DivaynEays Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 54 minuty temu, cysiek18 napisał: Regulator jest 4 bar, więc tyle powinno być na listwie wtryskowej w każdym zakresie obrotów. no nie dokonca w calym zakresie obrotow. Powinno byc 4bar + cisnienie doladowania (na podcisnieniu np powinno byc 3.3-3.4 bar), a na doladowaniu (w serii) 4,6-4,7 bar
lukasz s Opublikowano 27 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2018 Oki. Sprawdzę jakie mam ciśnienie. Dziękuję za podpowiedzi
cysiek18 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 23 minuty temu, DivaynEays napisał: no nie dokonca w calym zakresie obrotow. Powinno byc 4bar + cisnienie doladowania (na podcisnieniu np powinno byc 3.3-3.4 bar), a na doladowaniu (w serii) 4,6-4,7 bar Panie a nie jest tak że twój AVJ ma regulator przy silniku i ciśnienie ma być takie jak piszesz, a kolegi BFB ma regulator w filtrze paliwa i ma być zawsze 4 bar ?
DivaynEays Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 kazde 1.8T ma regulator w filtrze paliwa
Łukasz13 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Godzinę temu, DivaynEays napisał: no nie dokonca w calym zakresie obrotow. Powinno byc 4bar + cisnienie doladowania (na podcisnieniu np powinno byc 3.3-3.4 bar), a na doladowaniu (w serii) 4,6-4,7 bar W bfb stałe 4 bar na listwie. 1
jacek70 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 A co z przepływką bo jej wskazania jakoś tak skaczą góra dół zamiast płynnie narastać do 6000 obrotów.
lukasz s Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 Witam, zrobiłem nowe logi na wtryskach od bex i turbinie od bex. Proszę o sugestie. http://vaglogi.pl/log-002_033_751oLNR.html http://vaglogi.pl/log-003_118_bW203qk.html http://vaglogi.pl/log-115_118_311GVk.html pomyliłem tylko to , że brak 20 grupy.
lukasz s Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 Logi na gazie http://vaglogi.pl/log-115_118_s4QYx.html http://vaglogi.pl/log-003_118_1cjH9Y.html http://vaglogi.pl/log-002_033_L4vzAW.html
lukasz s Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 3 godziny temu, DivaynEays napisał: gaz do regulacji Coś więcej bardzo proszę kolego. A na benzynę jest dobrze?
DivaynEays Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 12 minut temu, lukasz s napisał: Coś więcej bardzo proszę kolego. A na benzynę jest dobrze? te logi z niedzieli na benzynie okej sa, ale zainwestuj lepiej w intercooler drugi boczny albo fmica, bo masz piekarnik w dolocie a gaz najpierw na ubogo leci, pozniej na bogato i to tak grubo w obie strony
lukasz s Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 25 minut temu, DivaynEays napisał: te logi z niedzieli na benzynie okej sa, ale zainwestuj lepiej w intercooler drugi boczny albo fmica, bo masz piekarnik w dolocie a gaz najpierw na ubogo leci, pozniej na bogato i to tak grubo w obie strony Dziękuję kolego.
Kris38 Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 Jaka temp powinna byc w dolocie max przy np 30 stopniach na podworku i palowaniu ostrym ? max 45-50 stopni ? tak zeby auto nie tracilo mocy
cysiek18 Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 Przy dwóch IC, temperaturze 32 stopnie, łapie mi 40-42 stopnie
Kris38 Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 ile mocy ? to chyba dobra temp zalezy jaki soft itd powiedz cos wiecej
DivaynEays Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 Godzinę temu, Kris38 napisał: Jaka temp powinna byc w dolocie max przy np 30 stopniach na podworku i palowaniu ostrym ? max 45-50 stopni ? tak zeby auto nie tracilo mocy utrata mocy zawsze bedzie, kwestia tylko jak duza bo inaczej bedzie jechac przy 0 temp na dworze a inaczej przy 30 przy takim samym IC
Kris38 Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 dobrze oki wiec jaka max powinna byc temp w ic zeby uznac ją za wlasciwa:)
DivaynEays Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 (edytowane) Jak najblizsza temperatury otoczenia mysle, ze 10-15 stopni jest okej(powyzej, temp otoczenia), pozniej to juz warto pomyslec o wydajniejszym IC Edytowane 17 Lipca 2018 przez DivaynEays
lukasz s Opublikowano 25 Lipca 2018 Autor Opublikowano 25 Lipca 2018 (edytowane) Proszę jeszcze raz kolegów o analizę logów. Postarałem się zrobić dokładnie, paliwo 98, temperatura zewnętrzna 23*. Mam wrażenie, że ostatnio auto trochę osłabło.Zaraz po zmianie wtrysków, turbiny od bex-a, wywaleniu kata, korekta softu było super - na dwójce zapalała sie kontrola trakcji. Teraz nie jest źle ale tak jakby trochę brakowało. Mam już kupiony prawy intercooler od bex i niebawem założę. Proszę o sprawdzenie tych logów czy wszystko oki ( wiem temperatura powietrza zasysanego za duża). http://vaglogi.pl/log-003_020_GNl06.html http://vaglogi.pl/log-002_033_2gLh31T.html http://vaglogi.pl/log-115_118_5EwU2a.html Edytowane 26 Lipca 2018 przez lukasz s
przem8 Opublikowano 25 Lipca 2018 Opublikowano 25 Lipca 2018 Wtryski pętlą i korekty bardzo na bogato.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się