Coś więcej bardzo proszę kolego. A na benzynę jest dobrze?

te logi z niedzieli na benzynie okej sa, ale zainwestuj lepiej w intercooler drugi boczny albo fmica, bo masz piekarnik w dolocie :P a gaz najpierw na ubogo leci, pozniej na bogato i to tak grubo w obie strony

 

Opublikowano
25 minut temu, DivaynEays napisał:

te logi z niedzieli na benzynie okej sa, ale zainwestuj lepiej w intercooler drugi boczny albo fmica, bo masz piekarnik w dolocie :P a gaz najpierw na ubogo leci, pozniej na bogato i to tak grubo w obie strony

 

Dziękuję kolego.  

Opublikowano

Jaka temp powinna byc w dolocie max przy np 30 stopniach na podworku i palowaniu ostrym ? max 45-50 stopni ? tak zeby auto nie tracilo mocy

Opublikowano

Przy dwóch IC, temperaturze 32 stopnie, łapie mi 40-42 stopnie :)

Opublikowano

ile mocy ? to chyba dobra temp zalezy jaki soft itd powiedz cos wiecej 

Opublikowano
Godzinę temu, Kris38 napisał:

Jaka temp powinna byc w dolocie max przy np 30 stopniach na podworku i palowaniu ostrym ? max 45-50 stopni ? tak zeby auto nie tracilo mocy

utrata mocy zawsze bedzie, kwestia tylko jak duza :) bo inaczej bedzie jechac przy 0 temp na dworze a inaczej przy 30 przy takim samym IC

Opublikowano

dobrze oki :) wiec jaka max powinna byc temp w ic zeby uznac ją za wlasciwa:)

Opublikowano (edytowane)

Jak najblizsza temperatury otoczenia :P mysle, ze 10-15 stopni jest okej(powyzej, temp otoczenia), pozniej to juz warto pomyslec o wydajniejszym IC

Edytowane przez DivaynEays
Opublikowano (edytowane)

Proszę jeszcze raz kolegów o analizę logów. Postarałem się zrobić dokładnie, paliwo 98, temperatura zewnętrzna 23*. Mam wrażenie, że ostatnio auto trochę osłabło.Zaraz po zmianie wtrysków, turbiny od bex-a, wywaleniu kata, korekta softu było super - na dwójce zapalała sie kontrola trakcji. Teraz nie jest źle ale tak jakby trochę brakowało. Mam już kupiony prawy intercooler od bex i niebawem założę. Proszę o sprawdzenie tych logów czy wszystko oki ( wiem temperatura powietrza zasysanego za duża).

http://vaglogi.pl/log-003_020_GNl06.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_2gLh31T.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_5EwU2a.html

Edytowane przez lukasz s
Opublikowano

Wtryski pętlą i korekty bardzo na bogato.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...