Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A5 Sportback 3.0tdi S-Line Monza Silver (SPRZEDAM)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

Kilka lat temu swoją przygodę z motoryzacją zaczynałem od Audi A4 B5 z nieśmiertelnym 1.9tdi. Poźniej przez około 3 lata  do momentu zakupu A5tki jeździłem poliftowym Audi A3 Sportback z 2.0tdi. Auta szukałem dobrych kilka miesięcy. Wymagania co do wyposażenia były bardzo konkretne i w grę wchodziły tylko auta z w bardzo dobrym stanie. Po drodze obejrzałem kilka perełek aż w końcu w grudniu 2017r. stałem się posiadaczem przedstawianego egzemplarza.

Kilka suchych faktów:
rok: 2010
silnik: 3.0tdi  (CCWA) + quattro
moc: 240KM 500NM
skrzynia: S-Tronic 
przebieg w dniu zakupu (189500) 

Wyposażenie fabryczne:


- kolor Monza Silvair
BIXENON + LED (przód/tył)
- 2x S-Line (wewnętrzny + zewnętrzny)
- felgi 19" ori Audi wzór Pompei (19x9 et33) 
- PDC przód/tył z wizualizacją na ekranie MMI
- lusterka zewnętrzne podgrzewane, elektrycznie składane, fotochromatyczne z pamięcią
- Adaptive Cruise Control: aktywny tempomat
- Side Assist: asystent zmiany pasa ruchu
- High Beam Assist: asystent zmiany świateł
- system kontroli ciśnienia w oponach
- czujnik deszczu/zmierzchu
coming/leaving home
- webasto
- pakiet chrom
- szyberdach
- sportowy dyferencjał z S5
- MMI 3G High z HDD
- kolorowy FIS
- lusterko wewnętrzne fotochromatyczne
- nagłośnienie Bang&Olufsen
- skórzana tapicerka Valcona 
- elektrycznie ustawiane fotele z pamięcią
- podgrzewanie siedzień + tylna kanapa
-  3 strefowa klimatyzacja
- pakiet schowek
- pakiet swiatło
- bluetooth
- servotronic
- oparcia drzwi przeszyte skórą
- dekory wewnątrz PIANO BLACK
- domykanie szyb pilotem


Zrealizowane modyfikacje:

- ORI felgi 20x9 et29 + opony Continental SportContact5 265/30 
- dystanse tył H&R 15mm, przód 13mm
- ORI podświetlenie rejestracji LED @mumen @Shadow
- zakodowane Audi Drive Select (do założenia czekają fizyczne przyciski) @Wurger
- podgrzewane dysze spryskiwaczy Audi A7
- sprężyny H&R Sport (-40/35mm)

Serwis:

- 193.700 wymiana oleju (Motul Specific 5W30), filtrów [kwiecień 2018]

- 205.900 wymiana oleju (Motul Specific 5w30) + filtr paliwa [grudzień 2018]

- 207.000 ustawianie zbieżności/geometrii kół [styczeń 2019]

- 208.200 wymiana koła pasowego na wale korbowym (nowy zamiennik CORTECO) [luty 2019]

- 209.500 wymiana prawej półosi (ORI z auta potestowego) [marzec 2019]

IMG-1488 2.jpg

Edytowane przez skotyman
Opublikowano

Śliczna!!!
3.0TDI + S-tronic ?

Planujesz program???

Opublikowano

planowałem, ale jeszcze nie podjąłem decyzji czy zostanę na dłużej z A5 ?

Opublikowano

A póki co jak wrażenia z użytkowania?

Opublikowano

Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Lepszego połączenia na trasy chyba nie ma. Spalanie jak na tą masę, quattro i automat też daje radę ?

Opublikowano

Autko super, ja u siebie kodowałem audi drive select bez fizycznego przycisku i mi nie działa. Po zresetowaniu mmi, opcja pokazuje się na chwilę i znika. Może wiesz co nie tak zrobiłem?

Opublikowano (edytowane)

Furka znana i widziana. Robi robotę. Ale 20" w sline nie zniósł bym, chyba stary się robię;) kolor miodzio!

Edytowane przez edraven
Opublikowano

Kozacko te felgi wyglądają, trzeba będzie pomyśleć na zimówkę ;)

Opublikowano
On 8/1/2018 at 9:47 PM, liquid8p said:

Autko super, ja u siebie kodowałem audi drive select bez fizycznego przycisku i mi nie działa. Po zresetowaniu mmi, opcja pokazuje się na chwilę i znika. Może wiesz co nie tak zrobiłem?

Powiem Ci szczerze, ze u mnie tez były problemy z kodowaniem mimo, że robiliśmy wszystko jak w DIY. Z tym, że u mnie było wszystko widoczne a nic nie dało się zmieniać, tryby były wyszarzone ? 

Opublikowano (edytowane)

Wypada zaktualizować troszkę temat ?

