Minerseth Opublikowano 30 Lipca 2018 Opublikowano 30 Lipca 2018 Witam. Dziwna sytuacja wszystko działa mechanicznie, jadę na przegląd okazuje się że żarówka z przodu od pasażera przepalona kazali jechać obok do mechanika wymienić a więc po wymianie podbili przegląd i jadę... i czuje ze auto nie ma mocy a więc szybki telefon do mechanika i mówi że jak na jego oko pewnie wężyk od turbo wyczepili niechcący i miał rację.. (po 20 minutach auto ogarnę) temat powtarza się na drugi dzień jadę auto 3tys obr. Auto traci moc( wężyk od turbo na swoim miejscu) pytanie co mogła paść? Przeplywomierz ? Turbo ? Audi a4 b6 1.9 awx 131km 2002r. 1
luki19862121 Opublikowano 30 Lipca 2018 Opublikowano 30 Lipca 2018 10 minut temu, Minerseth napisał: Witam. Dziwna sytuacja wszystko działa mechanicznie, jadę na przegląd okazuje się że żarówka z przodu od pasażera przepalona kazali jechać obok do mechanika wymienić a więc po wymianie podbili przegląd i jadę... i czuje ze auto nie ma mocy a więc szybki telefon do mechanika i mówi że jak na jego oko pewnie wężyk od turbo wyczepili niechcący i miał rację.. (po 20 minutach auto ogarnę) temat powtarza się na drugi dzień jadę auto 3tys obr. Auto traci moc( wężyk od turbo na swoim miejscu) pytanie co mogła paść? Przeplywomierz ? Turbo ? Audi a4 b6 1.9 awx 131km 2002r. Na początek trzeba by podłączyć kompa i zrobić logi będzie wszystko wiadomo. Może geometria już się przycina. Co to za fachman przy wymianie żarówki zdejmuje wężyk z gruchy?
Minerseth Opublikowano 30 Lipca 2018 Autor Opublikowano 30 Lipca 2018 Rozumiem od razu mówię nie mam dostępu do komputera i logów pewnie mnie wyzwiecie ale mój mechanik bazuje na komputerze ale chyba nie sprawdza logów. Ciekawy jestem czy przez niepodłączony wężyk mogło coś paść? W ciągu jednego dnia. A druga sprawa od 5 tyg jeżdżę autem po mieście a od 2 lat jeździło na autostradzie może też to miało wpływ na turbo .
kamil-vag Opublikowano 31 Lipca 2018 Opublikowano 31 Lipca 2018 Kwestia czy masz niedoładowanie czy przeładowanie. Do tych 3 tys auto mułowate, czy raczej zrywne ? 1
Minerseth Opublikowano 31 Lipca 2018 Autor Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) Dokładnie wygląda to tak: jak jeżdżę cały dzień i nie przekrocze 2700obr. To nic nie da sie zauważyć (auto jest zrywne) dopiero jak mu wcisne gaz do tych 2700obr. auto momentalnie odcina, muszę go zgasić żeby odzyskać moc. Edytowane 31 Lipca 2018 przez Minerseth
kamil-vag Opublikowano 31 Lipca 2018 Opublikowano 31 Lipca 2018 To wygląda, że przeładowanie... Zazwyczaj zabrudzona, przycinająca się zmienna geometria, poszukaj na forum w dziale regionalnym czy ktoś nie sprawdzi Ci bledow...albo jak masz laptopa, kabel za 30 zł a program masz na forum... 1
Minerseth Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Za 30 minut jadę do gościa sprawdzi mi pod komputerem dam znać co i jak i jak dalej działać ale dziwne że stało się to po rozłączeniu węża od turbo możliwe że była to kwestia czasu i padła by sama ? Czy po prostu głupi przypadku?
Minerseth Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Jednak zawór od turbo przeladowuje. Czy mógłbym prosić kogoś o informację jaki będzie odpowiedni do mojego silnika z racji iż poszukam sam i zakupie (wymiana jest czasochłona ?) 1.9 tdi 131km awx 2002r Audi a4 b6
kamil-vag Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Jaki był błąd ? Mogłeś pokusić się o logi... Jak wężyk wisiał luźno, zasysał syf do zaworka, co może powodować jego przycinanie, tylko nie wiem skąd twój wniosek, że to n75 a nie geometria ? 1
Minerseth Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) On powiedział mi że turbo chodzi nie ma objaw że to turbina po błędzie od razu poszedł sprawdzić wężyk i od razu powiedział że to zawór regulacji ciśnienia że on się zamyka i otwiera i jak mu wciśnie gazu to jest przeładowanie i wyskakuje błąd i blokuje turbo . Czyli to jest ten n75 ? https://allegro.pl/zawor-doladowania-turbiny-egr-n75-audi-a4-1-9tdi-i7200627005.html ?? Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez Minerseth
kamil-vag Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 8E0906627A - do 01.07.2002 8E0906627C - od 01.07.2002 1
Minerseth Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Zawor n75. w sobotę będzie robione Jestem na urlopie
COXymoX Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Daj znać jak po wymianie, bo w AVF mam identyczne objawy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się