Dorian007 Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 (edytowane) Witam, mam bardzo ciężki przypadek/problem z moim audi a4 b5 1.8T quattro. Zacznę od tego że audi chodziło idealnie nie falowało, nie przerywało nie kopciło,odpalało bardzo dobrze. Rano auto odpaliło bez zarzutu, wieczorem wracam do domu gaszę auto jak zawsze i wszystko ok. Rano wstaje chce odpalić auto nie odpala, nie słychać pompy paliwa, brak prądu na kostce i na bezpieczniku. Przekaźnik od pompy jest sprawny, próbowałem połączyć się z sterownikiem komputera ale brak odpowiedzi, więc zrobiłem na komputerze ogólny test i program połączył się z sterownikiem ale zero błędów. Później odłączyłem akumulator na 5 min, podłączam z powrotem dalej nic. Próbowałem na plaku odpalić i nie odpala. Autko kręci normalnie, zwykły dźwięk kręcenia rozrusznikiem jak zawsze. Kontrolka od immo gaśnie standardowo. Mam już brak pomysłów co to może być ? Świece,cewki nowe. Wygląda na to jak by coś odcinało pompę paliwa... Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuje. Dodam jeszcze że jak dotknę przekaźnika i masy to przekaźnik cyknie i słychać pompę. Edytowane 17 Lipca 2018 przez Dorian007
Remilo7 Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 Dobrze by było zajrzeć w schemat instalacji elektrycznej i sprawdzić czy nie jest gdzieś obwód może przerwany na drodze do pompy paliwa.
Banan Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 (edytowane) ale sprawdzałeś czy prąd na pompe jest w momencie kręcenia rozrusznikiem? a fizycznie sprawdziłeś czy jest paliwo na listwie wtryskowej? Edytowane 17 Lipca 2018 przez Banan
Dorian007 Opublikowano 17 Lipca 2018 Autor Opublikowano 17 Lipca 2018 (edytowane) Sprawdziłem prąd na pompie w momencie przekręcania i w momencie kręcenia tak jak zawsze było słychać pompę a teraz cisza... jednie jak dotknę przekaźnika próbówka i pociągnę przewód do masy to przekaźnik cyka i pompa zaczyna chodzić ale auto i tak nie odpala. W czwartek ewentualnie zobaczę czy paliwo dochodzi do listwy, chociaż wątpię bo wgl nie słuchać pompki, prąd do przekaźnika dochodzi ale dalej już coś go odłącza. Edytowane 17 Lipca 2018 przez Dorian007
Banan Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 a może dodasz więcej szczegółów? jaki kod silnika i rocznik modelowy?
Dorian007 Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Opublikowano 18 Lipca 2018 9 godzin temu, Banan napisał: a może dodasz więcej szczegółów? jaki kod silnika i rocznik modelowy? Kod silnika: aeb rocznik 97r po 1 lifcie jeżeli potrzebne będą jeszcze jakieś szczegóły dajcie znać Wysłano z telefonu komórkowego
Dorian007 Opublikowano 19 Lipca 2018 Autor Opublikowano 19 Lipca 2018 Pany ktoś coś wie i może pomóc??
adasijo Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Masz linku do mojego tematu gdzie problemem okazał się przekaźnik w puszczce ECU.
DarekS4 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Tak jak poprzednik napisał otwórz puszkę od ecu i poruszaj choćby zawartością na 99% zatrybi.
koscisty Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Tak jak koledzy piszą. Mnie raz na kilka miesięcy nie odpalał i też szukałem przyczyny, wreszcie po kolejnym nieodpaleniu wymieniłem kostkę na podszybiu, chyba nr 30 i do dziś spokój. W norauto chyba 75 zł zamiennik. U mnie po wyjęciu przekaźnika, spryskaniu kontaktem i włożeniu odpalił od razu, jakby nigdy nic. Więc wsiadłem i pojechałem kupić nowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się