Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Dymienie z rurki bagnetu oleju, korka wlewu oleju, metaliczne cykanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

za dudnienie odpowiedzialne jest albo brak zaslepki kanalu olejowego albo uszkodzone hydropopychacze zaworow.

Opublikowano
za dudnienie odpowiedzialne jest albo brak zaslepki kanalu olejowego albo uszkodzone hydropopychacze zaworow.

Tyczy się to też silników AVF, czy tylko BKE?

Opublikowano

wszystkich PD 8V

Opublikowano
Udało Ci się rozwiązać problem z dudnieniem? Też mam taki problem i co podjadę do jakiegoś mechanika, to każdy ma swoją teorię :(

Proponuję zdjąć pokrywę i sprawdzić czy nie wypadły broki(zaślepki).U mnie wypadł jeden od strony ściany grodziowej.Skutkiem było dudnienie i głośna metaliczna praca silnika,a dodam że oddawałem autko do niby mechaników wymieniłem szklanki teraz wiem że bez potrzeby,roboty na 50min i silnik chodzi tak jak powinien.A pomogli mi w tym koledzy z forum.......

Opublikowano

No tyle że na mechanice znam się słabo, a na gratach w silniku to praktycznie w ogóle, więc znając moje szczęście to bardziej mogę popsuć niż naprawić, bo nawet nie wiedział bym czego szukać i gdzie, a później nie wiedział bym z jaką siłą dokręcić tą pokrywę, żeby nie zerwać gwintów:(

Opublikowano
No tyle że na mechanice znam się słabo, a na gratach w silniku to praktycznie w ogóle, więc znając moje szczęście to bardziej mogę popsuć niż naprawić, bo nawet nie wiedział bym czego szukać i gdzie, a później nie wiedział bym z jaką siłą dokręcić tą pokrywę, żeby nie zerwać gwintów:(

Powiem szczerze ze ja jestem laikiem w tych tematach ale dałem rady jak znalazłem tą zaślepke włożyłem ją do zamrażarki i ponownie wbiłem na razie jest ok a co do dokręcania pokrywy nie miałem klucza dynamometryczneo dokręcałem na wyczucie

---------- Post dopisany at 23:46 ---------- Poprzedni post napisany at 23:45 ----------

Szkoda że nie zrobiłem fotek>>>

Opublikowano

A trzeba później ponownie uszczelniać tą pokrywę??

Co mi będzie do tego potrzebne do zrobienia tego poza standardowymi narzędziami?

No i na co trzeba uważać przy robieniu tego (czego nie dotykać itp)?

Gdzie ta zaślepka później powinna się znaleźć?

Trzeba ją mrozić, żeby weszła ponownie, bo jak pojadę do znajomych do garażu, to raczej nie będę miał możliwości jej włożyć do zamrażarki?

Opublikowano

kolo warszawy jest kilku dobrych, sprawdzonych na forum, mechanikow.

Opublikowano
No tyle że na mechanice znam się słabo, a na gratach w silniku to praktycznie w ogóle, więc znając moje szczęście to bardziej mogę popsuć niż naprawić, bo nawet nie wiedział bym czego szukać i gdzie, a później nie wiedział bym z jaką siłą dokręcić tą pokrywę, żeby nie zerwać gwintów:(

Powiem szczerze ze ja jestem laikiem w tych tematach ale dałem rady jak znalazłem tą zaślepke włożyłem ją do zamrażarki i ponownie wbiłem na razie jest ok a co do dokręcania pokrywy nie miałem klucza dynamometryczneo dokręcałem na wyczucie

---------- Post dopisany at 23:46 ---------- Poprzedni post napisany at 23:45 ----------

Szkoda że nie zrobiłem fotek>>>

Kolego mozesz powiedziec czy autko sie wtedy uspokaja jak wbijesz ta zaslepke? I jak dlugo mozna z tym jezdzic zaczym znowu wypadnie?

Jeszcze bym mial pytanko czy istnieje mozliwosc wyeliminowania tej przyczyny wypadania zaslepek na stale btw. na dluzszy okres?

Pozdrawiam!

Opublikowano
No tyle że na mechanice znam się słabo, a na gratach w silniku to praktycznie w ogóle, więc znając moje szczęście to bardziej mogę popsuć niż naprawić, bo nawet nie wiedział bym czego szukać i gdzie, a później nie wiedział bym z jaką siłą dokręcić tą pokrywę, żeby nie zerwać gwintów:(

Powiem szczerze ze ja jestem laikiem w tych tematach ale dałem rady jak znalazłem tą zaślepke włożyłem ją do zamrażarki i ponownie wbiłem na razie jest ok a co do dokręcania pokrywy nie miałem klucza dynamometryczneo dokręcałem na wyczucie

---------- Post dopisany at 23:46 ---------- Poprzedni post napisany at 23:45 ----------

Szkoda że nie zrobiłem fotek>>>

Kolego mozesz powiedziec czy autko sie wtedy uspokaja jak wbijesz ta zaslepke? I jak dlugo mozna z tym jezdzic zaczym znowu wypadnie?

Jeszcze bym mial pytanko czy istnieje mozliwosc wyeliminowania tej przyczyny wypadania zaslepek na stale btw. na dluzszy okres?

Pozdrawiam!

Witam jak wbiłem tą zaślepkę po złożeniu zmieniła się kultura pracy silnik zaczął pracować ciszej i nie ma dudnienia z okolic filtra powietrza.Jak wypadnie zmieni się praca silnika i wróci dudnienie.Pozdro

Opublikowano

Nie chce kopiować posta, więc zamieszczam do niego link z prośbą o zerknięcie na moją ostatnią wypowiedź i wypowiedzenie się w tym temacie (kończą się fundusze, a problem pozostaje):

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/gluche-stukanie-puszki-filtra-powietrza-to-moze-byc-251568/#post3163827

Opublikowano
tez mam B7 1,9 i tez mi dziwnie pracuje (dziwnie dudni w okolicach filtra poiwetrza)

ale zeby odrazu silnik do remontu ja mam 1640000

Ta twoja to od wyjazdu z salonu chyba wcale nie stygła ........ :)

Sorki za OT

Opublikowano

Panowie pomóżcie gdzie mogę dostać tego jednego broka - pewnie któryś wcześniejszy mechanior wywalił jak zobaczył pod pokrywą taki kołeczek. Od strony pompy wakum nie mam broka i nigdzie nie widać, pozostałe 3 są na miejscu.

Opublikowano

tego nie kupisz - zostaje wymiana wałka na uzywke...

Opublikowano

Chlopie w ilu postach ty o to samo pytasz, rece opadaja :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...