W weekend majowy podczas urlopu miałem trochę czasu, żeby zadbać o A5tkę. Z racji tego, że kilka lat temu miałem styczność z detailingiem, nie mogłem długo jeździć w syfie ? Wymontowałem przednie fotele i moim oczom ukazał się taki widok: 

IMG-1553.JPGIMG_1554.JPG

Standardowo najpierw zabrałem się za odkurzanie a następnie za pranie wykładziny oraz dywaników. Po 4-5h troszkę się przejaśniło w środku ?

IMG-1557.JPG

Następnie zabrałem się za ogarnięcie skór i plastików. Do czyszczenia skóry i jej zabezpieczenia użyłem zestawu Colourlock'a. Niestety nie mam żadnych zdjęć 50tek, ale mam zdjęcie jak wyglądał fotel pasażera po całym procesie ?

IMG_1680.JPGIMG_1561.JPG

 

Pierwszy raz mam auto ze skórzaną tapicerką i zestaw z Colourlock'a to moje pierwsze kosmetyki, ale myślę, że całkiem spoko dał sobie radę. Skóry wyraźnie stały się bardziej matowe oraz są miększe w dotyku. Jeśli możecie polecić coś lepszego to chętnie spróbuję ?

 

Edytowane przez skotyman
Opublikowano (edytowane)

Jeden z lepszych zestawów to właśnie Colourlock . Versiegelung dodatkowo fajnie matuje skóry ?

Edytowane przez TOM3K
Opublikowano

Ja używam gliptone tez fajnie matowa skóra się robi i jeszcze tępa . Dodatkowo fajny zapach skory w srodku pozostaje 

Opublikowano (edytowane)

Pora na mały aktual w 2019 :hi:

W grudniu, po 12k przyszedł czas na kolejną wymianę oleju (Motul Specific 5W30) oraz filtrów (Knecht + Bosch).

Udało się rownież zakupić i zamontować sprężyny H&R Sport (-40/35mm) od forumowego kolegi @miron78. Auto siadło +- 2/2.5cm wzgledem tego co było na ori 1BV. Zbytniego spadku komfortu nie odczułem, ale auto jest zdecydowanie sztywniejsze jeśli chodzi o przechylanie się na boki. Jedyny minus to prześwit. Aktualnie jeżdzę na zimowym setupie (235/35 na 9") i zdarza się, że czasami delikatnie przycieram osłoną silnika.. Po montażu sprężyn odwiedziłem zakład specjalizujący się w ustawaniu zbieżności, bo pojawił się widoczny negatyw z tyłu. Udało się chłopakom ogarnąć temat i teraz jest już wszystko OK.

IMG_2312.jpg

Po wszystkich zabawach z zawieszeniem odwiedziłem ASO po blaszki mocujące przepływomierz i przy okazji skusiłem się na zakup podgrzewanych spryskiwaczy mgiełkowych z A7. Na montaż czekają dobre kilka miesięcy fizyczne przyciski od Audi Drive Select. 

Poza tym auto jeździ, ma się dobrze i nabija kolejne kilometry ? W 2019 chciałbym jeszcze kilka rzeczy zmienić, ale co uda się zrobić czas pokaże. Stay tuned ?

IMG_2264.jpg

IMG_1602.jpg

Edytowane przez skotyman
Opublikowano

Fajne auto i jeden z moich ulubionych wzorów felg (ala RS4). Miałem oryginały RS4 w b6 i robiły mega robotę. Po obniżeniu auta na tych kołach + dystans 15 mm będzie ci tył przycierał na większych nierównościah lub jak dopakujesz auto.

Opublikowano

Też tak myślę. Aktualnie na setupie zimowym przy et33 brakuje 3-4mm, żeby rant felgi był idealnie z błotnikiem. Gdybym miał opony 255 to juz teraz praktycznie byłoby równo. Na setupie letnim przy oponie 265 i et29 na pewno będzie trzeba zmienić dystans na mniejszy ;/ 

Opublikowano

13 mm max się da. 15 mm by weszło gdyby nie zgrubienie rantu błotnika zaraz przy zderzaku. No i zależy też jak Ci ustawili pochylenie.

Opublikowano

Na A5klub niektórzy przy tych felgach wrzucają 20mm na tył i 15mm na przód. Nie mam pojęcia jak dają radę na tym jeździć, ale na pewno mają przycierki i felgi wystają poza obrys. 

Opublikowano

Na audizine też tak piszą. Też wałkowałem ten temat jak kupowałem dystanse dlatego wziąłem na tył "bezpieczne" 17mm :facepalm: Co było dalej to chyba nie muszę pisać. Pewnie to by się dało wszystko upchnąć ale opona by musiała być chyba 225 albo 215.

Opublikowano

Albo rozjechane kąty ? Gdybym nic nie robił z geometrią to na pewno zmieściłby się większy dystans, ale po sezonie opony byłyby do wymiany.

Opublikowano

Ładniuto to wszystko wygląda - kolorek robi robote

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...